Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Yliherkkyys

Aloittaja THL tiedottaa, 20.06.12 - klo:08:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juuli Hukkaskukka

#90


On hyvinkii.
Kromi, nikkeli, formaldehydi. Liimat. Nahkakii.
Ynnä muuta mukavaa.
Oikein on elo rattoisaa.
Eipä tuu olo pitkäksi. Hajusteetkii saa niiskuttamaan.
Farkkujen väri sininen. Kobolttikin siihen niitataan.
Nelikymppisen kuumeen joutessaan nostattaa.
Ihan kippurassa naurattaa.
Kun kutittaa.
.
reino & aino hukkanen

karpalo


Tosta tuplanikin listasta tuli mieleeni kananmunat. Täytyypä alkaa tarkkailemaan. Olen viime aikoina popsinut kiitettävästi keitettyjä kananmunia, viipaloinut vaalean voileivän päälle Mätitahnan kanssa ja siihen vielä valkosipulisuolakurkkusiivuja.

Voileipä mun makuuni. Täytyy tutkaista ihan itse. Jos on yhdella aineelle allerginen, niin helposti myös jollekkin toiselle.

risto

.
Suolakurkun etikka voi myös ärsyttää vatsan limakalvoja. Mulla etikkareaktio alkaa jo haistelusta.
Siellä on histamiinirakkuloita jotka ruoka-aineen ärsyke voi laukaista ja se voi luoda allergisen reaktion. 

joku aine voi laskea toisen reaktioherkkyyttä.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Patu - 20.08.12 - klo:18:15
Ei autiomaassa tarvitse kalkkunoita olla. Sitä suuremmalla todennäköisyydellä se vihulainen kurkkaa että mitä helvettiä, eihän täällä voi kalkkunoita olla.
Strategit voisivat kehittää seuraajia kalkkunoille. Kun temppu jo tunnetaan, pitää olla jotain muuta. Vaikka savolainen nainen nalkuttamaan - jaa saattaisi vihulainen lähteä karkuun.
No paistettaisiin taisteluhaudassa muikkuja. Varmaan tulisivat ruikuttamaan maistiaisia.

Minulla oli armeijassa kouluttajana sodan käynyt mies. Ei leuhkinut. Sanoi vain että siellä mitään juoksuhautoja ollut (vaikka laulu niin kertookin), ne ovat taisteluhautoja.


Oikein. Ne olivat taisteluhautoja.

Venäläisiä olisi saanut kaatua enemmän, joo. Jouduimme nyt tyytymään tasapeliin heidän kanssan.

Holokausti on keksitty juttu.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 18.11.12 - klo:20:47
.

Holokausti on keksitty juttu.

Ave tietää kun Ave itse keksi sen. Kukaan ei kertonut siitä aikaisemmin.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä