Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Äkkiseltään musiikin kolminaisuudesta

Aloittaja Letti, 25.09.10 - klo:22:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Canardian

Jeesuskin käänsi vain toisen poskensa, miksi mun pitäisi olla huonompi kuin Jeesus?
Luulis että 2000 vuodessa ihmisistä on tullut parempia.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

AveLazio

Et sä olekaan huonompi kuin Jeesus. Eiköhän poskenkääntäminen riitä tosiaan jo. En tajua yhtään, mistä tämä hölinä alkoi. Tämähän on kuin entinen Pispalan palokunta, joka tulipalon sammutettuaan sai nuhteet, että tulipalo oli väärin sammutettu... Tai kun että joku suomalainen tekee MM-finaalissa maalin, niin oma joukkue alkaisi haukkua, että maali oli väärin tehty.......................
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 02.10.10 - klo:20:02
Et sä olekaan huonompi kuin Jeesus.
No mutta jos mietit tota lausetta niin väitätkö että olen parempi kuin Jumala? Taisit mennä ansaan :) Mutta en mä ansoja tee tahallaan, käytän vain logiikkaa.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Tiistai



Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 02.10.10 - klo:17:32
Outomaan biisi on vielä varsin alkuvaiheessa, vaikka se..

QUITOn vähän negatiivinen kommentti on varsin ymmärrettävä, koska tämä ei ole massoille tarkoitettua musiikkia vielä.

Lumooja, olet tehnyt hienoa työtä, älä anna negatiivisten (kateellisten?) kommenttien pilata inspiraatiotasi. Tämä on ehdottomasti saatava valmiiksi  ja nyt näyttää siltä, että ilman Lumoojaa siitä ei tule mitään koska tarvitaan joku, joka toteuttaa nämä huikeat ideat teknisesti. 

Mistä sinä otat nuo äänet, netistäkö etsit?  Linnunlaulua löytyy helposti, mutta seuraavaksi keskustelun sorinaa yms. on jo vaikeampi löytää.

Canardian

#114
Maailma on täynnä ääniä, ja sieltä minä saan mitä tarvitsen. Soittimet ovat ihan metafyysisiä. On olemassa jopa free sound organizationeita, joten kaikki on ihan laillista. Vaikka en laittomuuksiakaan pidä huonona, koska lakia voi aina muuttaa ja tehdä kaiken lailliseksi. En ole silti vielä tarvinnut laittomuuksia.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com


AveLazio

Tiistai tuossa oikein kommentoi kateellisten lättyilyä Sinua kohtaan. Älä välitä pätkääkään.

Et sinä tietysti ole Jeesus. Itse otit tuon henkilön puheeksi. ::)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä