Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

JIM D: Ufoja onko niitä

Aloittaja allekirjoittanut, 09.10.09 - klo:15:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Rape - 12.10.09 - klo:21:00
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 12.10.09 - klo:20:57


Sitä kyseistä en, omia kyllä  :)

Sinulla on siis ollut kohtaamisia omien ufojen kanssa? Olisit kertonut heti!

Tuntemattomia lentäviä esineitä olen kohdannut minäkin. Jos seuraisit keskustelun juonnetta, ymmärtäisit mitä tarkoitan ja mista puhutaan. Ehkä sinäkin omaat embiirin ennalta tietämisen kyvyn, joten sinun ei tarvitse. Se on sitä sinun metaa...

Lis. hyvillämielin.  8) :)   :-*.






rapevainaa

.
Myönnän, pärjään kyllä  metatointini kanssa.

Keskustelun juonteesta en ole perillä pätkääkään.
Alussa kysyit, mitä jos ufot ovatkin  totta, nii mitä siitä seuraa.
Kuten olet nähnyt, ei mitään sen kummempaa.
Ja jos ne eivät olisi totta niin sitten ei seuraisi senkään vertaa.

Joo, en tiedä tulevasta embiriasta mittään. Yritän kyllä ounastella noissa pörssisijoituksissa, mutta yllätyksenä ne tulevat kuin ufot.

Nytkin Nalle W. ehdotti että Swedbank ja Nordea pitäisi yhdistää. Sattumalta oli taskussa Swedbankkia. Nousua sai oikein äimistellä  :o




Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.10.09 - klo:22:19


Että älyllistä elämää, hmmm... pistää miettimmään.

Pitää olla avoin mieli, Aakku!
Olisitko pitänyt kouluaikoinasi mahdollisena sitä, mikä nykyään mahdollista, niinku tämä netti ja tietokoneet. Tai no, ehkä. Mutta vaikka meidän esivanhmepamme? Pari sataa vuotta sitten ei oltu keksitty edes autoa vielä.

Minusta on ihan realistista ajatella, että jollakin  planeetalla voisi olla kaltaistamme tai toisenlaistakin elämää.. kenties ne ei tarvitse edes happea tai vettä elääkseen.  Miljardeja tähtiä, planeettoja.. miksi me oltaisiin niin ainutlaatuisia, maa on kääpiö mitoiltaan..

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 09.10.09 - klo:23:10
Harrastan tähtitiedettä. Kymmenet vuodet olen tarkkaillut yötaivasta. Olen nähnyt montakin ufoa. Mutta enpä usko, että yksikään niistä on ollut avaruusalus toiselta tähdeltä...

Miten Ave kiinnostui tähtitaivaasta?
Jotenkin se taitaa olla yleisempää Atalantin takana.  Sikäläisellä foorumilla on ainakin yksi hobbyastronomi.. ja sitten vävyni toi palatessaan sieltä toista metriä pitkän teleskoopin mukanaan ja tillittää taivaalle joskus iltaisin. Mutta useinmiten se on telineellä olohuoneen nurkassa. Toissavuonna oma poikani oli ostanut teleskoopin ja liittänyt kameransa siihen.  Katselin  Venusta, joka on iltatähti.. ja paria muutakin .. kun vielä muistaisi nimetkin :D

AveLazio

Ave kiinnostui tähdistä heti sen jälkeen, kun oli hurahtanut scifiin. Koulupoikana. Pääsin katselemaan tosi isolla putkella, kun olin pitämässä yleisönäytöksiä Ursan tähtitornissa. Kun tähtiä ja planeettoja semmoisella vempeleellä katselee, alkaa kyllä mielikuvitus kiitää...

Veikkaukseni on, että 20 %:n todennäköisyydellä älyllistä elämää on muuallakin Universumissa, ei välttämättä meidän galaksissame muita kuin me. Ja että 1000 vuoden sisään saamme yhteyttä heihin. JA he eivät "hyökkää Maahan"!
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 13.10.09 - klo:12:36


Veikkaukseni on, että 20 %:n todennäköisyydellä älyllistä elämää on muuallakin Universumissa,

Meinaatko että joka viides kohdalle sattunut ufo on alykäs ja muut  eivät läpäise Mensan testejä? 

AveLazio

En. Luulen, että 100 % UFOista on maapallolähtöisiä ilmiöitä. Ei toiselta tähdeltä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

Maan ulkopuolisen älyllisten olentojen olemassaolon mahdollisuus on todella suuri, koska maailmankaikkeudessa on triljoonittain tähtiä. Monet näistä tähdistä muistuttavat jollakin tavalla meidän aurinkoamme. Niinpä ainakin kuvitelmien mukaan voitaisiin esittää spekulaatioita vieraiden sivilisaatioiden olemassaolosta.

Näillä oletetuilla planeetoilla on oletettavasti myöskin planeettajärjestelmiä, joissa ehkä n. miljoonalla on mitä luultavammin jonkinlaista älyllistäkin elämää, sekä teknologista sivilisaatiota. Mutta tälläiset arvailut spekulaatioineen eivät tietenkään ole yhtään sen vaikeammin selitettävissä, kuin varsinaisesti itse UFO-ilmiötkään.

Kerrotaanhan ikiaikaisissa tarunhohtoisissa myyteissäkin usein ihmisten ja taruolentojen, peikkojen, kääpiöiden, enkeleiden, paholaisten, sekä muiden hirviöiden kaltaisten olentojen välisistä tapaamisista, jopa niiden pienten vihreiden miesten kohtaamisista. Muinaisina aikoina niitä pidettiiin 'jumalina'; meidän aikanamme lähinnä satuhahmoina.

- Olipa sitten kyseessä tuntemattomien olentojen, myyttisten voimien konkreettiset ilmentymät, tai kuvitellut ihmismielen projektiot - niin UFO;ksi kutsumamme selittämätön ilmiö on kuitenkin omalla tavallaan ihmismielissä olemassa, joten sen arvoitus tulee kiehtomaan mieltämme tästäkin eteenpäin.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

Kyllä periaatteessa, parahin S. Meidänkin galaksissamme on paljon Auringon kaltaisia, keltaisia pikkutähtiä. Ehkä jollain on planeettojakin. Ehkä. Ymmärrän myös nuo hyväksymäsi optimistiset arviot elämäätuottavista planeetoista. En usko niihin. Ehkä olen katsellut yötaivasta liian pitkään...

Taruolennot myös debatin kohde: avaruusolentoja vai uskonnollisia illuusioita. Jälkimmäisen puolella olen. Ennen riittivät UFOiksi revontulet, Kuu, Venus, Sirius ym. Ja riittävät osin vieläkin.

Toivottavasti sinä olet oikeassa.

Ave!

At a narrow passage there's no brother, no friend

allekirjoittanut



Tuossa kyseisessä ohjelmassa oli eräässä jaksossa eräältä Apollo-lennolta tallenteita astronauttien ja Houstonin lennonjohdon välisestä keskustelusta.

Astronautit kyselivät kuinka kaukana heidän raketistansa jo irrotettu jokin osa oli, sillä he näkivät raketin ikkunasta jonkun seuraavan heitä. Dokumentissa oli erään astronautin kaitafilmi kameralla kuvaamaansa matskua pyöreältä näyttävästä kirkkaana loistavasta kappaleesta. Houstonista tuli vastaus jonka mukaan kyseinen osa oli usean kymmenen tuhannen kilometrin päässä. (oliko se 36 000, jos oikein muistan).

Heitä oli tietenkin kielletty kertomasta asiasta julkisuudessa silloin 70-luvulla.


rapevainaa

.
Tässähän onkin UFo-keskustelupalsta.

http://www.suomenufotutkijat.fi/sutforum/viewtopic.php?f=1&t=1774&start=15

Etusivu: http://www.suomenufotutkijat.fi/sutforum/index.php?sid=9854989769d98336c631351e8466b58b

Tämmöistä vesikirkasta tekstiä:

Valokuvia kuolleista/ufot ja viljakuviot/Nancy Talbott ja minä:

Olen jo aikaisemmin esim. muutamassa lehtihaastattelussa tuonut esille kuinka suhtautumiseni ufoihin on muuttunut viime vuosien aikana 40 vuoden ufoharrastuksen jälkeen.
Nykyisin uskon yhä enemmän että ufot ovat vain osa suurempaa kokonaisuutta jota vain aavistamme.

Tästä oli eilen keskustelua kansainvälisellä foorumilla joka aiheutti sen että hyvin tunnettu viljakuviotutkija Nancy Talbott lähetti minulle tänään sähköpostia jossa innostuneesti ilmoittaa että hän on TÄSMÄLLEEN samaa mieltä kanssani asiasta.( Se oli Nancy joka käytti isoja kirjaimia = EXACTLY ).

Nancy sitten kertoo " Robbert " - nimisestä hollantilaisesta miehestä joka Nancyn mukaan on ainoa ihminen koko maailmassa joka osaa etukäteen sanoa mihin ilmestyy viljakuvioita.Nancy antaakin tämän osoitteen:
http://www.bltresearch.com/robbert.php

" Robbertista " olen kertonut aikaisemmin eräässä kirjaesittelyssäni.

Mutta se joka oli täysin uutta minulle oli että Nancyn mukaan on nyt onnistuttu ottamaan täysin selviä valokuvia ufoista JA kuolleista henkilöistä.
Ja Nancyn mukaan artikkeli näistä valokuvista joissa näkyy kuolleita henkilöitä ilmestyy lähiviikkojen aikana BLT: n kotisivuille.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä