Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Sekoilu kansanhuvina ja taidelajina

Aloittaja risto, 25.11.11 - klo:05:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Patu

Päreitä on hyvä olla aina talossa.
Voi vieraille antaa lähtiessä muutaman kainaloon.

Puuvarkaus on tietääkseni korkeasti tuomittava rikos.

Veljeni teki joskus saman tempun kun oli mökilläni pari viikoa. Katkaisi sen tien poikki olevan rungon ja raahasi mökille ja onneksi ymmärsi pilkkoa saman tien.
Puun omistaja tuli narisemaan että oli puuta varastettu. "No jos tunnistat niin ota pois mukaasi" sanoi veli.
Se jäi siihen.

THL tiedottaa

Tuo on vähän sama juttu, kuin se Ruotsin kuninkaan metsässä salaa hirviä ampuneen miehen tapaus.

Kun oikeudessa kysyttiin, montako hirveä oli tullut ammuttua, mies vastasi: "Laskekaa, montako puuttuu."

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
Minä tyydyin tänään hakemaan rautakaupan pihalta lastausalustoja polttopuuksi.
Siellä on kyllästetyn puun lava ja lautalavoja laitetaan otettavaksi. Tänään oli 2x1m koivulautainen.  Oli yös 4  muuta isoa lavaa.   en tiedä saako edes bensakuluja takas. Kauppareissu kylläkin.

Tähän aikaan metsä on täynnä kaikenlaista pyssymiestä. Mihinkään ei kannata kajota.

THL tiedottaa

Tuo on kyllä hyvä varotus!

Eräänkin kerran on oltu luotisateessa. Eihän nämä hirvi-, peura-, jänis-, teeri-, metso-, muu kanalintu, muuten vaan lintu, metsästyskaveri tähtäimessä (hei mä osuin!), tai ihan mikä vaan, vesilinnutkin kelpaavat, pöllöistä puhumattakaan, metsästäjät erota edes lehmää traktorista.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrrape - 25.11.11 - klo:17:08
.
Minä tyydyin tänään hakemaan rautakaupan pihalta lastausalustoja polttopuuksi.

Jassoo, olisitpa tullut hakemaan täältä Länsi-Suomesta parikymmentä vuotta sitten rakennustarvikeliikkeiltä lastausalustoja, tai sanoisinko lavoja, niin olisin sulle järjestänyt ilmaiseksi koko rekkakuorman.



Mut se oli sitä aikaa, eipä kehuskella.

Tiden lider, o vi med.


emma

Lainaus käyttäjältä: Patu - 25.11.11 - klo:12:10
Minä näin kerran kaupassa naisten vasaran. Se oli vaaleanpunainen ja siinä oli puolta lyhyempi varsi, eihän nainen koskaan ota varren päästä kiinni kun lyö vasaralla. Ei se osu.

Hyvä yritys provoksi, nykyään käytetään naulainta. Vaaleanpunainen sopii keittiökäyttöön, esim hämähäkkien tappamiseen. Omani on Rocket. Ostin viime viikonloppuna 18-vuotislahjaksi (tytölle) kunnon porakoneen ja Victorinox:n, ettei poikakaverit rupea ryppyilemään.

Patu

#26
Heh heh, hyvä yritys.

Jos mies voi rakentaa mökkinsä vain sinne missä on sähköjä ja paineilmoja ei se ole mikään mies.
Hämähäkin tappoon sellaiset paineilmapyssyt sopii.
Toissa kesän saavutus oli huussi. Laudoista alkaen, ei mikään kokoonpanosarja.
Olisi jäänyt emmalta ahtautumatta Rocketinsa kanssa huussin sisällä naulaamaan.
Vai tarkoititko ehkä tällaista:


Kai se Victorinox oli vaaleanpunainen? Oliko se porakone sellaista tyyppiä johon vedetään veto ja se surisee sitten pari minuuttia?

THL tiedottaa

#27
Lainaus käyttäjältä: Patu - 25.11.11 - klo:17:00
Päreitä on hyvä olla aina talossa.
Voi vieraille antaa lähtiessä muutaman kainaloon.


Meillä on kuule päreitä.
Naapurista saatiin. Traktorilla tuotiin pihaamme.

Olikohan se jokin vihjaus?

-----------------
Huomautan, että traktorin peräkärryllä päreiden kippaaminen pihaamme on totista totta. Tarvittaessa vastaan esittämiinne kysymyksiinne.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
Mulle riittää semmoset päreet että löydän jostain vanhan sängynpojavanerin, jonka sade on hajottanut päreiksi. Siitä saa hyvää hellan sytykettä. Muuten fanitan peltikattoja.

Patu

Peltikatto on vähän huono palamaan hellassa. Sateella se pitää aika metelin, jos on vintti välissä sen vielä sietää.
Minulla oli mökillä ns. makuuaitassa eli vierasaitassa peltikatto, mutta piti vaihtaa huopakattoon. Sateella ei siinä metelissä kukaan nukkunut. Ei naapurimökissäkään.


Minkähänlaisia päreitä naapuri toi THL:lle - veikkaan että puolilahoja ja ruosteiset naulat mukana. THL tykkää repiä nauloja irti.

Pärekaton tekeminen on vaativaa hommaa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä