Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Sulatusuuni?

Aloittaja Tiistai, 30.11.09 - klo:13:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 30.11.09 - klo:15:36

Miksi minun tulisi niin tehdä ?

Tulisiko sinun, viisautesi ehdottajan, siten itse tehdä ?



Minun ja minun!
Saatana! Osoitin sen juttuni Rapelle.
Oo sää vaan hiljaa.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Paha setä

Media ei tasapäistä ketään. Kaikki media joka tulee tarjolle päivän mittaan on usein itse valittua. Vaikkapa tosi tv-sarjat ovat kusetusta. Ja kansaa huutaa halleluja ja pyytää lisää.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

THL tiedottaa


Meinaatko, että kansa on jo valmiiksi tasapäistä?
Media tuo sen vaan esille?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa


Media muokkaa ihmisiä

TV-ohjelmat kusettaa

Tieto & humpuuki tasapäistää

Outomaa paljastaa kaiken.



Just just

THL tiedottaa


Joo, Outomaassa on kato niiiiiin älykkäitä ja järkeviä ja kaiken huomaavia kirjoittajia (ja lukijoitakin), ettei mikään jää paitsioon.

Kaikki, ihan kaikki paljastuu!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Tosiaankin, täällä ollaan medialukutaitoisia, myös älyllisen kriittisiä kaikkea ulkopuolelta tulevia vaikutteita vastaan. Vyöryvän tietotulvankin seasta me osaamme suodattaa kaiken oleellisen epäolennaisesta tiedosta. Meitä ei niin vain johdatellakaan, eikä ohjailla vikasuuntaan.

- Eli me täällä outomaassa olemme se todellinen kansallisen intelligenssin sulatusuuni, missä mielipiteet muokaantuvat substanssitasolla sellaiseen muotoon, jossa asioille löytyy aina järkevä selitys. Eli ei noista muiden puheista kannata välittää! 
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 30.11.09 - klo:17:59
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 30.11.09 - klo:15:36

Miksi minun tulisi niin tehdä ?

Tulisiko sinun, viisautesi ehdottajan, siten itse tehdä ?



Minun ja minun!
Saatana! Osoitin sen juttuni Rapelle.
Oo sää vaan hiljaa.




Koska kuleksit Rapen perässä kuoriämpäriäsi raijjaten, niin sen minkä Rapen tulisi mielestäsi tehdä, sen sinä teet häntä seuratessasi, joten herää pahvi.


THL tiedottaa


Ässä kirjoitti hyvin edellä.
Outopoika lukee sen sataan kertaan. MARS! MARS!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut





Esimerkiksi muoti-ilmiöt ovat osa kulttuuria, ja muoti on muotia median välityksellä tapahtuvan manipulaation seurauksena. On tietenkin niitäkin jotka sanovat ettei media heidän käsityksiään muokkaa, ja laittavat kravatin kaulaansa lähtiessään pikkujouluja viettämään, koska niin on tapana ja se on tyylikästäkin.

Me muokkaamme toinen toisiamme ja media muokkaa meitä jokaista, tahdomme sitä tai emme.


allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: S - 30.11.09 - klo:18:32


Tosiaankin, täällä ollaan medialukutaitoisia, myös älyllisen kriittisiä kaikkea ulkopuolelta tulevia vaikutteita vastaan. Vyöryvän tietotulvankin seasta me osaamme suodattaa kaiken oleellisen epäolennaisesta tiedosta. Meitä ei niin vain johdatellakaan, eikä ohjailla vikasuuntaan.



Millainen tieto on oleellista ja millainen epäolennaista.  Venäjällä tapahtui matkustajajunan suistuminen raiteilta, ja asiaa tutkineet viranomaiset kertoivat kyseessä olleen terrori-iskun. Kukaan ei ole kuitenkaan ilmoittautunut iskun tekijäksi. Oikea tieto tuosta tapahtumasta on oleellinen heille jotka ovat asiaan yhteydessä, kun taas toisille sillä ei ole mitään omakohtaista eikä muutakaan merkitystä.



Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä