Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jo joutui armas aika..

Aloittaja Amanda, 21.11.12 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda

Taas koitti punavihreä vuodenaika ja minne tämäkin vuosi meni..
Aloitan ketjun, jos vaikka jollakulla on sanottavaa ja varmuuden vuoksi tänne.



Itse en valita, mieli on hyvä pelkästään noiden juttujen takia. Kuva on lainattu tuolta http://doroteos2.wordpress.com/2011/12/19/the-story-of-yuletide-carol/

Kaikki vapaa-aika menee koneella mitä kirjavimpien pikkutilkkujen kanssa, isompienkin ja melkein kaikki Suomesta tuotuja. Tästä on tullut jokavuotinen rutiini. Kaikki niistä kyhäämäni on uniikkeja yksittäiskappaleita, priceless,  mutta menee liian halvalla!  En laske tuntejani, koska se on hauskaa ja suorastaan adiktoivaa.  Unohdin ottaa kuvia, mutta seuraavilla joulumuorien kahveilla levitän niitä ja otan kuvan, pari. Olen koko ikäni tykännyt tällaisesta värkkäämisestä.. johtui varmaan siitä, kun äidin Singer oli aina käytössä ja aina jotain kannen alla odottamassa.

Juuli Hukkaskukka

#1


Pukki tässä matkustaa.
Outomaahan poikkeaa.

Kiltti. kiltti, Vanha Ukko
sulle varmuudeksi suukko.


.


.
.
reino & aino hukkanen

risto

.
Mää kuulin tänään joulumusiikkia. Se alko vai?

Joulukuusen näin viikko sitten.

Juuli Hukkaskukka

#3
.



.

reino & aino hukkanen

Amanda

#4
Uskomatonta, mutta taaas on joulukuu!  
Outomaalaiset eivät oikein välitä enää kalentereista. mutta tästä voisi sellainen tulla, ei mitään stressiä sen takia :)
Kalevan kuvagalleriasta Rotuaarin jouluvaloista:

Luukku 1



risto

#5
.
Suvi Suloinen.

[/QUOTE]

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen


Amanda

#8
Ihana nostalginen pönttöuuni!  Tuollaisen edessä, oli samanvärinenkin, istuttiin aina "raasulla". Varsinkin saunan jälkeen joku pienemmistä sisaruksista polvella.


Luukku 2




Facebookista kopsattu, sivun omistaja http://www.facebook.com/pages/Luminous-Spirit/506743629354491 tuskin on sen itse ottanut vaan jostain "lainannut",, ei ole: "image credit: unknown (image via Google)".
Tuo on nyt näytön taustakuvana mulla.

Amanda

#9

Sataa, tuulee, jopa ukkonen jyrähti koleasta säästä huolimatta.  Siksi Kalevan lukijankuva huurteesta tuntuu niin kauniilta. Ehkä saadaan piakkoin luntakin.


Siru, Se on talvea nyt. 3-12.12

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä