Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Cern - ihmiskunnan suurin saavutus

Aloittaja Sini, 01.04.10 - klo:12:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Hyvä Se! Edellä oleva dialogi osoittaa, että You Still Got It. Etkä sitä kyllä menetäkään. :) :) :)
Voi Rape kulta :-*, enhän minä pilkkaa tietämättömyydestä muita kuin sinua. Ja se taas on oma (masokistinen?) syysi, kun herjaat minua kuin vierasta opossumia, kun kerron näkemyksiäni tai jopa silkkoja faktoja - jotka sinulle poloiselle ovat kumminkin täyttä urdua! Piristyhän nyt! 8)
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

.
Seko Seko. Niin kaun kun mä olen tuntenut sut täällä foorumilla niin se on ollut tota samaa pisteen selittämistä. Ei siinä mitään edistystä ole tapahtunut.

Miten ihminen voi tietää kaikean sellaisesta jostain ei tiedetä paljon mitään. Pelkkää sekoilua. 

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 11.04.10 - klo:12:16

Voi Rape kulta :-*, enhän minä pilkkaa tietämättömyydestä muita kuin sinua. 

Pääasia että edes jollain on hauskaa.  Olen yrittänyt vaan antaa palautetta todellisuudesta mutta tohon vaivaan ei ole parannusta.

AveLazio

Huolestuttavaa, jos oikeasti luulet olevasi kaikkien alojen erikoistuntija... Ethän tunnu tietävän mitään juuri mistään ja siksi aina suutut. ::)
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 13.04.10 - klo:09:33
Huolestuttavaa, jos oikeasti luulet olevasi kaikkien alojen erikoistuntija... Ethän tunnu tietävän mitään juuri mistään ja siksi aina suutut.  ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Ketä huolestuttaa, jos ja kun jioku jossain luulee. Minä tiedän koska minä olen tutkinut. Sinä taas vaan arvailet ja hoet noita muutamia vakiolauseita kuin papukaija. Sinun yleisimmät sanat ovat jos ja luulee.

Onko pimeän avaruuden ulottuvuudessa pumppu joka sylkee suustaan pisteitä eli avaruuden alkuja. Voi se olla tietsyti Jumalakin joka piereskee avaruuksia. Onko mustau aukko siis Jumalan suu jonne menee kaikki sellainen joka on kysää kauraa. Asiasta ei mitään tiedertä mutta olet maailman paras arvaaja, - jukriksen jälkeen. Jukris käyttää sentään omia aivojaan ja sylkee teorioita kuin tuyrkin hihasta.  Sulta puuttuu miuelikuvitusta Ave, noin pohjimmaltaan.

Ja pitäähän sulle suuttua Ave kun sinä just sen takia olet foorumeilla että suututat muita typeryyksilläsi.

Se minua kyllä suututtaa, että mun pitäisi olla samanlainen tollo kuin sinä' että mahtuisin vertaisryhmääsi. Ampuisin töikseni sinne sun tänne ja lukisin samaa kirjaa. Se olisi tosi miehen elämää.

Näköjään päänvaihto ei auttanut. Atomipommini meni ihan haaskuuseen.

::) ::) ::) ::) ::)


AveLazio

No nyt koira ressu älähti, kun kalikka jipeästi kalahti. Voi Rape. Tsk tsk... :o
Sinua selvästi suututtaa, että et tiedä oikeastaan mistään asasta kovin paljoa. Tyydy siihen! Tai hanki tietoa! Take your pick, baby..

JOS on kaiken tieteen avainsana. Tutkijaa sinusta ei saisi valomiekallakaan, kun et tuota ymmärrä! Sinulle kaiken pitäisi olla varmaa, niin saisit hengityksesi tasaantumaan. Ikävä kyllä, mikään ei ole varmaa. Voi Rape... :(
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 13.04.10 - klo:12:29
No nyt koira kirosi, kun jalka kiveltä lipesi ja kivekset kalahti. Voi Rape. Tsk tsk... :o
Sinua selvästi suututtaa, että et tiedä oikeastaan mistään asasta kovin paljoa. Tyydy siihen! Tai hanki tietoa! Take your pick, baby..

JOS on kaiken tieteen avainsana. Tutkijaa sinusta ei saisi valomiekallakaan, kun et tuota ymmärrä! Sinulle kaiken pitäisi olla varmaa, niin saisit hengityksesi tasaantumaan. Ikävä kyllä, mikään ei ole varmaa. Voi Rape... :(

Totta kai se on noin kun sinä sen koet. Turha väittää vastaan.  Miksi se siitä muuttuisi.

Olleellista tuossa "tietämisessä" on just realiteettien taju, onko vai eikä ole.

Sinä siis muistat vanhoja maaseudun sananlaskuja. Hyvä asia. Tuleeko jotain toista mieleen?



Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä