Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Afganistanin vaalien turvaamisoperaatio

Aloittaja Alien Weird, 23.10.09 - klo:16:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Älä nyt víiti ave. Mäkin olen kirjoittanut paljon parempia ja paransin luetteloa virenin kaatumisella.

AveLazio

Oot sä kyllä, Rape, kirjottanu paljon hyviä. Siks sä ootkin mun suosikkejani, vaikka aina v*ttuilet mulle. :D
Mut kyllä tää meni ny Se:lle.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa


AveLazio

Intiimi avautuminen: Foorumille pitää saada outoja lisää. Nyt täällä on 3 kirjoittajaa, joiden vuoksi minä olen roikkunut täällä. Sinä, Hyvä Veli Rape, olet yksi niistä.
Myrskyn Soturi
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa


Kolme!

Jos kerran Rape on yks niistä, niin sit näistä kahdesta ainakin toinen on nainen!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: se - 25.10.09 - klo:11:11
999. Stubb, Häkämies, Vanhanen ja vielä ainakin Halonen ovat sekoilleet pahimman kerran Suomen ulkopolitiikassa.
Koko maailma nauraa meille nyt.   ;)

Tuskinpa muut ovat edes tietoisia koko sotkusta kuin korkeintaan Ruotsalaiset,  no, ne varmaan nauraa, mutta naurakoot.
Sillä ei ole väliä vaikka Ruotsalaiset naurais kuinka, kunhan päästävät suomalaisen EU:n johtovirkaan, kun ovat nyt portinvartijoina. 
Mutta ei ne päästä, tietäähän sen, vaikka ne nauraa niin oikeasti ovat kateellisia ja mustasukkaisia. :)

Stub siis tunnusti syyllisyytensä.
Tuollainen ruma temppu olisi kyllä juuri tyypillinen entiselle koulukiusaajalle ja nykyiselle työpaikkakiusaajalle.
Mutta ei taida Tarja kuulua niihin joita on helppoa kiusata, taisi lyödä Stub nyt kirveensä kiveen, ja taisi se tylsyä, toivoisin ainakin.

Se on niin härski jätkä että se pitäis yleisen turvallisuuden takia eliminoida ennenkuin siitä tulee suurempi turvallisuusuhka.
Sitä mieltä minä olen ja tulen toistamaan tätä niin kuin Cato hoki sitä mantraansa Rooman Senaatissa
"Muuten olen sitä mieltä että Karthago olisi hävitettävä" 
Ja sitten karthago hävitettiin.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Alien Weird - 28.10.09 - klo:11:41
Cato hoki sitä mantraansa Rooman Senaatissa
"Muuten olen sitä mieltä että Karthago olisi hävitettävä" 
Ja sitten karthago hävitettiin.

Anekdoottina Catosta voidaan mainita, että herran pojan poika, Marcus Porcius Cato nuorempi, joka oli Julius Ceasarin vastustaja, päätti päivänsä itsemurhalla maanpaossa Pohjois-Afrikassa Carthagossa, kun taistelu Ceasaria vastaan oli lopullisesti hävitty. Kohtalon ivaa....
"Aye, caramba!"

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 28.10.09 - klo:11:55
Lainaus käyttäjältä: Alien Weird - 28.10.09 - klo:11:41
Cato hoki sitä mantraansa Rooman Senaatissa
"Muuten olen sitä mieltä että Karthago olisi hävitettävä" 
Ja sitten karthago hävitettiin.

Anekdoottina Catosta voidaan mainita, että herran pojan poika, Marcus Porcius Cato nuorempi, joka oli Julius Ceasarin vastustaja, päätti päivänsä itsemurhalla maanpaossa Pohjois-Afrikassa Carthagossa, kun taistelu Ceasaria vastaan oli lopullisesti hävitty. Kohtalon ivaa....

Cato nuorempi oli tasavallan kannattaja  ja periaatteen mies.
Mutta kyllä Caesarkin oli hyvä jätkä, noin niinkuin siihen maailman aikaan verrattuna.
Se sitten murhattiin mutta siskonpoika Augustus oli hyvä mies kans.
Siitä se suku sitten degeneroitukin aika pahasti.


****Kävin Amandan kehoituksesta pilkkua viilaamassa******

.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Alien Weird - 28.10.09 - klo:12:00

Cato nuorempi oli tasavallan kannattaja  ja periaatteen mies.
Mutta kyllä Caesarkin oli hyvä jätkä, noin niinkuin siihen maailman aikaan verrattuna.
Se sitten murhattiin mutta siskonpoika Augustus oli hyvä mies kans.
Siitä se suku sitten regeneroitukin aika pahasti.


.
Alan pilkunviilaajaksi: tarkoitit tietenkin degeneroitui?  Regeneroitui tarkoittaisi, että siitä se vaan parani  - tietämättä asian laitaa, mutta tarkoituksesi arvaamalla raapustan :D



Tuli mieleen Gustav jä hänen isorintaiset roomalaiset nymfomaaninsa!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä