Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kuudes sukupuuttoaalto

Aloittaja THL tiedottaa, 17.04.10 - klo:05:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Samja ostaisi rahoillaan mettää. Sitten samja kuolee joskus ja metsä sattuu oleen paksuja tukkeja täynnä. Kuolinpesää varten tarvitaan metsästä arvio, ja sehän on varsinainen kultakaivos. Samjan persaukisilla perijöillä ei ole varaa maksaa perintöveroa ja metsästä tehdään pystykauppa heti. Puunmyynnistäkin menee vero ja maapohjakin menee myyntiin.

ja sitten varsinainen ylläri. Kuolinpesälle tulee sahalta helvetillinen lasku. Tukit olivat täynnä kuustuumanauloja ja syntyi viikon kunnossapitoseisokki ja lisäksi laskutettiin tuotantotappio.
Sen pituinen se.

karpalo

"Omistajat, jotka myyvät metsän Luonnonperintösäätiölle alle käyvän hinnan, saavat halutessaan antaa luonnonsuojelualueelle nimen. Näin toimittiin mm. Kuhmalahdella: säätiölle metsänsä myynyt henkilö pyysi, että luonnonsuojelualue nimettäisiin hänen muistokseen. Alueesta tuli Korpivainio, Aimo Saksalan luonnonperintömetsä.

Meillä nyt sattuu olemaan vaan tämä kaupungin vuokratontti., ja olen sen jo rauhoittanut ydinasevapaaksi vyöhykkeeksi.

On kyllä olemassa myös oikeus Lunastaa tämä tiettyyn hintaan ja silloin ilmeisesti saan se myös nimetä esim "Postman´s Gardeniksi"., markkinoida ja kerätä aidan takana seisovilta pientä ekologiamaksua.

Kaikenlainen Luonnon monimuotoisuuden ylläpitäminen on tosi lähellä sydäntäni.



Räntäsateessaa 17.04.2010

Samja

Lainaus käyttäjältä: se - 17.04.10 - klo:19:05
Tätä päivää ei ole se, että puiden myymättömyydestä seuraa sanktio.
Eikä tätä päivää ole missään tapauksessa se, että puiden myymättömyydestä voi menettää omistusoikeutensa omaan metsäänsä.

Kun tarkemmin ajattelen, niin...

Ei olisi ensimmäinen kerta kun luonto saa väistyä ihmisten tieltä.
Noin etenkin jos tänne sattuisi tulemaan hiukan lisää ympäristöpakolaisia.

Ehkä olen liian kyyninen ja liian pitkälle menevät ympäristöarvot ovatkin tulevaisuudessa se, mitä vastaan täytyy seuraavaksi sotia?

Matkaleena

Tuli vain mieleen, että maapallon arvellaan "lentävän" Aurinkoon monien miljardien vuosien päästä. Että tuho tulee. Vaan ei sillä ole mitään väliä, sillä ihmiset ehtivät tuhoamaan tämän pallon jo paljon ennen kuin sellainen tapahtuu. Mutta saapahan Telluksen rauniot sentään polttohautauksen...
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

rapevainaa

.
Lisää maailmanloppua kehiin!
Onko meillä tutkimuksia aiheesta? - Takuulla on. On tulevaisuuden empirian keinoin selvitetty.

Wikipedia on selvittänyt, mihin ihmislaji sammuu:
'http://en.wikipedia.org/wiki/Human_extinction

Listasta taisi puuttua avaruusoliot.

THL tiedottaa

Heh, kukin keskustelee siitä, mikä pyörii ajatuksissa päällimmäisenä.

Rinnat ja/tai pylly?

Tulevaisuuden ennusteiden ja menneen tarkastelun luova sekoittaminen?

Jotain muuta, mitä?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 17.04.10 - klo:19:05
Onkohan tämä harvinainen taito, tämä siis, kun osaa ottaa selvää asioista??

Näitä pohtiessasi., älä ainaskaan ole vaatimaton. Näytä siltä, että tiedät aiheesta enemmän., kuin mitä muut luulevat. Näin oma Statusarvo kohoaa muiden silmissä., ja pääset hieman näpäyttelemään ja peilaamaan yksityisillä tutkimustuloksillasi.

Niin Samja., älä ole vaatimaton tai kohtelias, sillä ei ole painoarvoa näissä Geimeissä.

Ote Wikipedian suomennoksesta:

Se, että suurin osa lajeista, jotka ovat olemassa maapallolla on kuollut sukupuuttoon, on johtanut ehdotukseen, että kaikki lajit on rajallinen elinikä ja siten ihmisten sukupuutto olisi väistämätöntä. Dave Raup ja Jack Sepkoski löytyy esimerkiksi kahdenkymmenen kuuden miljoonan vuoden jaksollisuus kohonnut sukupuuton hinnat aiheuttamat tekijät tuntematon

Näin. Jospa kaikki jäsenet vain voisivat lähetellä tai linkittää tänne pelkästään Wikipediaa., niin tulisi sitä "oikeaa tietoa". Omat mietteet ja pohdinnat ovat aivan turhia., ne pelkästään sekoittavat perusasian käsittelyn PLEASE ! Siis ainoastaan Wikipedian otteita ja väliin sopivia Raamatunlauseita Jees., silloinhan pysytään asialinjalla. :)

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 18.04.10 - klo:08:38


Näin. Jospa kaikki jäsenet vain voisivat lähetellä tai linkittää tänne pelkästään Wikipediaa., niin tulisi sitä "oikeaa tietoa".

JIPPII, onko Iltasanomien tavaaminen nyt lopetettu!  On alkanut WIKI-aika!

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 18.04.10 - klo:07:40
Heh, kukin keskustelee siitä, mikä pyörii ajatuksissa päällimmäisenä.

Rinnat ja/tai pylly?




Niin kauan kuin on rintoja ja pyllyjä, on elämää!

Katsoin kuuklesta, tunteeko se sanan pakarakulttuuri. No ei, mutta butt cukture toi sentään jotain.
Päivän pakarat ja siitä saa äänestää paljonko tulee pojoja.

http://www.sucksorrules.com/battles/detail/popculture/406192/cute-butt-sitting-vs-butt-jeans/

Eikös Raamatussa tullut maailmanloppu tämän takia pariin kertaan. Tulta ja tulikiveä.

rapevainaa

#39
Lainaus käyttäjältä: se - 17.04.10 - klo:05:23
Ilkka Hanski juttelee

– Ilkka, sinä olet huippututkija omalla alallasi.
– Metapopulaatiobiologia.

–..........................

– Eli ruohonleikkurit tallinparvelle riviin.

– Kenellä vielä on se talli.

– Voipi sen leikkurin jättää tyystin ostamattakin?

– Se olisi hyvä aloitus.

– Kiitos, Ilkka. Me voinemme lopettaa tähän. Toivon sinulle jaksamista tärkeässä työssäsi.

– Kiitos kiitos.



Tämä on tämmönen elämänkatsomusjuttu. Lähentelee helluntailaisuutta.

Olen rakastanut luontoa pikkulapsesta asti. Opiskelin biologian maisteriksi ja olen hoitanut mehilöisiäkin 15 v  asti.  Olen saanut kardinaalitetratkin kutemaan. Vaikka opiskelin biologiaa, en ole tietojani käyttänyt töissäni. Lähinnä olen pärjännyt tutkijan taidoillani.

Sitten tulee Se ja Ilkka hanski, ja sanoo, myy kaikki ja seuraa minua? Olen elänyt koko elämäni ihan väärin.

Sen verran on kuitenkin itsetuntoa, että en kauan kuuntelisi poikien pälätystä. Esitteliisin tontiltani eri puolilta maailmaa kerätyt kasvini ja sitten kertoisin mitä tietä pitkin he pääsevät pois.

Ihan huuhaa juttuja mun mielestä. Joka kerta ottaa päähän kun tapaan noita. Tietoa käytetään vain valikoiden.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä