Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Luonto

Aloittaja Amanda, 28.01.13 - klo:20:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Suti

eläkkeellä oleva biologi on lähes pahinta mitä tiedän
päivä kerrallaan

risto

Vai et sillee. Mitäs minä opin yliopistossa. Lintujen nimet, munat ja äänet osasin jo ennen sinne menoa. Yliopistossa opetettiin ottamaan asioita selville luotettavista lähteistä. Luotettavuuden tutkiminen on oma juttunsa.

No mitä tulee syntyvyyden säännöstelyyn, niin ei sitä Alaskan karhuista eikä albatrossista opita. Kannattaa mennä lääkäriin, jos ei muu auta.

No miten säännöstellään Afrikan syntyvyyttä?  Ei mitenkään. Se on selvä, koska se ei ole minun eikä sinun asia.

risto

#182
Lainaus käyttäjältä: Suti - 22.03.15 - klo:16:50
eläkkeellä oleva biologi on lähes pahinta mitä tiedän

Olen kyllä yrittänyt vittuilla sulle älykkäästi, mutta en tiennyt, että teho olisi noin hyvä.

Tosin, en ole tehnyt biologin hommia yli 40 vuoteen.

Suti

päivä kerrallaan

Syrinx

#184
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 22.03.15 - klo:16:52
Vai et sillee. Mitäs minä opin yliopistossa. Lintujen nimet, munat ja äänet osasin jo ennen sinne menoa. Yliopistossa opetettiin ottamaan asioita selville luotettavista lähteistä. Luotettavuuden tutkiminen on oma juttunsa.

No mitä tulee syntyvyyden säännöstelyyn, niin ei sitä Alaskan karhuista eikä albatrossista opita. Kannattaa mennä lääkäriin, jos ei muu auta.

No miten säännöstellään Afrikan syntyvyyttä?  Ei mitenkään. Se on selvä, koska se ei ole minun eikä sinun asia.


Mjaa... jos nyt opinnoilla brassaillaan, kyllähän miekin olen genetiikkaa yliopistossa lukenut, sen verran piti harrastukselleen periksi antaa, kurssit menivät läpi täysin pistein... Biokemia toki oli pääaine (tiiät varmaan sen molekyylibiologian)...




risto

.
Mulla oli pääaine kasvifysiologia.

risto

#186
Lainaus käyttäjältä: Suti - 22.03.15 - klo:17:27
älykästä ei voi näytellä

Sulle kelpaa kaikki. Laadusta ei väliä.

Suti

et taaskaan viitsinyt ajatella ennen kuin kirjoitit.
päivä kerrallaan

risto

#188
Lainaus käyttäjältä: Suti - 22.03.15 - klo:18:46
et taaskaan viitsinyt ajatella ennen kuin kirjoitit.

Kuten sanottu, sulle kelpaa kaikki. Olet avoin ja kaikkiruokainen. Ja annat aina takaisin parhaasi mukaan, vittumaisuudesta tinkimättä.

Syrinx

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 22.03.15 - klo:16:52
Vai et sillee. Mitäs minä opin yliopistossa. Lintujen nimet, munat ja äänet osasin jo ennen sinne menoa. Yliopistossa opetettiin ottamaan asioita selville luotettavista lähteistä. Luotettavuuden tutkiminen on oma juttunsa.

No mitä tulee syntyvyyden säännöstelyyn, niin ei sitä Alaskan karhuista eikä albatrossista opita. Kannattaa mennä lääkäriin, jos ei muu auta.

No miten säännöstellään Afrikan syntyvyyttä?  Ei mitenkään. Se on selvä, koska se ei ole minun eikä sinun asia.


Syntyvyyden säännöstely, taas hypättiin asiasta toiseen... Karhut tai albatrossit tai ihmisetkään eivät ole siitä kovin kiinnostuneita, keskittyvät vain geeniensä periyttämiseen mahdollisimman tuloksekkaasti.

(paitsi jotkut ihmiset, tämä muodikas sinkkuilu ja dinkkuilu on todella älytöntä evoluution näkökulmasta)


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä