Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Sulatusuuni?

Aloittaja Tiistai, 30.11.09 - klo:13:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa


Rape!

Ootko sä sitä mieltä, että kaikki vois saavuttaa saman tason, kunhan vain käyttäisivät googlea!!?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 30.11.09 - klo:15:26

Rape!

Ootko sä sitä mieltä, että kaikki vois saavuttaa saman tason, kunhan vain käyttäisivät googlea!!?




Mitä mieltä sää itte oot? Sulla on ainaski niin terävä pää ettei sitä saa tasaiseksi.


THL tiedottaa

No, jo on kuvia! (Nysse vaihto toiseen...)

Tuosta mun terävästä päästä sitten veistellään.
Tai mikä siinä, mä tyydyn veisteleen tällä päälläni.

Todettakoon, että vaikka näyttää siltä, että multa kaikki sujuu helposti, niin ei se ihan niin oo.
Se vaan näyttää siltä.
Jos ihan totta puhun, niin se vielä paljon helpompaa, kuin miltä näyttää.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 30.11.09 - klo:15:13

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 30.11.09 - klo:15:01

, mutta on olemassa mahdollisuus, että media muokkaa ihmisten käsityksiä erillaisita asioista ns.kollektiivisesti.


Lopeta sitten äkkiä koko seuraaminen!

Sun pitäis vähintään hankkiutua sellaselle kurssille, jossa sun pääs tyhjennetään kaikesta median vaikutuksista.
Pääsisit taas vanhaan hyvään kuntoos.


Miksi minun tulisi niin tehdä ?

Tulisiko sinun, viisautesi ehdottajan, siten itse tehdä ?


Perjantai

Oho onko Rapen pää alkanut pehmenemään,kun joulukin on tulossa.Näyttää niinkuin kehuisit täällä se:tä ;)

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 30.11.09 - klo:15:46
Oho onko Rapen pää alkanut pehmenemään,kun joulukin on tulossa.Näyttää niinkuin kehuisit täällä se:tä ;)

Musta on tulossa tasapäinen. Olen kohta yhtä positiivinen kuin muutkin.

Nyt jos outomaan matamit ottaisi tästä mallia niin kehtaisin näyttää kuvia muillekkii. Jos vielä nännit näkyis paidan läpi...


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 30.11.09 - klo:16:08
Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 30.11.09 - klo:15:46
Oho onko Rapen pää alkanut pehmenemään,kun joulukin on tulossa.Näyttää niinkuin kehuisit täällä se:tä ;)

Musta on tulossa tasapäinen. Olen kohta yhtä positiivinen kuin muutkin.

Nyt jos outomaan matamit ottaisi tästä mallia niin kehtaisin näyttää kuvia muillekkii. Jos vielä nännit näkyis paidan läpi...



Rape on kyllä paras ja nopein löytämään tämmöisiä kuvia.  Ei se kuukle taidakaan käyttäjäänsä tasapäistää., ei varmaankaan., koska Rapekin on päässyt sellaiselle tasolle näissä tämän sortin kuvissa., siis sellaiselle Tasolle, jota taitaa olla mahdotonta kiriä kiinni, vaikka kuinka kuuklettais yötä-päivää. ;)

Amanda


Aikooko tuo Madam savupiipusta alas niinkuin joulupukki paikoittain kuulemma mahtuu?

Tämä ei kyllä mahdu-  katsokaa mittoja, rinnan kohdalta jäisi kiinni.. ja savupiipun alla vuoden muka kilttinä ollut Rape odottaisi turhaan!

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 30.11.09 - klo:17:07

Aikooko tuo Madam savupiipusta alas niinkuin joulupukki paikoittain kuulemma mahtuu?

Tämä ei kyllä mahdu-  katsokaa mittoja, rinnan kohdalta jäisi kiinni.. ja savupiipun alla vuoden muka kilttinä ollut Rape odottaisi turhaan!

Niinpä., kun Rapen nuoruudessa tämmöisistä.., siis kuvistakin vain nähtiin unta ja nyt se on tätä päivää., kyllä kehitys on mennyt eteenpäin suurin harppauksin.

- Näin on pakko todeta -

rapevainaa

.
Pelkkä ajatuskin kelpaa....Joukkotiedotuksen vaikutusta. Se luo tarpeita.
Kuten huomaatte, joulupukki on riisuuntumassa ennen kuin laskeutuu lahjoja jakamaan.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä