Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tyhmien kanssa...

Aloittaja THL tiedottaa, 24.11.09 - klo:17:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Niinku olin taas oikeessa:
Lainaus käyttäjältä: Rape - 25.11.09 - klo:10:47
Nekin näkee autosta.

"NEKIN NÄKEE AUTOSTA."

Lainaus käyttäjältä: Rape - 24.11.09 - klo:21:16
.
Tästä voisi väitellä. Tätä vitsiä ei voi suomentaa.

Why Love quickens all the senses...except common sense.

On mulla sen verran tota maalaisjärkee, etten tosta lähe väitteleen.
Edes tohtoriksi.

-----------------------

Mutta miten sä sit, Rape, erotat mitään linnunlaulua kaikkien metsäkonehärveleiden melusta?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Otetaanpa eräs asia esille.

Metsätalous (yksin jo metsänhoito) on suurin yksittäinen tekijä Suomessa tavattujen lajien häviämisessä.
Uhanalaiskartoituksen mukaan noin 40 % lajien häviämisistä ja uhanalaisuudesta on metsänhoidon kontolla.

Mitäs sanot tästä, Rape?


Lähde:
Puutteellisesti tunnettujen ja uhanalaisten metsälajien tutkimusohjelma
Loppuraportti
2008

Tähän raporttiin on koottu Suomea koskeva uhanalaisten ja jo hävinneiden lajien tutkimuksia koskevat tulokset.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai



Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 25.11.09 - klo:04:42
Kyseessä on siis tyhmien ja jääräpäiden yhteinen salaliitto. Jäi vain epäselväksi mitä vastaan? Ilmeisesti meitä rumia vastaan...

Kauneus ja viisaus ovat havoin samassa päässä :D

.. kai, tuli vain mieleen. Ajattelin nyt sitä turhamaisuutta, johon kauniit tyttölapset kasvatetaan. Barbiet ym.,   en koskaan tykännyt siitä. Onneksi oma tytär ei niitä halunnutkaan eikä muutenkaan paljoa välittänyt nukeista. Olisi hankittu, jos olisi halunnut, tietenkin. Yksi orpo Barbien tapainen oli, muttei koskaan tykännyt sillä leikiä vaikka esim. yhdellä naapurin tytöllä oli kaikki, Barbien hevoset,  hääkärryt ja kaikki  ::)


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 25.11.09 - klo:11:05
Otetaanpa eräs asia esille.

Metsätalous (yksin jo metsänhoito) on suurin yksittäinen tekijä Suomessa tavattujen lajien häviämisessä.
Uhanalaiskartoituksen mukaan noin 40 % lajien häviämisistä ja uhanalaisuudesta on metsänhoidon kontolla.

Mitäs sanot tästä, Rape?



Kyllähän peltojen hoito oli aikoinaan pahin tuholainen koska pelloiksi muutettin rehevimmät metsät. Lehdot ensimmäisinä.

Toi on samanlaista tilasto kuin että auton alle jääneistä jalankulkijoista puolet jää suojatiellä.
Jos kaikki käyttäisivät suojatietä, 100% loukkaantuisi suojatiellä.

Tuo uhanalaiskäsite on kanssa semmonen että jos joku eksyy tänne normaalista  elinpiiristään niin siitä tulee heti uhanalainen.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 25.11.09 - klo:10:48

Mutta miten sä sit, Rape, erotat mitään linnunlaulua kaikkien metsäkonehärveleiden melusta?



Kuten sanoin, metsäkoneet eivät melua. Ne pörisevät.

Pitäiskö pörinä ja laulu jotenkin erottaa? Onko ne sekaisin?

Metsäkone on paikalla vain pari päivää ja häipyy sitten muualle.
Sitä paitsi linnut tykkäävät koneista.




THL tiedottaa

No, nyt saatiin niitä ennakoimiani kuvia, kiitos!


Muutoin, hyvähän sun, Rape, on puhua ettei koneet mitään melua. Puolikuurona on hyvä elää!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 25.11.09 - klo:11:47


Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 25.11.09 - klo:04:42
Kyseessä on siis tyhmien ja jääräpäiden yhteinen salaliitto. Jäi vain epäselväksi mitä vastaan? Ilmeisesti meitä rumia vastaan...

Kauneus ja viisaus ovat havoin samassa päässä :D



Nyyh... toi kait sit tarkoittaa, että oon ruma...


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 25.11.09 - klo:12:21

Muutoin, hyvähän sun, Rape, on puhua ettei koneet mitään melua. Puolikuurona on hyvä elää!


Parempi se on kuin puolisokea.  Mitä iloa on uhanalaisista lajeista kun niitä ei näe eikä kuule koskaan.

Mä katon tätä aina ennen nukkumaan menoa


http://www.youtube.com/watch?v=C2HkWmBIYqU

Tää on aika hyvä.
http://www.youtube.com/watch?v=c8eHDhgtPQ8&feature=PlayList&p=8383FF2D626A1327&playnext=1&playnext_from=PL&index=6

THL tiedottaa

Oliks sä se siinä vihreessä traktorissa, veljes kanssa?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai



Tuohan oli mukava video, oldtimer traktoreita!
http://www.youtube.com/watch?v=c8eHDhgtPQ8&feature=PlayList&p=8383FF2D626A1327&playnext=1&playnext_from=PL&index=6

Kaikkea sitä jää mieleen. Muistan itseni kamarin ikkunassa Kaarinassa katselemassa pellolle, missä traktori jyllää. Sanoin sisään tulevalle äidille, että "kato rattori!" Johon äiti teroittaa, että "Traktori".. ja minä sitten yksin jäätyäni harjoittelin ja lopulta osasin :D

Tästä on kauan.. minulla on muutamia hyvin varhaita muistikuvia, joista vanhin on todistettavasti 2v 4kk vanhana. Viime reissulla Suomeen sain sen noin tarkkaan tietää. Olen kertonut pariin kertaan, junamatka Kaarinaan, mistä palattiin vasta 5 vuotta myöhemmin.

Lapsena se mielikuva oli vielä hyvin selvä .. junamatkat olivat luksusta tuolloin  8)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä