Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Elämäsi saavutukset ? Myöskin lähelta piti tilanteet...?

Aloittaja karpalo, 14.08.10 - klo:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Niin.., jokaisella on varmaan ollut haaveita ja joillakin jopa selkeä näkemys, mitä tulee tekemään elämänsä aikana.

Miten kaikki sitten on toteunut ?


THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 15.08.10 - klo:18:48
Ei hitto!

Koko listako pitää laittaa?

Eikö jokunen esimerkki riitä?


Ihan joku pieni, vaikka yksikin, missä ei kaikki mennyt niinkuin olisit halunnut. 

Mutta jos ei epäonnistumista haluttais esitellä, niin ihan joku fiksu onnistuminen, ne on oikeastaan aina kertojalle mielekkäämpiä., anna tulla, ihan omin sanoin.

THL tiedottaa

Ihan omin sanoin...

Mut kun on niin vaikea valita... niin runsaasti tavaraa.
On vähän niinku se Sofien valinta, tietsä? Kaikista haluis kirjoittaa. Tai ei sit ei mistään.
Mikään ei pulpahda toista enempää pintaan.

Jos nyt sit jotain.

Olisko sellaisissa tapahtumissa mitään mieltä, joista olen selvinnyt hengissä, vaikka tosi pahalta jo näytti?
Kaipa on, koska enhän olis edes tässä kertomassa, jos olisin kuollut.

Noin kymmenen vuotta sitten olin henkilöauton kyydissä. Sellainen kevättalvinen keli, tie oli paikoin jäinen. Yhtäkkiä vastaan tulleen puutavararekan perävaunu kääntyi eteemme.
Lopun arvaatte, koska hengissä olen.






Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa


THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 15.08.10 - klo:19:17


Noin kymmenen vuotta sitten olin henkilöauton kyydissä. Sellainen kevättalvinen keli, tie oli paikoin jäinen. Yhtäkkiä vastaan tulleen puutavararekan perävaunu kääntyi eteemme.
Lopun arvaatte, koska hengissä olen.


Ehditkö nähdä Perävaunun tulevan suoraan eteen ? Jos ehdit, tiedän tunteen. Kolmisen viikkoa sitten harvassa jonossa kun  ajeltiin Turkuun päin, joku ohittelija oli yht´äkkiä suoraan ikäänkuin naaman edessä omalla kaistallamme??

Vaimo kirkaisi..., Pelästyin, tein muutaman edes takaisen liikkeen  ratilla, ensin olimme menossa vastaantulevien kaistalle, sitten oikealle ojaan, ei menty kumpaankaan, ei kyllä jäänyt kuin arkipäivän Länsi-Suomi lehden paksuinen väli ohittelijaan noin 2,0 mm, jos sitäkään.

Vähän aikaa oli olo kuin muissa maailmoissa...

THL tiedottaa

No, varmasti näin. Onneksi kuskina oli nuori kaveri, joka heti käänsi auton nokan kohti tien sivua. Ja toiseksi onneksi lumipenkka antoi periksi heti eikä viidestoistapäivä. Vähään aikaa ei nähty muuta kuin pölisevää lunta. Ja kolmanneksi onneksemme ei ollut lyhtypylvästä tai isoo kivee just sillä kohtaa...

Ja voi voi, noita samalla kaistalla vastaantulevia autoja on tämän tästä nokalla. Ei siinä kuule silloin käännellä oman auton nokkaa yhtään vasemmalle.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Saatiin perhosia pihaan !



Päivänhatussa siinä neitoperho. Sitten toi soihtunauhus on hyvä keräämään perhosia. Vaimo on tietoisesti halunnut perhosille mieluisia kasveja pieneen pihaamme.

Mukavaa siinä onkin istuskella ja katsella kun ne touhuuvat kukissa, tulevat jotenkin toimeen vielä mehiläistenkin kanssa, olen oppinut hieman neuvomaankin niitä.

Tässä taannoin sanoin yhdelle perhoselle: "Hei siinä oli just yks kaverisi," heti ymmärsi ja vaihtoi kukkaa.

THL tiedottaa

Niin, tota... saaks mä tiedustella... onks toi neitoperho sun oma aikaansaannokses?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä