Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Päivän piristykseksi

Aloittaja Tiistai, 29.05.11 - klo:14:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 28.05.15 - klo:14:53
Koska on viimeksi naurattanut roskapostin takia?!  Tähän tarvittaisi joku kieriskelevä hymiö :D

Skypeen mulla tulee viime aikoina yhä useammin yhteydenottoja ja ne ovat 90% miehiä univormuissa, monilla nimen edessä Gen. kuin kenraali!

Ping, juuri äsken taas kilahti. Tämä herrasmies haluais tutustua minuun Skypessä  8)

Aidosti alkuun arvelutti (tämä alkoi jo pari vuotta sitten), että mistä ne ovat hoksanneet skype-osoitteeni..  melkein kaikki MUKA näillä seuduilla hommissa. Silti kaikilla on ollut eri s-postiosoite, siis ei pitäisi olla sama henkilö.. tai on. Kuva on tietenkin jostain kaapattu.

Siinä on osoite, jos vaikka Angela on kiinnostunut ;)

Minulle loppuivat tarjoukset kuin naulan kantaan.

Amanda



Mitä teit?
Poistit Skype tilisi?! :D


Vieläkin arveluttaa.. melkein pelottaa. Anonymiteetti on kadonnut ajat sitten. Jos joku henkilö halutaan jäljittää, niin se on peace of cake noille "kenraaleille" ..
Osoitteeni on neutraali, ei mitenkään kiinnostava cappuccino kuppi profiilikuvanani.

Kaikki nämä ovat karanteenissa heti, kun ilmestyvät.. blocked.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 28.05.15 - klo:15:00


Mitä teit?
Poistit Skype tilisi?! :D


Vieläkin arveluttaa.. melkein pelottaa. Anonymiteetti on kadonnut ajat sitten. Jos joku henkilö halutaan jäljittää, niin se on peace of cake noille "kenraaleille" ..
Osoitteeni on neutraali, ei mitenkään kiinnostava cappuccino kuppi profiilikuvanani.

Kaikki nämä ovat karanteenissa heti, kun ilmestyvät.. blocked.

Jep!

Amanda


Pensa-asemalla laulatetaan tankkaajia!
Olen nähnyt tuon ennenkin, video näyttää kiertävän yhä nettiä.



https://www.facebook.com/iamsalhazain/videos/10151623536211984/

risto

#184
.
Päivieni piristämiseksi lopetan Keijon postiin vastailun. On ne niin hurjia juttuja ettei kompetenssi riitä.


kromi

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 24.06.15 - klo:12:27
.
Päivieni piristämiseksi lopetan Keijon postiin vastailun. On ne niin hurjia juttuja ettei kompetenssi riitä.

Minä jo lopetin jokin aika sitten, mutta minä olenkin parempi ihminen kuin muut.

risto

#186
Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 24.06.15 - klo:12:45


Minä jo lopetin jokin aika sitten, mutta minä olenkin parempi ihminen kuin muut.

Eipäs vittuilla. Ei vaiskaa. Se piristää.

karpalo

En sano, että lopetan kokonaan.

Ehkäpä lopetan 90-95 % kokonaisuudesta hänelle vastaamisesta.

Hän elää niin omissa sfääreissään jaa saa paremmat vastaukset itseltään omiin asioihinsa.

Sekä ylipäänsä vuoropuhelu on usein vain hänen ja hänen itsensä välistä small talkia, joskus mukaan ujuttautuu toheloimaan Juuli Kumihuuli.

risto

#188
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 24.06.15 - klo:13:07
En sano, että lopetan kokonaan.

Ehkäpä lopetan 90-95 % kokonaisuudesta hänelle vastaamisesta.

Hän elää niin omissa sfääreissään jaa saa paremmat vastaukset itseltään omiin asioihinsa.

Sekä ylipäänsä vuoropuhelu on usein vain hänen ja hänen itsensä välistä small talkia, joskus mukaan ujuttautuu toheloimaan Juuli Kumihuuli.

Kaikkeen ei tarvitse etsiä selitystä. Kysymyksen voi jättää avoimeksi, niiku senkin mut tarkoittaa lainan vakuus. Täytyy elää epävarmuuden kanssa.

Elämä ei ole jatkuvaa oppimista vaan lisääntyvää  epävarmuutta. Kaikki kaatuu päälle, USA, Kreikka, Ukraina, Sote, epätasa-arvo,  päivän keitto, tikapuut, hiipivä hölmöys...
.

Paskapuhetta. Epätasa-arvo oli jo syntymälahjana. Muu pätee. Idioottien oikolukuohjelma tarjosi epätosi-arvoa.
.

Suti

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 24.06.15 - klo:13:07

Ehkäpä lopetan 90-95 % kokonaisuudesta hänelle vastaamisesta.


Perkele!
Eikö mies osaa tehdä päätöstä?

Palaan taas foorumille kunhan KeijuKullirvon paskapuheiden löyhkä on edes hieman laimentunut.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä