Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tietokone sun muuta halvalla

Aloittaja rapevainaa, 19.11.09 - klo:08:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa


Hesarissa ilmoitus: Läppäri 200 eurolla.

Sen lisäksi piti ostaa 39 euroa/kk tupla laajakaista, jolloin  netin hinta on noin 500 euroa vuodessa.

THL tiedottaa


Niin, nyt sulla on siis kahdeksan läppäriä ja valikoima uusia tupla-laajakaistoja.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Eugen

Eikös nuo diilit ole yleensä 2 vuoden mittaisia, joten sitoutuu pulittamaan kaistasta, 200,- läppärin kylkiäisenä, 969,-  8)

Olen katellu lehdissä Elisan mainostavan kännyköitä siten, että 3 tai 6 kk on isolla iloituksessa mainostettavalla edullisella hinnalla ja sen jälkeen hinta esim tuplautuu loppuosaksi 2 vuoden diiliä! Kusetustako? Ei toki....
"Aye, caramba!"

rapevainaa

.
Niin, kun kaiken lisäksi naapuritaloissa on aina joku suojaamaton
laajakaista - Käsky: etsi vapaita verkkoja...........eiku kokoelmaan.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 19.11.09 - klo:10:34Eikös nuo diilit ole yleensä 2 vuoden mittaisia, joten sitoutuu pulittamaan kaistasta, 200,- läppärin kylkiäisenä, 969,-  8)

Olen katellu lehdissä Elisan mainostavan kännyköitä siten, että 3 tai 6 kk on isolla iloituksessa mainostettavalla edullisella hinnalla ja sen jälkeen hinta esim tuplautuu loppuosaksi 2 vuoden diiliä! Kusetustako? Ei toki....

Hmmm... kun viimeksi vierailin Cruzbrokerissa, eli se virtalähteen vaihtojuttu, mistä kerroin, niin siellä oli leasingkäytössä olleita tietokoneita littunäyttöineen eräänlaisessa kytkykaupassa --> kun otti KYMP:n netin niin sen koneen sai ilmaiseksi ... Olen vähän fundeerannut, että luopuisinkin tulevaisuudessa tästä ADSL-netistä ja ottaisin esim. Saunalahden 5 Megaisen mokkulan [olen mitä parhaimmalla kuuluvuusalueella], joka on halvempi. Tietty todellinen nopeus jää alle tuon nimellisen, mutta en oikeastaan tarvitse mitään huippunopeaa. [KYMP = Kymen Puhelin, joka kai kuuluu DNA:n leiriin, muistelen].

Ei tuo sinällään ole kusetusta - ostajan pitää vain itse hiffata, että se halpa hinta on vain sen 3 - 6 kuukautta, kuten mainoksessa sanoit lukevan. Voi toki olla, että osa mainonnasta lasketaan nk. uuslukutaidottomuuden varaan myös. Niin ja sitten tulee vielä päälle se luetun ymmärtäminen, mikä monilla on jäänyt vajaaksi ...

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.11.09 - klo:19:13

Ei tuo sinällään ole kusetusta - ostajan pitää vain itse hiffata, että se halpa hinta on vain sen 3 - 6 kuukautta, kuten mainoksessa sanoit lukevan. Voi toki olla, että osa mainonnasta lasketaan nk. uuslukutaidottomuuden varaan myös. Niin ja sitten tulee vielä päälle se luetun ymmärtäminen, mikä monilla on jäänyt vajaaksi ...

Jos nykyajan teinellä olisi ymmärrystä, ei pikavippifirmoilla pyyhkisi kovinkaan kummoisesti.....
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 20.11.09 - klo:11:15Jos nykyajan teinellä olisi ymmärrystä, ei pikavippifirmoilla pyyhkisi kovinkaan kummoisesti.....

Luultavasti näin - onko tässäkin se luetun ymmärtäminen kynnyksenä ? Niin ja laskutaito ...

THL tiedottaa


Eihän tuo pelkästään teinien ongelma oo.
Vähän teinejä vanhemmatkin ottaa pikavippejä.
Humalassa ja vähän muutoinkin.

Ei tyhmyys oo mitenkään vaan teineille sallittua.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 20.11.09 - klo:11:29


Ei tyhmyys oo mitenkään vaan teineille sallittua.




Toi sanonta on vaan Avelta otettu ja teini tarkoittaa kusipäätä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 20.11.09 - klo:11:29

Eihän tuo pelkästään teinien ongelma oo.
Vähän teinejä vanhemmatkin ottaa pikavippejä.
Humalassa ja vähän muutoinkin.

Ei tyhmyys oo mitenkään vaan teineille sallittua.




Voiko Amis (ammattikoululainen) olla teini. Vastaan itse., voi olla teini-ikäinen., mutta ei teini. Teini on hklö joka muuttu Abiksi ja sen jälkeen siitä Leivotaan YO.

Näin muodoin saadaan eriteltyä mikä on oikea teini, joka pitä yllä PikaVippikulttuuria.

Kannattaa olla tarkka., eikä lähteä yleistämään kaikkia vanhoja sanontoja.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä