Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Naurettavuus?

Aloittaja THL tiedottaa, 23.10.09 - klo:10:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa


Niin, ja lukijoiden lisäksi ilmoittajat.
Hehän ottavat reilulla summalla osaa lehden kustannuksiin.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: se - 24.10.09 - klo:10:59

Niin, ja lukijoiden lisäksi ilmoittajat.
Hehän ottavat reilulla summalla osaa lehden kustannuksiin.

Jos ei olisi lukijoita ei olisi ilmoittajiakaan.
Kyllä kaikki naurettavuus menee puhtaasti lukijoiden piikkiin.   :)

THL tiedottaa

.
Eli palattiin siihen, että ilman lukutaitoa ei olisi lukijoita eikä ilmoituksiakaan.

Tuo yhteys lukijoiden ja ilmoitusten välillä on kyllä melko mutkikas.

Ennen painettua sanaa oli tapana lukea ääneen kirkoissa (tai toreilla) kuninkaan alamaisilleen osoittamat "lempeät ohjeet".

Sittemmin kauppahuoneen ja yrittäjät alkoivat painattaa toisilleen tarkoitettuja markkinointikirjeitä ja muita vastaavia.

Sen jälkeen kehittyi sanomalehti, jossa ei sen alkuvaiheessa ollut lainkaan ilmoituksia.
Sittemmin tuotteiden valmistajat ja palveluiden tarjoajat huomasivat, että lehdet olivat hyvä kanava saada yleisö tietoiseksi heidän tekemisistään.

Syntyi positiivinen kierre: mitä enemmän levikkiä, sitä vetovoimaisempi media myös ilmoittajien mielestä.

Entä nyt, kun kauppiaat voivat ilmoittaa tuotteistaan omilla nettisivuillaan?
Häviätkö lehdet ja televisio tässä markkinatilanteessa?

Naurattaako tämä skenaario?
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

 ,
nyt ei naurata. Jotkut käyttää tota hymiötä jatkuvasti. Nauraako ne tosissaan.

THL tiedottaa

.
Rape!

Taidat ärsyyntyä hymiöiden heittelystä?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

KIRURGI ORAVA YLISTÄÄ BECKHAMIA...:"SYMPAATTINEN ja RAUHALLINEN"


"Beckham on ollut sympaattinen ja mukava"
Keskiviikko 17.3.2010 klo 07.17 (päivitetty klo 07.41)
Jalkapallotähti David Beckhamin akillesjänteen Turussa leikanneen kirurgin Sakari Oravan mielestä hänen potilaansa on sopeutunut hyvin leikkauksen jälkeiseen aikaan



JALKAPALLOLIJA BECKHAM YLISTÄÄ Kirurgi ORAVAN SAKKEA: "SYMPAATTINEN ja RAUHALLINEN., sen lisäksi näppärä jänteiden leikkelijä"

TPS:n Isomies "Sympaattinen ja Rauhallinen" Hietarinta kutsui Becksin katsomaan TPS:n jääkiekko-ottelua., mutta., Voi surun suru., vastaus  :"Pettymys koitti illalla. Beckhamien tiedottajaa  Sympaattinen ja Rauhallinen Simon Oliveiraa kutsu jopa nauratti.

- Hah, ei mitään kiekkopelejä. Mieshän toipuu juuri leikkauksesta ja hänen vaimonsa on tullut kaupunkiin, Oliveira tokaisi Iltalehdelle


Becks:n Vaimo Sympaattinen ja Rauhallinen Victoria Beckham hämmästeli kun hänelle näytettiin vajoavaa Turun Turistikohdetta nro 1 Vajoavaa Myllysiltaa



" Voi että kun on kaunis.., Nice.,  Very Nice., jäätäiskö Becksin kanssa oottamaan kun se putovaa?

Rauhallista ja Sympaattista Bechamien tiedottajaa Simon Oliveiraa nauratti Victorian höpinät., hän vastasi Victorialle :"Miehesihän toipuu juuri leikkauksesta., ei kyllä meidän on häivyttävä., siltahan voi roikkua siinä vielä vaikka kuukauden päivät"



Eugen

Naurettavuudesta ja Beckhamista tuli mieleen herran itsensä käsivarteensa ihan itse suunnittelema tatuointi... siinä luki sanskriitiksi, hänen rakkaansa nimi: VIHTORIA, näin asiantuntijat tulkitsivat kirjoituksen. En tiedä onko tuota Vihtoria olemassa, mutta ainakin, kun vaimon silmä vältti, reilu vuosi sitten,kävi Taavetti bylsimässä lastenhoitajaa. Tämä osottautui ahneeksi ihmiseksi ja vaati avuistaan rahaa ja puolta valtakuntaa... haaveeksi jäi.
"Aye, caramba!"

rapevainaa


Eugen ja Postman. Mikä on muutes henkilöiden tulojen alaraja joka panee teidät automaattisesti nauramaan sydämmenne pohjasta?

Onko teidän nauru progressiivista vai logaritmista?


karpalo

David Beckhamin käteisvaroista en tiiä., mutta senverran ehkä on rahaton., että ystävät tai vakuutusmiehet maksavat tuonkin., lentomatkailun ja leikkaushoidon .., Ite ei maksa kyllä yhtään mitään.

Jos minä menen Oravan leikkuupöydälle varmaan maksan kaiken itse., ei KELA korvaa., eikä ITELLAN taholta haeta Helikoptereilla., vaikka kuinka selittäisin., että:" Minähän Olen Postman., työtapaturma".

Mulla ei kyllä ole sellaista sympatiaa., enkä ihaile jotain ÖKYILEVIÄ tai muita Julkkiskulkkiksia., etteikö heidän tekemisiään voisi seurata hymyssä suin.

Sanoisinko., etten missään tapauksessa ihaile ja pidä heitä kaiken arvostelun yläpuolella olevina., joillekin saattavat olla jopa jumalolentoja., nämä Lehtien Ykkös-Kakkos-Näköis-Onnellisuus- Skandaali-sivuilla päivästä toiseen höpertelevät ihmisenkuvatukset

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 18.03.10 - klo:16:55
., että ystävät tai vakuutusmiehet maksavat tuonkin., lentomatkailun ja leikkaushoidon .., Ite ei maksa kyllä yhtään mitään.

Jos minä menen Oravan leikkuupöydälle varmaan maksan kaiken itse.,

Se oli Davidilla puhdas työtapaturma. Onhan ne lakisääteiset sossut maksettu silläkin.

Jaa että et halua helikohterilla Mehiläiseen leikattavaksi? Kyllä mun on luotettava kunnalliseen kirurgiaan.
Käytä nyt edes taksia. Kela kai korvaa siitä osan.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä