Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ihana Suomi

Aloittaja Tiistai, 29.10.09 - klo:22:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 28.02.10 - klo:16:40

Taasko Postman on kännissä? Siinä menee viina hukkaan kun ensin ryyppää kallista viinaa ja sitten alkaa jauhaa päässään  noita mutiaisjuttuja. Eikö se selvinpäin uskalla?

No, mitähän se mulle on kopioinut ?

Rape setä osaa kopioida kyllä ihan itekkin., tämä postauksesi oli pitkästä aikaa oma tekemä., eikä kopio ;)

karpalo

Paha Setä onkin hyvä Setä., laitan tähän vielä Finestglobelle hänen postaamansa linkin jotta kaikki ymmärtäisi., kuinka hyvä hän onkaan:

http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/A6D19D31C96C60CAC225708400238318?OpenDocument&lang=FI

Erityisesti hän toivoo., ettei meistä kukaan muutu Mailikseksi., se murtaisi ystävällisen ja hyvän sedän kokonaan ;)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 28.02.10 - klo:15:44
Tässä alkavat vain huolestuttamaan Mailismaiset piirteet,........



Näin aloittaa Paha/Hyvä setä eräänkin erittäin tärkeän postauksensa ja jatkaa ajatusleikkiään tehtävänsä suoritettuaan mielessään seuraavasti :

"Hohhoijaa., Todella huolestuttaa ja väsyttääkin tämä tämmöinen ohjeistaminen ja suoranaisten varoitusten jakelu., on tämä ollut taas rankka Helmikuu v.2010., vilkaisempa vihkoani., olen tähän vihkoon suht. lyhyen ajan sisällä kirjannut jo montakin huomautusta ja varoitusta., mitä olen joutunut tälle nimenomaiselle ehkäpä liiankin vapaamieliselle Foorumille jakelemaan."


"Tämäkin nyt tässä., yrittää vain päteä., kun on postannut toisellekin Voolumille tuollaisen aiheen. Kyllä ne raukat tietävät., että minun ylitseni ei tässä ylletä".
Edellinen huomautus/varoitukseni oli sellainen., en lähde nyt sitä nimimerkkiä paljastamaan., on se sen verran kiivas kaveri., että huomauttaa takaisin..., hmhm., niin mihin jäinkään., niin sehän oli niin, että olin pakoitettu huomauttamaan hänelle., että hänen käytöksensä., niin siis hänen käytöksensä., se saattaa johtaa joidenkin ihmisten kirjoittelemattomuuteen tähän palstalle.., niin, niin , niinkin saattaa pahemmassa tapauksessa käydä."


Tämmöisiä tässä nyt mietiskelen ja sivelen hiljalleen näppäimistöä näppärillä., hyvän tekstin tuottamiseen sopivilla sormenpäilläni.., katselen ja ihailen oikeastaan itseäni .., mitenkä nopeasti reagoinkaan muiden virheisiin ja kuinka huomautus jonka olen ohjeistanut lentää jälleen Eetteriin ja iskeytyy Kansan tietoisuuteen.

On hyvä., että kehitys on mennyt eteenpäin., jos näitä nykymaailmaan Vimpaimia ei olisi., niin en millään pystyisi ohjeistamaan samaa määrää ihmisiä näin nopeasti.

Koska olen hieman vihainenkin., en nyt päätä tätä Sanomalla "Herran Haltuun"., vaan Että., hyvät lähimmäiset., koettakaa parantaa tapanne., ottakaa minusta mallia., silti kuitenkin joudun Teitä ja käytöstänne tarkkailemaan...

Matkaleena

Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Maria Matkaleena - 01.03.10 - klo:10:09
On sulla Postimanni mielikuvitus.  :D

Kiitos huomionosoituksesta., mutta ole varovainen, saattaa poikia ohjeistamispuolelta rikeilmoituksen., pahimmassa tapauksessa saat varoituksen huonekumppaniltasi  ja hän alkaa näkemään sinussa Mailismaisia oireyhtymiä ;)

Eugen

Jaahas, vai kaikki sivutoimisesti postaa Finestglobe-föörymille.... em mää ainakaa! Vaan eipä kai tuosta postauksessa ole paljoakaan mailistelua mukana, jollei Postis ole postannut sitä myös  noin 250 muulle foorumille!
"Aye, caramba!"

Tiistai


Mailis on jo niin maailamankuulu, melkein kaikkialla bannataan ennenpitkää, että on ottanut uusia nikkejä. Ainakin Raijasivu ja joku Olli..

Mitäs te isot pojat täällä, on tänne mahduttu ennenkin.. höpinöitä niinku kopioitakin!



Mikä vitsi tässä on, tuli vastaan sattumalta:



Kekkosen kansallispuisto ja koko Suomi oudosti nojaa Ruotsiin??

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.03.10 - klo:14:30

Mitäs te isot pojat täällä, on tänne mahduttu ennenkin.. höpinöitä niinku kopioitakin!


Just niin. On turhaa vetää hernettä nenään pienestä kopautuksesta, niitähän foorumeilla tulee aina. Ehkä se oli sedältäkin harkitsemattomuutta ja siitä syystä pyydän käytöstäni anteeksi. Olen pahoillani.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 01.03.10 - klo:14:50
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.03.10 - klo:14:30

Mitäs te isot pojat täällä, on tänne mahduttu ennenkin.. höpinöitä niinku kopioitakin!


Just niin. On turhaa vetää hernettä nenään pienestä kopautuksesta, niitähän foorumeilla tulee aina. Ehkä se oli sedältäkin harkitsemattomuutta ja siitä syystä pyydän käytöstäni anteeksi. Olen pahoillani.

No tämmöinen kyllä hyväksytään., jos ei paljastu ansaksi. Olinkin jo laatimassa varoituksia Mailiksesta puolestasi  toisella kotimaisella kielellä., mutta jääköön.
Olen Globella ollut puolisentoista vuotta., sieltä johkaannuin tänne., kun on samantyyppinen Foorumi. Tein omakätisen., en mitään kopiota ., mielestäni ihan asiallisen mielipidekirjoituksen., jonka postasin molemmille puolille.

Valtava oli hämmästykseni., kun huomasin että jonkun varpaille oli Tallattu., olinkin Tehnyt jonkinlaisen Valtiorikoksen., josta seuraa ties minkämoisia Sanktioita., saan jopa SUPO:n ent SuoPo:n etsivät perääni huhhuh., ja minut muutetaan/ voin muuttua Mailikseksi., vetipä naaman valkoiseksi, kuin lakana., noo kamferitippoja nenään ja Nitroja kielen alle., ehkä tästä päästään ylitse[/].

Tietenkin olen jatkossa tarkempi., siirrynkö peräti pelkästään muiden kyttäys- ja moittimislinjalle jättäen muun postauksen vähemmälle jo  senkin takia., että tulee enemmän "vuorovaikutusta" :) 

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 01.03.10 - klo:15:12
, siirrynkö peräti pelkästään muiden kyttäys- ja moittimislinjalle jättäen muun postauksen vähemmälle jo  senkin takia., " :) 

Joo tee se. Oudiksella kaivataan Modea. Täällä on ollut jo pitkään kelvotonta meininkiä.
Minusta tuo ennalta ehkäisevä kyttääminen sopii sinulle erityisesti koska sulla on mielikuvistuat miettiä, mitä kaikkea tyhmää karjut voisivat saada aikaan.
Mäiskit vaan varoituksen sanoja jokaiselle.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä