Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Huuhaalle kovat otteet käyttöön

Aloittaja Aakku, 28.10.09 - klo:19:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Rape - 06.11.09 - klo:19:11

Uintimaisteri on sellanen joka selviää hengissä altaan päästä päähän.

Sitten minäkin olen uintimaisteri :P  Jo heti, kun opin uimaan n. 10 vuotiaana!
Siihen asti vain "käsipohjaa". Jälkikäteen olen usein kauhistellut, kun juuri uimaan oppinut lähti uimaan joen poikki ja takaisin, ja sillä kohtaa se on aika leveä.. vuolaskin  :o  en ymmärrä, mikä hinku siinä oli.. todistaa itselleen kai jotain..  ::)  Itse asiassa uin auttavasti ja vain yhtä tyyliä ja VIHAAN sukeltamista.. en ikinä vapaaehtoisesti pane päätä veden alle  8)

Perjantai

kyllä täälläkin ainakin uintimaisteri löytyy...jos tuossa oli kaikki vaihtoehdot.Sukeltelenkin aikatavalla varsinkin kirkkaissa vesissä.Äsken käväsin ihan kylmässä jäisevässä virtaavassa vedessä mutkan,,,jota teen edelleen melkeinpä päivittäin.Kunhan jäät tulevat,niin sitten hieman harvemmin. Ajattelin sillä ehkäistä tuon possunuhankin, kun se on tähän asti auttanut melkein kaikkiin muihinkin vaivoihin.....

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 06.11.09 - klo:19:25
Lainaus käyttäjältä: Rape - 06.11.09 - klo:19:11

Uintimaisteri on sellanen joka selviää hengissä altaan päästä päähän.

Sitten minäkin olen uintimaisteri :P  Jo heti, kun opin uimaan n. 10 vuotiaana!
Siihen asti vain "käsipohjaa". Jälkikäteen olen usein kauhistellut, kun juuri uimaan oppinut lähti uimaan joen poikki ja takaisin, ja sillä kohtaa se on aika leveä.. vuolaskin  :o  en ymmärrä, mikä hinku siinä oli.. todistaa itselleen kai jotain..  ::)  Itse asiassa uin auttavasti ja vain yhtä tyyliä ja VIHAAN sukeltamista.. en ikinä vapaaehtoisesti pane päätä veden alle  8)

Rakkaus on kaunis asia Amanda   :D   :D   :-*


Aakku

Minun mielestäni - olen kerrankin täysin vakavissani [uskomatonta mutta totta] - näihin tieteellisiin ja pseudotieteellisiin, sekä eritoten huuhaajuttuihin on suhtauduttava rationaalisesti ja järjellä - ei tunteella. Turhalla tunteilulla sotketaan monet asiat ... en tietenkään tarkoita ihmissuhteita, mutta kuten tiedämme, on esim. rakastunut ihminen täyttä ymmärrystä vailla  ;D

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 06.11.09 - klo:21:17
Minun mielestäni - olen kerrankin täysin vakavissani [uskomatonta mutta totta] - näihin tieteellisiin ja pseudotieteellisiin, sekä eritoten huuhaajuttuihin on suhtauduttava rationaalisesti ja järjellä - ei tunteella. Turhalla tunteilulla sotketaan monet asiat ... en tietenkään tarkoita ihmissuhteita, mutta kuten tiedämme, on esim. rakastunut ihminen täyttä ymmärrystä vailla  ;D

siittä lähdetään Aakku   :), .....

S

Itse olen omissa empiirisissä tutkimuksisani tullut siihen tulokseen; että ns. rakkaus on omanlaisensa mielenhäiriö, joka vie järjen äänen mennessään. Kontrolloimattomat tunteet sanelevat tahdin, jossa lisäksi itsehillintä pettää pahemman kerran - jonka myötä myös rationaalinen järkiajattelu pahimmillaan katoaa.

- Onneksi en kyseiseen 'yliarvostettuun huhaahan' ole elämäni varrella kertaakaan sortunut - koska en halua menettää kontrolliani, tai olla missään mielessä tai tilanteessa myöskään täyttä ymmärrystä vailla!!!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.
Hmm. Empiriasi on siis sellainen, että housut jalassa, makso mitä makso. Toi on melkoinen haaste.

S

Tarkoitin kylläkin rakkauden käsitteellä, sekä sen ilmenemismuodoilla yleisluontoisesti hieman laajempia merkityksiä - eli enemmänkin siihen liittyviä tunnepuolen ilmentymiä. Rakkauteen liittyy monesti lieve-ilmiöinä myöskin huonoja piirteitä; kuten omistamisenhalua, määräilyä, mustasukkaisuutta, tai muuta ikävää manipulointia, joka tekee siitä itselleni noiden asioiden johdosta mahdottoman yhtälön. Siinä on ikäänkuin olemassa liikaa muuntujia, jotka häiritsevät toimivaa kokonaisuutta.

- Tosin ei rakkaudettomuuskaan tarkoita automaattisesti tunnekylmyyttä. Rakkaus sanana on muutenkin jo kärsinyt pahan inflaation. Sitä viljellään harkitsemattomasti vähän joka raossa, tarkoittamatta sillä oikeastaan aina edes mitään sen konkreettisempaa. Omassa käsitteistössäni on enemmänkin paikka kiintymyksen & välittämisen ilmaisuille. Ne kuvaavat paljon syvällisemmin kahden olennon välistä kiinteää intohimoistakin symbioosia, jossa tunnetilat käydään parhaimmillaan vapaana raastavista tumnnemyrskyistä, tai niihin liittyvistä mielentilan ailahteluista.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Amanda

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 06.11.09 - klo:21:15


Rakkaus on kaunis asia Amanda   :D   :D   :-*



Onko joku toisin väittänyt.. mutta mistä minut tähän vedit? :D

Kiltti Setä olisi paras lainaamaan tähän sanatarkasti lauseen menneisyydestä.. jotenkin, että "  ilman sitä minulla ei olisi mitään" ..  ja pitääkö tuota nauraa kolmen hymiön kanssa, Paha Poika?

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä