Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Yliherkkyys

Aloittaja THL tiedottaa, 20.06.12 - klo:08:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Niin rape, ymmärrän kateutesi, pikku ressu. Mutta vaikka sulla ehkä on munat, ei se susta miestä tee. Älä hae minusta olkapäätä, jota vasten voisit itkeä. Et onnistu. Etsi sitä olkapäätä teidän transujen joukosta.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 19.08.12 - klo:22:24
Niin rape, ymmärrän kateutesi, pikku ressu.

niin, minulla ei todellakaan ole tuollaista sankaripolvea josta riittää puhuttavaa loputtomiin.

Se vaan askarruttaa, miten polvi vammautui 35 vuotta ns yötaistelun jälkeen.
Ja miksi polvi vaikutti elämääsi niin voimakkaasti vaikka se oli vielä ihan kunnossa..
Veikkaan että olet törmännyt aikakoneellasi jonhon galaksiin.
Kannattaisi käyttää turvavyötä....

Etenkin olen kateellinen sun aikakoneesta.

.


karpalo

#72
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 19.08.12 - klo:19:10

Oikea sotasankari ei koskaaan vittuile, eikä siviilioloissa uhkaile, noinhan se menee. Jos sinua ammuttiin edestäpäin vinosti, niin mitä yleensä teit siellä maalitauluna olisit väistänyt.

Itsekin olen ollut pimeässä taisteluissa mukana. Niin jumalaton luotisuihku molemmin puolin minua. Ryntäsin vaan eteenpäin, etenin pimeässä luotisuihkujen välissä, niitä vähän myös väistellen.
Onneksi olivat valojuovaluoteja.
Taistelin Amerikkalaisissa siirtomaajoukoissa, Korean sodassa 1950-luvulla. Sain urheudestani ikuisen USA:n kansalaisuusoikeuden, mutta en ole sitä käyttänyt hyväkseni vaikka saisin hyvän rintamamieseläkkeenkin.
Lähetin mitalinikin sinne Washingtoniin myöhemmin presidentti Eisenhowerille. Olen nykyään Suomessa, leikin tinasotilailla, silloin kun aikaa on ja alkaa taas sotahommat kiinnostamaan. Minulla on yksi kokonainen huone käytössäni, johon teen strategisia sotaliikkeitä miehillä, panssareilla, tykistöllä krh:lla yms.

Dramatisoin myös suuria toisen maailmansodan taisteluja. Pohdiskelen kaikenlaista, jos Saksa olisikin tehnyt noin, CCCP, ehkä näin ja Länsiliittoutuneet taas toltappaa. Kaikenlaisia erilaisia lopputuloksia voi nähdä sielunsa silmin, kun laittaa tapahtumia toisenlaiseen järjestykseen ja aloittaa erilaisia offensiiveja jotka kaikki vaikuttavat lopputulokseen.

Olen päätynyt sellaiseenkin, että Mussolini voitti koko sodan Enkut olivat toisia yhdessä Suomen kanssa, sitten USA viimeisenä Natsit.

Natsit joutuivat siinä pelissä rakentamaan koko Pohjois-Suomen sotakorvauksena. Kaikenlaisia sotajuttuja sitä ihmisten päässä pyörii, mukavaa ajankulua sinänsä, joskus saa myös kadehdintaa rohkeudestaan, siitä voi sitten ylpeillä.

  - Olen ollut mukana tekemässä maailmanhistoriaa

Tää on hianoo.

risto

#73
.
Minä olen ollut vain omenavarkaissa.
Heti kun omistaja avasi oven, lähdin karkuun.

Valitsimme kohteeksemme yleensä jonkun vanhusparin talon.
En kyllä muista minkä ikäinen luokiteltiin vanhukseksi silloin 10-vuotiaana.
En halua itselleni sellaista kohtaloa kuin eräälle kävi.

Lähistöllä oli joku mennyt omevarkaisiin taloon.
Sattumalta  siinä asuin mestaruustason maratoonari.
Omistaja tuli ulos ja varas lähti juoksemaan karkuun.

Omistaja juoksi juuri sopivan matkan päässä varkaasta.
Lopulta varas kaatui uupumuksesta maantien ojaan.
Omistaja kääntyi kotiin mitään sanomatta.

Varas varmaan uskoi että hän karisti kannoiltaan takaa-ajajan.
Hän oli todellinen sankariomenavaras.

Toinen tarina.

naapurin penskat menivät omenavarkaisiin. Sitä oltiin juuri puussa kiipeilemässä kun ovelta kuului ääni: "Ottakaa siitä seuraaasta puusta. Ne ovat kypsempiä".

.

AveLazio

Ei sitä varsinkaan yötaistelussa paljon väistellä - ja miten ylipäätään "väistät" rynkynluodin! Ainoa "väistelykeino" on pyrkiä koko ajan vaihtamaan tulituspaikkaa. Sekään ei ole aina helppoa, jos taistellaan ketjussa (kuten meillä yleensä).

Äläkä, kulma, syytä minua vittuilusta. Syytä ihan vaan itseäsi sekä idoliasi ripaa.

ripa, olen jo kertonut, että korjattu polveni kesti n. vuoteen 2004. Sitten se alkoi romahtaa. Sinulla tuo muisti ei oikein pelaa, mikä on hyvinkin tyypillistä lääkkeiden ja alkoholin suurkäyttäjille. En enää kommentoi polvivittuilua millään tavalla, ripa - tuo arkajalka joka olisi halunnut soturiksi mutta josta tulikin ripa.
At a narrow passage there's no brother, no friend


karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 20.08.12 - klo:10:43
Ei sitä varsinkaan yötaistelussa paljon väistellä - ja miten ylipäätään "väistät" rynkynluodin! Ainoa "väistelykeino" on pyrkiä koko ajan vaihtamaan tulituspaikkaa. Sekään ei ole aina helppoa,

Pitää ennakoida ja olla nopea.
Hei ! kaikki me ollaan sankareita:


http://www.youtube.com/watch?v=OW4P2KYFYm0

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 20.08.12 - klo:10:43
Ei sitä varsinkaan yötaistelussa paljon väistellä - ja miten ylipäätään "väistät" rynkynluodin!

sulle ei siis opetettu sitä?

Olisit lukenut länkkäreitä. Tex willer ratsastaa. Hän kuulee PANG. Hän kumartuu ja zip, luoti meni ohi. Yöllä ei kannata väistää koska eihän ampujakaan tiedä mihin se ampuu.

Ja miten väistää. Kukaani ole vielä keksinyt tuota.

karpalo

 
Toinen keino väistellä on kuljettaa kepin nokassa valehahmoa siinä sivussa, samalla kun lähtee rynnäkköön. Vaikka jonkinlaista variksenpelätintä. Tää valehahmo ottaa siipeensä suurimmat luotisuihkut, loput kyllä voi ennakoida samoin kuin Tex Willer ja Mustanaamio.

Lothar  taas  oli hidasliikkeinen, kömpelö voimanpesä. Näitähän suuria sotasankareita löytyy pilvin pimein. Jotkut taistelivat aikoinaan tuulimyllyjä vastaan. Ei sekään helppoa ole ennakoida tuulimyllyn lavan pyörimisnopeus.

Moni tyhmempi on saanut läpyskän naamalleen.

risto

Lainaus käyttäjältä: kulman takaa - 20.08.12 - klo:12:23

Toinen keino väistellä on kuljettaa kepin nokassa valehahmoa siinä sivussa, s

sitten on tämä keino mitä eräs USAN sotasankari käytti.
Hän matki juoksuhaudassa kalkkunaa. Kun vihollinen nosti päään poterosta että missä, äijä päsäytti päähän. Näin USA voitti maailmansodan.


Esmerkix

Onkohan autiomaassa kalkkunoita? Vai viidakkoko se taistelutanner oli?

Pasifisti on paljon rohkeampi kuin sotilas, ikään kuin sellainen houkutuslintu. Jää jengin hakattavaksi ja kääntää aina toisen posken, jotta naiset ja lapset pääsevät sillä välin pakoon juoksemaan.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä