Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Sulatusuuni?

Aloittaja Tiistai, 30.11.09 - klo:13:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

allekirjoittanut


On seksikästä olla erillainen nuori, ja kun tuo erillaisuus tuodaan julki meidian välityksellä, kyse on silloin mediaseksikkyydestä.

Katselin eilen "Maria shown" neloselta, ja kuunnellessani kirjailija Sofi Oksasen haastattelua, uskon ymmärtäneeni miksi ruoho on aidan toisella puolella vihreämpää.
Onko Sofi Oksanen kuitenkaan Virolainen, jos hän syntyi- ja on asunut koko nuoren ikänsä Suomessa. Hänen isänsä on Suomen kansalainen ja hänen äitinsä on syntyisin Virolainen.

On media-seksikkäämpää olla Virolainen gootti ja naiskirjailija Suomessa, kun vain suomalainen naiskirjailija Suomesta.


rapevainaa


Wiki: Sofi Oksanen syntyi ja varttui Jyväskylässä suomalaisen sähkömiesisän ja virolaisen diplomi-insinööriäidin lapsena. Hän kirjoitti ylioppilaaksi 1996 neljällä laudaturilla ja kahdella eximialla. Oksanen on opiskellut Helsingin yliopistossa kirjallisuustiedettä ja myöhemmin Teatterikorkeakoulussa dramaturgiaa. Aatemaailmaltaan hän on feministi. Oksanen kuuluu myös näkyvästi goottialakulttuuriin.

********************

Tuossa on syntilistaa tarpeeksi. Eikö oo ihan hyvä jos eukko julistetaan epäsuomalaiseksi.

Tokkiisa aito suomalainen nuoriso on eri maata.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 03.12.09 - klo:15:50

On seksikästä olla erillainen nuori, ja kun tuo erillaisuus tuodaan julki meidian välityksellä, kyse on silloin mediaseksikkyydestä.

Katselin eilen "Maria shown" neloselta, ja kuunnellessani kirjailija Sofi Oksasen haastattelua, uskon ymmärtäneeni miksi ruoho on aidan toisella puolella vihreämpää.
Onko Sofi Oksanen kuitenkaan Virolainen, jos hän syntyi- ja on asunut koko nuoren ikänsä Suomessa. Hänen isänsä on Suomen kansalainen ja hänen äitinsä on syntyisin Virolainen.

On media-seksikkäämpää olla Virolainen gootti ja naiskirjailija Suomessa, kun vain suomalainen naiskirjailija Suomesta.



No niin., olen nyt aivan samoilla linjoilla., kuin outopoika.

Monet ovat havainneet sen ., että on hianoo., jos on jotkut muutkin juuristot., kuin pelkät "Härmäläiset"., ainaskin kirjailijana ja Intellektuellina., Isolla II:llä  Esimerkkejä:

  - Hantta Krause-Schlizewski., jotakin., mikä olikaan naisiaan alkujaan

  - Anja Kauranen.., nyk Snellman.. jne

Oikeastaan itsekin voisin olla ruotsalaisylhäisöläinen. Nimemme on suomennos, alkujaan Ruotsinnoksesta Suomennettu. En vain tiedä mikä oli kaukaa alkuperäinen., ei varmaan Johansson tai Svensson., se on voinut olla vaikka..hmm..hmm.. af  Thorselius tai Kronwall.,

1800-luvulla Suomessa oli satojatuhansia ruotsinkilelisiä sukunimiä. Kumpi parempi Virtanen.., vai esim Von Långedrag


rapevainaa

Tästä on hyvä alkaa.
On luettelo Suomen suurimmat 100 henkiliöä.
Eiku liiskaamaan vaan

http://yle.fi/suuretsuomalaiset/100_suurinta/index.php?top100_id=88&nominee_id=0&place=0&gender=2&alive=0&province=0

Tässä on oikein foorumi joka on jo aloittanut kuuluisien sexianalyysin
www.redrum-187.com/content/phpBB2/viewtopic.php?t=3683&sid=a9c912573cfc639d6f8134b27fb2eb56

Paha setä

Mää olen omaa sukua pistolekors, joka taas johtuu sodankäynnistä. Muuten mää oon mitä oon. Meitin suvussa on yksi tapahtuma joka nosti meille ruotsalaisen aatelisarvon, mikä ei periydy.

Koetan vain elää tätä elämää.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 03.12.09 - klo:17:35
Mää olen omaa sukua pistolekors, joka taas johtuu sodankäynnistä. Muuten mää oon mitä oon. Meitin suvussa on yksi tapahtuma joka nosti meille ruotsalaisen aatelisarvon, mikä ei periydy.

Koetan vain elää tätä elämää.

Samoin., enkä pelkästään koeta., tahi yritä.,  vaan elänkin ihan omaa elämää.., "Mie hiihä oma hiiho"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä