Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 34 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo


"Olen omanhenkilöhistoriani tuote...

Olen kirjoja tutkimalla, lukemalla ja kokemusteni kautta oppinut tällaiseksi mikä olen...

Voisin sanoa:
"Minä olen mikä minä olen."

Ja se mitä yritän tuoda julki sanomisellani on se, että en ole kuin omaan psyykeni tapahtumiin tilivelvollinen.

Meitä on monta kaltaisiani... Siis en ole yksin, en myöskään yksinäinen.

Minulla on taju tallella. Se riittää minulle.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Silti yritän ymmärtää eri tavalla ajattelevia, mutta omaa ääntäni hyvin harvoin annan sellaisille ihmisille. Pyrin olemaan itseni kanssa tasapainossa... Se riittää minulle jokapäiväiseen elämääni."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 29.03.17 - klo:08:39

Minulla on taju tallella. Se riittää minulle.


Vaikka jankutat tuota useilla eri foorumeilla vuodesta toiseen, en usko (!) väitteeseesi. En ole huomannut merkkiäkään siitä että tajuaisit maailmaa ja asioiden tilaa.
Mutta se on totta että riittää jankutuksesi ja omahyväisyytesi.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

"Nyt puhutaan Venäjän puuttumisesta USA:n vaaleihin totena, eikö totta?

Kun Vladimir Putin valittiin presidentiksi taisi olla ihan samanlaista vaikuttamista Venäjän vaaleihin USA:lla kuin tämänhetkinen tilanne on.
Vuoroin vieraissa käydään ja pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin."

Muisto Keijo Kullervo

PS. Ja tuolle ylhäällä, josta kerroin, eivät suomalaiset voi vaikuttaa kuin 0.001 prosentin verran, tuskin sitäkään.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Suomalaiset voivat olla ns. välimiehinä kun isoiset kohtaavat, mutta eipä paljon muuta.

http://yle.fi/uutiset/3-9538859

Katsellaan ja kuunnellaan TV:tä ja radiota kuin myös lehdistön antia ja internetiä jospa jotain kuuluisi suopeaa ja kaikille hyväksi.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo


"Kannattaisi katsella vähän sitä, että mikä instanssi tekee ns. gallupeja poliittisesta tilanteesta milloinkin.

Yhteiskunnallinen 'tilaus' on tuloksessa näkyvissä, varsinkin näin vaalien alla.

Liikkuvat äänestäjät ovat oiva saalis kannatusmittaajille yli puoluerajojen.

Ystävällisesti

Muisto Keijo Kullervo

PS. Menen äänestämään tänään... En tuijota galluppien prosentteihin vaan sisäisiin viesteihin jotka tunnen sielussani oikeiksi."
"Tie, Totuus ja Elämä?"


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 31.03.17 - klo:08:34

"Kannattaisi katsella vähän sitä, että mikä instanssi tekee ns. gallupeja poliittisesta tilanteesta milloinkin.

Yhteiskunnallinen 'tilaus' on tuloksessa näkyvissä, varsinkin näin vaalien alla.

Liikkuvat äänestäjät ovat oiva saalis kannatusmittaajille yli puoluerajojen.

Ystävällisesti

Muisto Keijo Kullervo

PS. Menen äänestämään tänään... En tuijota galluppien prosentteihin vaan sisäisiin viesteihin jotka tunnen sielussani oikeiksi."

Instanssit tekevät vain sitä "omaa työtään" asiansa eteen, aivan niin kuin sinäkin jahnaat täällä päivästä toiseen.
Sehän on niin läpinäkyvää kuin olla voi.

Rakkaudella.......

Muisto Keijo Kullervo

Käytiin äänestämässä vaimoni kanssa...

Vaimoni ei päässyt äänestämään kun ei ollut kuvallista henkilökorttia vaikka oli kaksi pankkikorttia, sairausvakuutuskortti ja äänestysilmoitus mukana.. Vaimo yritti selittää, että tässä on mieheni, mutta äänestysvirkailija sanoi, että pitäisi olla vieras mies todistamassa.

Voi v***u...
No. Vaimoni menee äänestyspaikalle äänestämään vanha passi mukanaan... Jos ei kelpaa haistattakoon vi***a minunkin puolestani.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 31.03.17 - klo:10:22
Käytiin äänestämässä vaimoni kanssa...

Vaimoni ei päässyt äänestämään kun ei ollut kuvallista henkilökorttia vaikka oli kaksi pankkikorttia, sairausvakuutuskortti ja äänestysilmoitus mukana.. Vaimo yritti selittää, että tässä on mieheni, mutta äänestysvirkailija sanoi, että pitäisi olla vieras mies todistamassa.

Voi v***u...
No. Vaimoni menee äänestyspaikalle äänestämään vanha passi mukanaan... Jos ei kelpaa haistattakoon vi***a minunkin puolestani.

Muisto Keijo Kullervo
Vanhaa kuvallista ulkomaanpassia ei hyväksytä ainakaan pankissa, että tiedoksi vaan.

Minunkin vaimollani on kokemuksia siitä, että aina ei tule hyväksytyksi.

Hän ei silti kiroile .....

Kaikella kunnioituksella.......

Muisto Keijo Kullervo

Ei minunkaan vaimoni, mutta minä kiroilen kyllä ja varsinkin silloin kun ns. vieras mies kelpaa todistajaksi, mutta en minä.

Ystävällisesti

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Tietäen Keijo Muisto Kullervon todistamiset en ollenkaaan ihmettele että virkailija katsoi, että (kuka tahansa) vieras mies on luotettavampi todistaja kuin Keijo Muisto Kullervo.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä