Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Yhteiselo ahdistaa?

Aloittaja THL tiedottaa, 16.12.09 - klo:15:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tiistai



:o 
Hammaslääkärillä kävin eilen iltapäivällä!  Kaivettiin haljenneen ja katkenneen hampaan juuret("sillan" alta) pois, meni tasan puoli tuntia siinä. Ei se lääkäri mitään implanttia siitä löytänyt, vaikka niin ison haavan teki leukaan, että 4 tikkiä laittoi. Nyt odottelen paranemista ja uutta pitempää siltaa siihen..  Kuka takaa, ettei siinä sitten ole mitään elektroniikkaa?!



Nyt porukalla Posiellan hameen helmasta kiinni, ettei karkaa taas kuukausiksi ties minne! :D

Posiella

Lainaus käyttäjältä: se - 17.12.09 - klo:13:29
Lainaus käyttäjältä: Posiko - 17.12.09 - klo:13:21

Moikka pitkästä aikaa!

Sainpa sut hereille.

Niin, ja oot lukenu tuon hammaslääkärijutun jostain kirjasta.
On se kirja mullekin aika tuttu.


HUPS! Olin jo melkein omimassa tätäkin juttua kuuluisaan naisen vaistooni liittyväksi!
No mutta eikö oo hyvä, että edes JOTAIN jäi siitä teoksesta mieleen.
EDES ALITAJUNTAAN!
Pitää tarkistaa, että olikos se sen kirjailijan idea... :-[
En kyllä muista sitä niin...hmmm
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Tiistai



Minä taas taisin nähdä tuon idean implantista hampaassa jossain elokuvassa, mutten tietenkään muista missä :P   ..olisikohan James Bond?

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 17.12.09 - klo:23:05Minä taas taisin nähdä tuon idean implantista hampaassa jossain elokuvassa, mutten tietenkään muista missä :P   ..olisikohan James Bond?

Kyllä hampaaseen voi nykytekniikalla asentaa radiolähettimen :)

Se vain on helppo paljastaa skannerivastaanottimella, joka on yksinkertaisesti radiovastaanotin joka skannaa taajuusalueet läpi ja hälyttää jos jotain epämääräistä löytyy ... skannerit eivä edes enää ole kalliitakaan.

Myös sellaista käytetään, että autoon asennetaan pieni nk. skrambleri, joka estää kännykän käytön ko. ajopelissä - skramblerin voi laittaa vaikka henkilön vaatteisiin, jolloin hän ei voi kommunikoida kännykällään. Sama toimii myös GPS-paikantimien blokkauksessa.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Posiko - 17.12.09 - klo:19:17

Pitää tarkistaa, että olikos se sen kirjailijan idea... :-[
En kyllä muista sitä niin...hmmm

Idea on jo vanha. Niin kuin Tiistaikin tuossa muistelee.
En tunnustaudu idean isäksi.
Kunhan olen sitä ideaa käyttänyt hyväksi, niin kuin kaikkea muutakin kivaa.   ;)



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Löysin tänään tällaisen:

http://wikimediafoundation.org/wiki/Appeal/fi?utm_source=2009_Jimmy_Appeal4&utm_medium=sitenotice&utm_campaign=fundraiser2009&referrer=http%3A%2F%2Ffi.wikipedia.org%2Fwiki%2FKuudes_aisti&target=Appeal

Lainaus:
"Kuvitelkaa maailma jossa jokaisella on pääsy kaikkeen ihmiskunnan tietoon. Sinne olemme menossa."


Kirjoitin jokunen päivä sitten:
http://www.outomaa.com/smf/index.php?topic=778.msg43871#msg43871

"Sinulla on implantin kautta yhteys kaikkiin mahdollisiin, ja mahdottomiin, tietopankkeihin. Siis kaikkiin."


Eli joku muukin on ajatellut samoihin aikoihin tuota samaa juttua.
Tosin Jimmy aatteli vaan jonkin Internetin kautta tapahtuvaa yhteydenpitoo...



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa


tuo lähentelee jo kirjoituksia 'olen jumala' ja olen 'valaistunut'.

yhteys kaikkeen tietoon. . . Wau

se, miten sulla menee? Onko hoitajat kivoja?

Aakku

Lainaus käyttäjältä: se - 18.12.09 - klo:05:32"Sinulla on implantin kautta yhteys kaikkiin mahdollisiin, ja mahdottomiin, tietopankkeihin. Siis kaikkiin."

Siinä implantissa pitää olla sitten myös reset-nappula, että saa halutessaan olla rauhassa, eikä kukaan eikä mikään ota yhteyttä  ;D

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rape - 18.12.09 - klo:09:50

tuo lähentelee jo kirjoituksia 'olen jumala' ja olen 'valaistunut'.

yhteys kaikkeen tietoon. . . Wau

se, miten sulla menee? Onko hoitajat kivoja?

:D

On on, yks oikein kauniskin.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.12.09 - klo:10:27
Lainaus käyttäjältä: se - 18.12.09 - klo:05:32"Sinulla on implantin kautta yhteys kaikkiin mahdollisiin, ja mahdottomiin, tietopankkeihin. Siis kaikkiin."

Siinä implantissa pitää olla sitten myös reset-nappula, että saa halutessaan olla rauhassa, eikä kukaan eikä mikään ota yhteyttä  ;D

Luulet vaan että olis.
Tottakai vallanpitäjät haluaa koko ajan paimentaa sua.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä