Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minkälainen mielestäsi on paikka nimeltä 'Taivas'?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 24.11.09 - klo:16:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.11.10 - klo:11:07
Sympoli, tässä sulle ehdotus. Tää on sullee varmaan liian extreme-juttu, mutta: kirjoita kerrankin myönteinen viesti - semmoinen jossa et hauku ketään. Onnistuuko? ;)

Mitä!?

Eksää oo saanu Sympolilta (eli Rapelta) myönteistä viestiä? Siis ikinä?

Mää oon saanu jo monta, oikein paljon.
Me käydään aika vilkasta mielipiteen vaihtoo yksityisviesteinä.

Tää palstalla kirjottelu on ihan eri juttu.
Koeta ny hyvä mies, siis Ave, ymmärtää, että hitaamminkin syttyvää suoraan sanoen potuttaa se vähä-älyisyys*, mikä netissä on jokapäiväistä luettavaa.

*) On niitä muitakin lajeja, esmes taikauskoisuus, syvä tietämättömyys, tiedonhankinnan hylkiminen – en viitsi kaikkee luetella, arvaa vaikka loput ihan ite.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 21.11.10 - klo:13:06
Postman!

Mikä uskonsuunta on mielestäsi se paras?

Mummiälestä ei tarvi uskoo yhtikäs mihinkään kuviteltuihin olentoihin.
Ne kun pitää vain meidän ihmisten päänsisäisinä kuvitelmina, siis ne kaiken maailman jumalat, niin menee kuule ihan hyvin.



Pitkälti olen samaa mieltä. Ja jos on uskottava johonkin., niin miksei voi uskoa omiin avuihinsa. Toisaalta ei voi, eikä tarvitse tuomita muiden uskontoja.

Ei kannata alkaa tuomariksi, ei, ei, mieluummin niitä voi naureskella, on ne sen verran omalaatuisiansa. Keskellä yötä aletaan huutelemaan rukouksiin lähtökäskyjä.

Ei paljon päätä kannata vaivata tommoisilla asioilla. Ilmankos ovat jääneet kehityksessä jälkijunaan.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.11.10 - klo:11:07
Sympoli, tässä sulle ehdotus. Tää on sullee varmaan liian extreme-juttu, mutta: kirjoita kerrankin myönteinen viesti - semmoinen jossa et hauku ketään. Onnistuuko? ;)

Menes taks nukkumaan, jooko. 10 000 älypinnaá jos menet.

AveLazio

Tervetuloo takas, Postman! Mis päin Saharaa olit? Ehkä entisillä työmaillani... Sano vähä. Good to have you back.
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.11.10 - klo:15:57
Tervetuloo takas, Postman! Mis päin Saharaa olit? Ehkä entisillä työmaillani... Sano vähä. Good to have you back.

Mun mielestä olin Rommelin jalanjäljillä. Egyptissä n.85 milj. asukasta. Kuuleman mukaan noin 90% väestöstä asustaa 10 %:n alueella., siis Niilin suistossa.

Muu maa-alue on asutukseksi kelpaamatonta Hiekkaista Saharaa. Ja voi Härre Djävla mitä slummialueita löytyy Cairossakin. (25 milj.asukasta) Kyllä kelpaa, kun on syntynyt Suomeen.


AveLazio

Yeah, Egypti on vähän kuin toiselta planeetalta.. Been there. Tosin duunissa en ollut siellä (Legioona ei oo siel). Mitä uskalsit syödä? Joitko kraanavettä? Aika seikkailija oot!
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.11.10 - klo:16:32
Yeah, Egypti on vähän kuin toiselta planeetalta.. Been there. Tosin duunissa en ollut siellä (Legioona ei oo siel). Mitä uskalsit syödä? Joitko kraanavettä? Aika seikkailija oot!

Kraanavettä ei voi juoda. Taxit on siellä kovia poikia kusettamaan. Noo., mutta olen senverran kovan koulun käynyt, ettei meikäläistä ihan tosta vaan huijata.

Harvapa siellä osaa muuta kuin Arabiaa, kirjoitetaan oikealta vasemmalle, numerot sentään vasemmalta oikealle. Salam Aleikum! Assalam Aleikum.

THL tiedottaa

No, nysse postmanni rupes heiluttaan tota leukuaan!

Leukojen heiluttuhan siltä jo kävikin ennestäänki.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Postman kävi pimeässä maailmassa. Kova jätkä. Ja mä idiootti olin töissä sillä seuduin 2 v. :o
At a narrow passage there's no brother, no friend

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.11.10 - klo:19:01
Postman kävi pimeässä maailmassa. Kova jätkä. Ja mä idiootti olin töissä sillä seuduin 2 v. :o

Ei 'taivasta' kummempi... Taivas on maan päällä - kellä On? Toiset ovat välitilassa ja luulevat olevansa taivaassa - toiset ovat helvetissä ja luulevat olevansa välitilassa. Ja eräät ovat helvetissä ja myös tietävät olevansa , mutta toivovat pääsevänsä pois... Esimerkiksi Afganistanissa on osa heistä.

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä