Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Huuhaalle kovat otteet käyttöön

Aloittaja Aakku, 28.10.09 - klo:19:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.0
rakkaus on inflatoitunut?
Mitä se tarkoittaa?
Rikasta on helppo rakastaa. Jos rakkaus on sidottu kultaan niin onhan se eri juttu kuin löysät puheet.


Eugen

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 06.11.09 - klo:19:25
Lainaus käyttäjältä: Rape - 06.11.09 - klo:19:11

Uintimaisteri on sellanen joka selviää hengissä altaan päästä päähän.

Sitten minäkin olen uintimaisteri :P  Jo heti, kun opin uimaan n. 10 vuotiaana!
Siihen asti vain "käsipohjaa". Jälkikäteen olen usein kauhistellut, kun juuri uimaan oppinut lähti uimaan joen poikki ja takaisin, ja sillä kohtaa se on aika leveä.. vuolaskin  :o  en ymmärrä, mikä hinku siinä oli.. todistaa itselleen kai jotain..  ::)  Itse asiassa uin auttavasti ja vain yhtä tyyliä ja VIHAAN sukeltamista.. en ikinä vapaaehtoisesti pane päätä veden alle  8)

Höpsistä! Et ole uimamaisteri, jos et ole suorittanut tutkintoa, ei itseoppineita lasketa uimamaistereiksi.
Jokainen joka on suorittanut tutkinnon muistaa, kuinka uimakouluttaja käveli laiturilla ja piti rottinkisilmukkaa uhrin kaulan ympärillä.

- nimimerkillä uimamaisteri

"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

.
Minen ainaskaa ole. Siis minkäänsortin uimamaisteri.

Sukeltaa kyllä osaan. Sitten se pinnalla pysyminen on se vaikeempi laji.

Suolla kyllä pysyn. Pinnalla.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Uimamaisterin perusteet

pituussukellus 15-20m, 1-2 esinettä 3-4 metrin syvyydestä, voltti reunalta/jalat edellä 3m/jalat edellä 5m/voltti laudalta, selkää 300/400 tai ajalla 50m, rintaa 300/400 tai ajalla 50m, vapaata 300/400 tai ajalla 50m, ja sitten jotain pelastushässäkkää.

Olen suorittanut nuo ja siis uimamaisteri ;D

THL tiedottaa

.
Siis ei voi olla totta!

Sulla tota selkää riittää. Ja rintaa kans. Vähintään viiskytmetrii!!
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai


THL tiedottaa

.
Niin, 50 metriä, pysytään hyvin otsikossa.     ;D


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Bongaaja

Olin viikon pari uimakoulussa Ruissalossa. Ehdin rakastua opettajaan, nainen nimeltä Asta, mutta kun meillä oli ikäeroa kokonaista 10 vuotta..

Mutta opin vaan rintauinnin. Vapaalle en osaa potkia. Olen sammakko. SUkeltaa osaan hyvin sammakolla, parhaassa kunnossa altaan päästä päähän.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Bongaaja - 08.11.09 - klo:15:50
Olin viikpn pari uimakoulussa Ruissalossa. Ehdin rakastua opettajaan, nainen nimeltä Asta, mutta kun meillä oli ikäeroa kokonaista 10 vuotta..

Mutta opin vaan rintauinnin. Vapaalle en osaa potkia. Olen sammakko. SUkeltaa osaan hyvin sammakolla, parhaassa kunnossa altaan päästä päähän.

Jos Asta olisi älynnyt suudella, tai sinä riohkaista, sinusta olisi voinut sukeutua oikea prinssi.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä