Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Olitkos ollut kilttinä ja mitä pukki toi?

Aloittaja Perjantai, 26.12.07 - klo:08:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sd33

Jouduin lahjomaan itseni pallottentökintäkepillä sekä Michael Mooren Tyhmällä valkoisella miehellä.
Feel free to Shake
And don´t you forget to Boogie!

Tiistai

#11
Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 26.12.07 - klo:08:28
Kertokaapas outonaiset ja-miehet....toiko joulupukki lahjoja vai risuja  ;)

Minä sain yhden ainoan joululahjan...jonka ostin itselleni juuri vähän ennen kauppojen sulkeutumista   :D
Aattelin,että mieluummin joku lahja,kuin risuja...varmistin siis selustani.
Sitten  asiaan vaikutti se,että laittoivat loput yöpaidat alennusmyyntiin viime minuuteilla aattona.Minä taas en ole niissä kaupoissa ehtinyt viime aikoina juoksemaan tietystä syystä.
No avasin pakettini asianmukaisesti ottamalla sen sieltä amerikkaismallisen vilkkuvan kuusen juurelta...juu tottakai paketoin sen itselleni,että saan repiä paketin auki :wink:
No puin sen päälleni ja miesväen kommentit olivat,"että ostit sitten lypsymekon"  ;D ;D ;D

Ztara, mitä aiot saada tänä vuonna?  :D

Tämmönenkin ketju ja joku vieras oli sen löytänyt.. ja piti lukea minunkin!

Bongaaja

Ei tuo mittään. Talvella olis mentävä lomalle ja sieltä ei jaksa kantaa lahjoja takas.

Amanda55

Olen ollut, ja toivon vaikka mitä, mm. Chicagon/Foreignerin ja Chris Rean cd:eitä.  Sad case, eikö vaan!  Mutta tykkään SaksiSiskoista hirveesti.

AveLazio

Amanda55:llä on kaunis, naisellinen musiikkimaku. Yeah. :-*

Minä en ole harrastanut joulua ollenkaan sen jälkeen, kun vietin jouluja Saharassa. Nada...
At a narrow passage there's no brother, no friend


Amanda55

No me vietettiin kaksi joulua Lähi-idässä.  Ei enää koskaan.  Ai niin, ja viime joulu Espanjassa, jossa sitä ei juhlita.  Eli ei mitään häslänkiä, ei kortteja, eikä kauppoja, mistä ostaa lahjoja.  Oltiin Joulupäivänä pubissa ja laulettiin Feliz Novedad, eli Hyvää Joulua.  Join liikaa Baileysejä ja sain elämäni närästyksen.  Joulupäivällinen oli voileipäkeksejä juuston kanssa.a  ;D

Tiistai

#16

Missä Lähi-Idässä, virtualkaimaseni?

Meillä on käynyt joulupukkikin yli 30 asteen helteillä, nyt täällä voi sataa luntakin kohta.. joulubasaareja on pidetty.

Huomenna on sellaiset, kaupunginkuulut perinteelliset, vain itsetehtyä tavaraa Suomesta tuoduista materiaaleista ja jatkuvasti uusia idoita (kun vanhat muistetaan viime vuodelta-- ei niitä voi monta vuotta peräkkäin tarjota) toisin kuin britit, jotka myyvät pääasiassa joulukamaa made in China ;) :P

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä