Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minkälainen mielestäsi on paikka nimeltä 'Taivas'?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 24.11.09 - klo:16:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

1
Se mikä ei ole tosiasioin todistettu voidaan kumota ilman perusteluja.

2
Sinun Jumalasi kuolee viimeistään silloin kun sinä kuolet.

----------------

Hassua selittää tapahtumia jälkikäteen jollain enkelillä tai varjeluksella ja valitsemalla sopiva tapahtuma. Ei kai kukaan elä luottamalla siihen, että Taivaan Isä varjelee minua, ei minun tarvitse mitään varoa.
päivä kerrallaan

Amanda55

Suti, minä olin se joka oli ratissa. 

Tiistai, se tapahtui Bahrainissa.  Saudeissa emme käyneet, paitsi kerran olin vahingossa matkalla Causewayta pitkin sinne, kun olin kyyditsemässä vierailulla oleviani vanhempiani ja kaikkitietävä isä-vainaani antoi ajo-ohjeita takapenkiltä.  Hikeennyin niin täydellisesti, että valitsin väärän tien.  Onneksi pystyin peruuttamaan takaisin.  Isälläni oli muutenkin tapana antaa määräyksiä takapenkiltä.  Kerran Suomessa mieheni ajoi ylinopeutta, ja näin, miten isän aivot kävivät ylikierroksilla keksiäkseen miten asiasta huomauttaisi.  Lopulta hän kysyi, tiesikö mieheni, että Suomessa nopeusmittari on kilometreissä, ei maileissa.  Toisen kerran, mökillä ollessa, isä huomasi, että mieheni auton rekkarikilvessä oli laastari peittämässä yhtä kirjainta (niin ettei poliisin tutka osaisi jäljittää autoa, jos jäätäisiin kiinni ylinopeudesta).  Isä kysyi viattomasti, että tiesikö mieheni, että rekkarissa oli laastari.  ;D.  Vielä yksi juttu, vaikka nämä ovat OTT.  Oltiin Skotlannissa vanhemman lapsemme valmistujaisissa.  Vanhempani eivät koskaan olleet majoittuneet hotelliin.  Huoneissa oli isot tuplasängyt.  Isäni sanoi ihan vakavissaan, että saakovat he alennusta, jos käyttävät vain yhtä sänkyä.  Bless.  PS.  Jos mode on sitä mieltä, ettei tämä postaus kuulu tänne, sen voi siirtää.

Amanda


Älä sinä Amanda huolehdi moderaattoreista!
Se on vain Tiistai (ennen Amandan nikillä täällä valvojana) vaikka alkuun meitä oli puoli tusinaa, siis kaikki perustajajäsenet. 

On vielä LexA, joka pelasti foorumin ottamalla huostaansa, kun perustaja Aakku lähti autuaamille maisemille eikä me pari modea tiedetty mitä tehdä, palvelin konkurssia ja foorumi hänen nimissään. No tässä yhä ollaan...

Ja kun teemassa olemme, niin mikä se lähettikään Sinut puhaltamaan henkeä tähän foorumiin, tuore tuulahdus jostain Outomaan ulkopuolelta, niin kauan olit poissa ;)


Suti

#193
Lainaus käyttäjältä: Amanda55 - 04.10.17 - klo:15:26
Suti, minä olin se joka oli ratissa. 


Luulin että valehtelit että suojelusenkeli se ajoi.

Lainaus käyttäjältä: Amanda55 - 03.10.17 - klo:14:02
Minä olen varma, että minut pelasti suojelusenkelini varmalta kuolemalta vuosia sitten Lähi-idässä. 
...
Menetin auton hallinnan täysin, vaikka kuinka koetin kääntää rattia, niin sillä oli oma tahto.  Auto heittelehti kaistalta toisella, oikeanpuoleisen liikenteen valot olivat vihreät, ja pelkäsin hetkellä millä hyvänsä jonkun ajavan kylkeeni.  Kuin sattuman oikusta auto kääntyi oikealle, merenrannan vierellä kulkevalle pienelle tielle.  Se pysähtyi lopulta kahden betonipylvään väliin.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä