Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jo joutui armas aika..

Aloittaja Amanda, 21.11.12 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda

#30

Tosikko Tuplanikki, enhän minä aikonut alkaa miksikään muuksi, kuin olen ollut kaikki nämä vuodet. Kunhan höpisen..eikun lähden taas tunniksi koneelle, kun en koko päivänä ollut.

Ehkä se Ave yrittää virittää keskustelua, kun tämä on ainut foorumi, jolla viihtyy?
Iran kyllä askarruttaa aika montaa mieltä, mutta että Suomessakin..
Joka tapauksessa kaikki, mitä Lähi-Idässä tapahtuu on nähtävä isommassa kontekstissa.

risto

#31
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.12.12 - klo:19:58

Tosikko Tuplanikki, enhän minä aikonut alkaa miksikään muuksi, kuin olen ollut kaikki nämä vuodet. Kunhan höpisen..eikun lähden taas tunniksi koneelle, kun en koko päivänä ollut.

Ehkä se Ave yrittää virittää keskustelua, kun tämä on ainut foorumi, jolla viihtyy?
Iran kyllä askarruttaa aika montaa mieltä, mutta että Suomessakin..
Joka tapauksessa kaikki, mitä Lähi-Idässä tapahtuu on nähtävä isommassa kontekstissa.


Olisit jättänyt sanomatta


Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.12.12 - klo:19:58



Ehkä se Ave yrittää virittää keskustelua,.



Aio tää olikin varttuneiden  aikuisten keskustelua. SOOOOOORIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
.

Amanda

#32

Varttuneiden kai, vaikka mistä sen tietää virtuaalinikin takana olevista.  Olenko minä taas jotenkin syypää ..

Juuli, mikään ei kuulemma ole helpompaa kuin piparkakkutalo. Annos piparkakkutaikinaa, eikä sen tarvitse olla ruskeata, siihen pitää olla paljon mausteita.
ITse teen joskus taikinan lapsille: n. 200 g pehmeää suolattua voita, saman verran sokeria, vähän vanillaa, 1-2 munaa sekoitetaan hyvin, ehkä vähän vettä tai maitoa, joka tekee pipareista kovempia (ilman sitä mureampia) ja siihen niin paljon jauhoja plus 1 tl leivinjauhetta, että taikinasta tulee kiinteää. Jääkaapissa se vielä jäykistyy voin takia. Ainakin pari tuntia annetaan jäähtyä, mielellään yön yli.

Siitä vain kaulitsemaan. Taloa varten teet ensin paperista kaavan seinistä ja katosta ym. Sitten pölysokerista tehdyllä tahnalla liimataan osat yhteen ja koristellaan. En ole kyllä vielä tehnyt tuota.

Netissä on varmaan talon kaavoja.. tuli ainakin alkuun tuo ohje http://blogit.iltasanomat.fi/liv/2012/12/01/piparitaloa-piparilla/


risto


Amanda



AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

#36
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 10.12.12 - klo:22:46
Älä vittuile Tiistaille, rakopää tupla.

taidat nyt ylisuorittaa.


.

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

Amanda



Posin antamalla sivulla oli joulutavaroiden joukossa nämä:



Tuo tonttu eri vaatteissa tuli pari viikkoa sitten googlella ja ajattelin, että noitahan voisi meidän muoriklubi tehdä ensi syksynä. Klikkasin blogilla ollutta linkkiä, jossa muka olisi ollut kaavat leikata niitä. Mutta eipä ollutkaan, jotakin siellä luki, että ne on poistettu. Oli  "Lainattu", siis varastettu tältä firmalta. Mutta eihän kopiointia voi estää millään konsitlla, ensi vuonna ne ovat kaikkialla myynnissä.

Amanda

#39

Höh, nuo tontut on jo monilla käsityöblogeilla.. näköjään.

Luukku 12
12.12.2012


Joulunostalgiaa (Kotiliesi 1925)
kuva http://www.tunturisusi.com

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä