Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Facebook

Aloittaja Eugen, 28.09.07 - klo:13:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Huhujen mukaan saattavat potkaista ulos, jos ei osallistu tarpeeksi nettiyhteisön lauluun ja leikkiin... Ajatella, että meidän Aakku on ryhtynyt jenkkikapitalistien käsikassaraksi. Tämähän on melkeen kun kantaisi pannaaneja laivaan American Fruit Comppanyn plantaasilla.... Guatemalan Veri! 8)

Jos poisheittävät sentähden, etten ole riittävän aktiivinen, on se fasepookin ylläpitäjäin häpeä ... mainostuloja "niille" en ole hankkiva. Itse olen nettikaupasta tilannut hyvin vähän ja vain sellaisilta, joilta saa postiennakkona --> numerosarjojen lähettely netitse on varsin hasardia hommaa. Etuliite "https" jollain sivustolla ei takaa mitään suojaa ja vaikka joku hatara suojaus olisikin, on tällaiset tiedot kuulemma hyvin helppo koplata ja käyttää väärin.

Kantelen pannaaneja verenmaku suussa - on soluttauduttava Suuren Saatanan leiriin ennen lopullista ratkaisua ... :P Veri, joka vuotaa, ei ole Guatemalan, vaan kapitalistisikojen - Eteenpäin toverit !

Eugen

Onk' siäl' kivaa!  :lol:  :lol:  :lol:
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Onk' siäl' kivaa!  :lol:  :lol:  :lol:

En tiedä vielä - joitain "tietoja" itsestäni laitoin, kuten käymäni koulun, eli Käpyinstituutin ... meinasin ensin Enkeliakatemiaa, mutta pitäydyin Käpyinstituutissa.

Voi olla, etten siellä juurikaan jatkossa käy - kuten Vinouma sanoi, on sen käyttöliittymä jokseenkin kömpelö. Kunhan joutoaikaa, outoilulta, tulee niin saatan tutkailla mitä lisäkilkkeitä siellä oikeastaan on ... jossain näin mainittavan, että niitä lisukkeita keksitään jatkuvasti lisää - porukka halutaan pitää aktiivisena mainosrahaa tienaamassa :D

Noin äkkiseltään vilkaistuna sen suuri suosio jäi minulle hämäräksi :? Kyllä Outomaa on aivan omaa luokkaansa, outoine jäsenineen.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Itse olen nettikaupasta tilannut hyvin vähän ja vain sellaisilta, joilta saa postiennakkona --> numerosarjojen lähettely netitse on varsin hasardia hommaa. Etuliite "https" jollain sivustolla ei takaa mitään suojaa ja vaikka joku hatara suojaus olisikin, on tällaiset tiedot kuulemma hyvin helppo koplata ja käyttää väärin.

Nää on niitä, höpöhöpö juttuja, Aakku... pitää vain kattella minkä tasoinen lafka on kyseessä, isoilla on varmasti korkea turvaluokitus... Itse olen tilaillut levyjä netistä monta vuotta, joka kuukausi tilaan jotain... ei ongelmaa... harrastan vedonlyöntiä netissä... ei ongelmaa.... myös kaikki pankkiasiat hoidan netissä... ei ongelmaa.
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Nää on niitä, höpöhöpö juttuja, Aakku... pitää vain kattella minkä tasoinen lafka on kyseessä, isoilla on varmasti korkea turvaluokitus... Itse olen tilaillut levyjä netistä monta vuotta, joka kuukausi tilaan jotain... ei ongelmaa... harrastan vedonlyöntiä netissä... ei ongelmaa.... myös kaikki pankkiasiat hoidan netissä... ei ongelmaa.

Joo - ainakin pankeilla on hyvät suojaukset ja kertakäyttöiset salasanat. Kokonaan toinen asia ovat sellaiset ei niin tunnetut pienet yritykset, joille ei ihmeemmin kannata antaa lukusarjojaan. Esimerkiksi vaikkapa Pay Pal:lla ei ole varaa menettää mainettaan, turvallisuuden suhteen ... sama koskee muitakin isoja ketjuja.

Oma lukunsa sitten ovat nimenomaan tietosuojakupruja varten perustetut hämäräfirmat - viimeksi oli tapetilla Russian Business Internet, joka on venäläismafian omistuksessa oleva palvelinverkosto. Sellaiselle ei takuuvarmasti kannata antaa yhtään mitään tietoja, vaikka miten upeita juttuja luvattaisiin ja halvalla ... sinänsä harmittomanoloinen nettifirma sillä palvelinketjulla voi olla puhdasoppinen tietojen kalastelupaikka.

Eugen

Järkeä saa aina käyttää, jos ei tunne firmaa kannattaa ottaa selvää.. jos epäilee... kannattaa jättää väliin...
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Järkeä saa aina käyttää, jos ei tunne firmaa kannattaa ottaa selvää.. jos epäilee... kannattaa jättää väliin...

Nimenomaan näin :) - jos vaikka minulle tulisi Russian Business Internet-firmasta mainos, että saan halvalla ... lähes ilmaiseksi ... jonkin arvokkaan tuotteen jos vain lähetän heille korttitietoni niin jäisivät tiedot lähettämättä ...

Mutta tässähän oli tarinaa Fasepookista ... digitoday kirjoittaa ko. saitista :

Finland Networkissa 300 000:n raja on ylittymässä
Facebook on Suomen toiseksi suurin kaupunki


Amerikkalaisen yhteisöpalvelun Facebookin Finland Networkin jäsenmäärä ylittää huomiseen mennessä 300 000. Määrä on runsaat puoli prosenttia yhteisön jäsenmäärästä

http://www.digitoday.fi/yhteiskunta/2007/12/12/rss/200731622/66

:shock:  Itse systeemin nähden sen suosio on käsittämätön.

Mukana on [nyt] myös 25 suomalaista kansanedustajaa - petaamassa paikkojaan ???

Mutta :

Tarvitsee rahaa henkilökunnan lisäämiseen
Aasialainen miljardööri sijoitti Facebookii
n

Hongkongilainen miljardööri Li Ka-Shing ostaa 0,4 prosenttia Facebookista 60 miljoonalla dollarilla. Sijoituksen perusteella yhtiön arvoksi tulee 15 miljardia dollaria.

.....................

Facebookin tulojen odotetaan ylittävän 150 miljoonaa dollaria  tänä vuonna.


Näissä olosuhteissa taidan omalta osaltani olla syöttämättä näitä vierasmaalaisia pörhöjä ... Tämä virtuaalisuudella rahantahkoaminen on justiinsa sellaista hyödyttämätöntä työtä - siis turhaa. Heh - virtuaalisen mielikuvan "arvo" on 15 miljardia dollaria :lol: Joopa joo...

aladoobi

http://www.wayn.com/wayn.html?wci=homepage

Tämmöinen yllämainittu 'elämäntapaklubi' on kosiskellut jäsenekseen. Mutta he haluavat, että kaikki sähköpostiosoitteet tarkistetaan niin, että niihin lähetetään tiedustelu, haluaako asianomainen edelleen olla ystäväni. En haluaisi kaikkien tuttujeni sähköposteja uhrata tämän "social networking"-tyyppisen hommelin alttarille.  :wink:
Näin on näppylät, siten on sienet

Bongaaja

Jos olette facebookissa, voitte hakea mut friendiksi
olen listan yllä
Linkki

Linkki aukeaa vain jäsenille logattua.

Pyydän että viestiä ei QUOTATA, sillä siinä näkee silloin nimeni.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Bongaaja"Jos olette facebookissa, voitte hakea mut friendiksi
olen listan yllä
Linkki

Linkki aukeaa vain jäsenille logattua.

Pyydän että viestiä ei QUOTATA, sillä siinä näkee silloin nimeni.

Ei quotata ei - Miihkali Soltzin merkkasi sinut friendiksi - muutoin noin ylipäätään ja erikseen facebookin käyttöliittymä on kömpelö ja aika sekava minusta ainakin. Äsken palvelin oli myös varsin hidas. Luulen, ettei ystäväni Miihkali jaksa siellä paljoakaan vierailla :roll:

Onkohan Tanja K. myös siellä :P - merkkaisi ystäväksi ja alkaisi pokaamaan oiken urakalla ... Ensi itsenäisyyspäivänä Tanja nähtäisiin linnan kutsuilla säteilevän onnellisena salaperäisen parrakkaan, mutta tyylikkään herrasmiehen käsipuolessa :lol: Avioliitto kestäisi n. puolitoista vuotta ...

Lisäys : Facebook näkyy toimivan osin vain Windowsilla  :shock:  Koitin uploudata kuvani, ihan oman, mutta mitään ei tullut polusta /home/aakku/Desktop/sekalaista/kuvei/oma naama.jpg

Kokeilin myös oma_naama.jpg:llä, mutta ei - keskeinen perusasia on unohtunut ... palveluiden pitää olla toimiakseen käyttöjärjestelmäriippumattomia 8)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä