Dii-Daa ja Dallallaa, hahhah haha haa, kiiliiseväät kulkuset, hah hah hah haaaaa

Aloittaja risto, 02.01.12 - klo:09:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

.
Eilen alkoi uusi ohjelma
Youtuubissa näin näitä tuoli kääntyy kohtauksia  ja ihmettelin mitä heck nämä ovat.

.


karpalo

Minä olen joskus voittanut kirjasarjan. Muistaakseni 1970-luvulla. Nimeni oli oikein TV-ruudussa.

Se oli yksi elämäni kohokohta. Melkeinpä hohdokkaampi huippuhetki, kuin ensimmäisen poikalapsen syntymä. Nää on niitä juttuja jotka jäävät elävästi mieleen. Oma nimi TV-ruudussa, kaikki Suomalaiset saivat sen lukea, jos oli telkkari auki,   Ohhoh vaan.

Tiistai

#2
Heh
laitoin ed. nimimerkin googleen, kun ihmettelin kuka tuohon tupsahti! Raitiovaunupysäkki :D

Minä en ole koskaan voittanut mitään vaikka olen yrittänyt. Kaikenlaisilla kissaristiäisillä ynnä muilla arpoihin menneet rahat olivat aina enmmän kuin palkinnot, teippirullia, kynänteroittajia, jotain mainoskamaa, joka olisi pitänyt olla Ilmaiseksi!
Mutta tytär on täysi vastakohta, jo 6 vuotiaana se löysi aidon kultaisen ranneketjun kadulta, ja vanhempanakin vielä kerran kultakorun. Voitti radiossa musiikkiohjelmassa pari vuotta taaksepäin Nokian kännykän, joka päivä oli yksi voitettavana. Ja kuukauden lopussa voittajien kesken arvottiin vielä matka Grammy Awardseihin Los Angelesiin, ja todentotta voitti sen, kahdelle hengelle. On ollut muutakin, mikä ei nyt tule mieleen..

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 02.01.12 - klo:11:56
Heh
laitoin ed. nimimerkin googleen, kun ihmettelin kuka tuohon tupsahti! Raitiovaunupysäkki :D


Joo, on se raitiovaunupysäkki Göteborg:ssa. Mutta se on myös merenrannalla oleva ravintola.

Kuuluisa kesäravintola. Siellä tuli vietettyä vapaa aikaa, joskus  silloin tällöin kun olin Göteborgissa nuorna miesnä.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Långedrag - 02.01.12 - klo:12:53


Kuuluisa kesäravintola. Siellä tuli vietettyä vapaa aikaa, joskus  silloin tällöin kun olin Göteborgissa nuorna miesnä.

Niin, aika kultaa muistot :)

Ruotsissa on keskikesällä vehmeät maisemat, ei niin karun oloiset kuin metsämaantiet Pohjois-Pohjanmaalla. Nykyään niitä on vielä enemmän, kun maatalot ovat kadonneet pusikkojen taakse.. surullista. Jokunen vuosi sitten ajelimme lapsuudesta tuttua joenrantamaantietä ja ihmettelin minne ne pellot, lehmät ja nostalgiset maatalot ovat kadonneet.
Mutta kuka kaupunkilainen niitä kaipaisi .. lapsuuden hiekkarantaakaan ei enää ole, jos ei olisi vaarin tontilla (joka kuuluu nyt minulle) niin kukaan ei arvaisi siinä olleen koko kylän muksujen uimapaikka. Vain pajuja ja liejua..  :-\
Mutta pikkuveli raivaa nyt vuosittain siitä rantaniityltä polttopuunsa ja jättää vain avaran koivikon pystyyn. Näkyy järvi nyt taas kauemmaksikin!


risto

#5
.
Näköjään päästiin pois otsikosta ihan saman tien. Minä ja minä ja varsinkin mii ii nääääää.
Erikoista keskustelua.

Tiistai

#6

Rape-Ripahan on tämän osaamisen uranuurtajia, tissikuvat Oudossa valossa olivat erikoisalaasi!

Tiistai

#7
Lainaus käyttäjältä: Långedrag - 02.01.12 - klo:12:53


Joo, on se raitiovaunupysäkki Göteborg:ssa.

Historiallinen Göteborgin raitiovaunu vuosimallia 1902..


http://sv.wikipedia.org/wiki/Göteborgs_spårväg

Outomaa

#8

LainaaOutomaa > Outo Valo > Turpakäräjät > Dii-Daa ja Dallallaa, hahhah haha haa, kiiliiseväät kulkuset, hah hah hah haaaaa

Ketjun otsikko vaihtui kesken kaiken,
ja siksi se putosi pehmustettuun huoneeseen, ei tullut toivottavasti pahempia mustelmia.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä