Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Naurettavuus?

Aloittaja THL tiedottaa, 23.10.09 - klo:10:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.03.10 - klo:12:23
Lainaus käyttäjältä: postman - 19.03.10 - klo:12:20Siis muut eivät olekkaan Pumpattavia ?

Jotenkin voisi olettaa, etteivät aivan kokemattomia ole ...

Kyllä kai ovat veistelleet loven aina hiusharjan varteen.,?

rapevainaa

.
Kyllä minä otan silmänilon irti kauniista ihmistä.

En ymmärrä miten kauneus voi olla pilkan kohde.

Entä ruotrtalaiskaunokaiset?

Vår Miss Universe-Sweden 2009, fröken Renate Cerljen





Unohdetaan miss Norja. Tykästyin tähän Miss Brasiliaan, Livia Nepomuceno


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 19.03.10 - klo:12:34
.
Kyllä minä otan silmänilon irti kauniista ihmistä.

En ymmärrä miten kauneus voi olla pilkan kohde.

Olen samaa mieltä ja minusta tuntuu., että Kaunis naisihminen on muutenkin parempi ja jopa viisaampikin.,  kuin tavallisen oloinen tyllerö tai pyllerö.

Eugen

Rape, on taas ymmärtänyt täysin väärin Aakun ja minun tieeteellisen lähestymiskulman asiaan, kuten ahtaajien lakossa asiat riitelevät eivät ihmiset, toimitusjohtajan bemarikin on vain asia.

Viikolla Viivi oli Life Coachinsa (joku yli-ikänen, nelikymppinen pissis) kanssa MTV3:n aamutevssä. Viivi kertoi, että tähtäin on elämässä asetettu piemmälle kuin Miss Universum-kisat... Ei kertonut mikä. Veikkaan eduskuntaa... Maamme Rapet kyllä äänestää, on se niin kauniskin, siksi fiksu. Viivi kertoi myös että on "kokenut" elämässä paljon, ei välttämättä kuitenkaan henkilökohtaisesti vaan vierestä kattellen....  mitä sekin tarkottaa siitä saa itse kukin tykönään ottaa selvän.
"Aye, caramba!"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 19.03.10 - klo:12:34
.
Kyllä minä otan silmänilon irti kauniista ihmistä.

En ymmärrä miten kauneus voi olla pilkan kohde.

Entä ruotrtalaiskaunokaiset?

Vår Miss Universe-Sweden 2009, fröken Renate Cerljen


Unohdetaan miss Norja. Tykästyin tähän Miss Brasiliaan, Livia Nepomuceno




Jollekin ymmärtämättömälle saattaisi tulla mieleen., että olet ihan yliaktivoitunut keski-ikäinen, tai vähän vanhempi mieshenkilö., joka yrittää samaistua ja samaistaa itsensä nuoreksi Adonikseksi., joka hurmaisi kaikki nuoret kauniit Leidit tuosta vain.., lonkalta.

Ilmeisesti niitä pikkuhiljaa sieltä sitten tuleekin "Föleihin" elkikkäs tarttu hihoihin.






rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 19.03.10 - klo:13:09
Rape, on taas ymmärtänyt täysin väärin Aakun ja minun tieeteellisen lähestymiskulman asiaan,


Ei teidän mielipiteissä voi erehtyä. Tulee kuin papukaijalta.

Lainaa, toimitusjohtajan bemarikin on vain asia.

Joo. Toimitusjohtaja kommentoi, että on ne ahtausnoomit tyhmiä. Kamerat on paikalla ja ne alkavat rikkoa autoa.
Siitä tulee vaan komea lasku kameraan joutuneille. Niin, ja Bemari vielä. Voiko potkijoiden kotivakuutus korvaa. 

Lainaa
Viivi kertoi myös että on "kokenut" elämässä paljon, ei välttämättä kuitenkaan henkilökohtaisesti vaan vierestä kattellen....

Miten voi kokea jos ei henkilökohtaisesti. Lukemalla iltasanomia?

Ja mitä Viivin sitten olisi pitänyt kokea ollakseen uskottava? Mikä nyt puuttuu? Just kirjoitti ylioppilaaksi ja puuttuu jotain kokemusta, ylioppilaana olosta ainaskin.


Tieteellinen lähestymiskulma - mikä sekin on, jos lähestytään Viiviä?

Olen saanut tutkijan koulutuksen ja ehkä tuo "taas väärin ymmärtäminen" on vain tiedemaailmassa sikiävää kateutta.

karpalo

Minusta tuntuu.., että antaa olla., jos Rape tykkää nuorista tytönheitukoista., joilla päästään löytyy kiharan heilautus., jos ei muuta., So What.,  Suomi on vapaa maa., jokaiselle on suotu mahdollisuus Digata nuoria naisia., ei siinä mitään ihmeellistä.

Ihmeellistä on vain se., että jos joku ei kuolaakaan kaikkien missien perään., niin se saattaa oudoksuttaa outomaan kulkijaa.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 19.03.10 - klo:13:29

Ihmeellistä on vain se., että jos joku ei kuolaakaan kaikkien missien perään., niin se saattaa oudoksuttaa outomaan kulkijaa.

On se ihmeellistä. Kyllä toi sun maku on nähty millaisia kenottajia sinä etsit .  Kuvassa Miss Isoäiti.


Tässä on malliksi Miss Tahiti 2009


Aakku

Lainaus käyttäjältä: Rape - 19.03.10 - klo:13:36Tässä on malliksi Miss Tahiti 2009



Ai - en ollutkaan tietoinen, että sitä sanotaan myös "Tahitiksi".

Kunnioutuksesta iso kirjain :)

Pysty- vai vaakasuuntainen ?

rapevainaa


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä