Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

1000. ketju

Aloittaja Outomaa, 07.09.11 - klo:23:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

No siinähän juuri pulma onkin! Härikköviestit pitäisi karsia pois eikä liittää romaaniin.

Viimeksi kaikki hölötykset otettiin mukaan ja homma hajosi heti.

Jos Esmerkix ja Ave moderoivat sitä, saamme ihan julkaisukelpoisen romaanin. Alkoi niin hyvin viimeksikin, mutta trollit tulivat pilaamaan.

Mutta ei se kai onnistu. Täällä on liikaa kaheleita. Niin...
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 20.09.11 - klo:22:12


Jos Esmerkix ja Ave moderoivat sitä, saamme ihan julkaisukelpoisen romaanin.


no miksi ette kirjoita!  Te kaksi. Sikäli kuin ymmärrän Esmerkix ja Ave on ihan sama jannu: ajetaan me tandemilla ja syljeskellään....


Tiedätö Ave edes mitä moderointi tarkoittaa?
Eihän romaaneja moderaattorit tee vaan kirjailijat.
Missä on sinun esikoisteoksesi? Voisin vähän moderoida sitä.

.

risto

.
Jos täällä foorumilla  on romaanin kirjoittajia, niin vittu jumalauta älkää nyt vaan nyyhkikö että olisin suuri krrrrjailija mutta täällä eräs vitun nimerkki Rrrrape estää minua olemasta.

Äitiiiiiiii, tuuuuuuu  pyyyhkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Ja sassiiiiiiiiiiiiiiiiiii8

risto

.
Mitä mä nyt teen. On pimeää. Istun paskahuusissa pihan perällä.
Äiti on kuollut 12 v sitten. Ei tuu pyyhkiin. Mä en voi pyyhkii koska Ave sanoo jotain kriittistä musta kohta. Määääää ennnn kessstääääää, että mun pyyyyhkimisä kritisoidaan. En en en .

Slörde

#14
Rape. Pitaa opetella itse pyyhkimaan ja jos pimeassa pelottaa pitaa kayda huussilla paivanvalon aikaan  :D  Mita sina siella mokilla viela teet?


Ajatusmyllylla on kaytossa AEO-alue
, jolla ketjun aloittaja tekee saannot ja voi moderoida itse. Sita voisi soveltaa tassa.  Ketjun aloittaja voi valita mita ottaa kertomukseen mukaan. Kolumbuksen muna siina teille  :)

Aloittakaa jo, yhteinen kirjoittaminen on aina ollut suosittua, vaikkei meita taalla montaa enaa ole. Ehdotan Esmerkixia!


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä