Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Wilma Woorumi

Aloittaja juuli, 15.09.12 - klo:22:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juuli Hukkaskukka

.
.............
Hellou. Vrients

Minä olen Wilma Woorumi. Olen Kissaneito, jota Löytäjäni Juuli  Juicce` ylistää Maasta Taivaisiin.
Olen kuvauksellinen, älykäs, sivistynyt, hienostunut.  Laulan ja tanssin.
Joten sijoitan tänne myos rakastamaani musiikkia. Sitä täällä ei ennestään olekaan.
Nyt tulee. Myöhemmin.
Sulhaseni, Kondrad Korppikotka, ei niin kovin ole mitään näistä.
Olen lisäksi opiskellut taidetta Paiisin Louvressa.  Vintsin Leo on hyvä tuttavani.
Vaan ei Kontradin  tarvitsekaan. Hänen tehtävänsä on tukea minua, suojella kavalilla Maailman Maanteillä.
Muutama Vilmauskokemus on takana. Olin aluksi toisessa paikassa, muutin tänne.
Hyvä Ystävättäreni on NettiKatti Elli, joka välttämättä halusi  kuvansa. Olkoon.
Juuli Juicce` on luvannut ottaa minun Cyöpeli Timesin Tilalle, Noitiin ei enää ImeväisIkäisetkään usko.
Cyöpeli Times ilmestyy silloin tällöin. Useimmiten Silloin.
Tunne paljon satuja, tarinoita. Olen tehnyt opinnäytteen, tutustunut Marrakeshin Torin Sadunkertojiin
Niitä voisin joskus joskus kirjoitella, aikani kuluksi. kerään samoin kauniita VilmaAmor Posikortteja,
joita voi sitten vaikkapa  Mielitiettynsä sähköpostiin laitella. Iloksi  Mielitietylleen.
Tutustuisinkohan täällä NeitoKatteihin, KolliKavaljeereihin. KotiOrjien avustamana.

Kuten sanoo Juuli, ---   Nimeni on Juuli, -  Juuli Juicce´.
Sanon minä ---  Nimeni on Wilma, - Wilma Woorumi.


 Teidän


Wilma Woorumi.
.
reino & aino hukkanen

Joutsen

Elämässä on sellainen jännä juttu, että näyttelijä ei ikinä osaa laulaa laulajan lailla, laulaja ei ikinä osaa tanssia kuin tanssija. On monilahjakkuuksia, mutta eivät ole missään ylivertaisia, on tosi lahjakkaita ja ovat monesti sitä myös hulluudessa. Tämä oli hyvin mustavalkoinen tutkimustulokseni, mutta sinne päin.

Juuli Hukkaskukka

#2
...Kiitos. Kirjoitit oikeaan paikkaan. On tosiaan hyvä kun olet ajoissa tiedostanut tuon mistä kirjeessä mainitsi. Meillä asia hoituu. Itse henk.koht. emme Kondradin kanssa ole huomanneet mitään hulluuteen vittaavaa vaikkka minä olen eriyisen lahjakas, monilla aloilla.
Joten sinun sopii pistäytyä meillä.  Katsotaan nitä voidaan tehdä.
Ei ole hätä tämännäköinen. Osoite on
Hiirikissankuja 999  C 9
Tervetuloa.


Wilma



Jk. Tuossa ekana on ensimmäinen WilmaAmor-kortti.
Leikki leikkinä.
sama
.
.
reino & aino hukkanen

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä