Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hesarin hauskoja testejä.

Aloittaja Aakku, 12.06.08 - klo:12:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Yrjömäki

Lainaus käyttäjältä: "se"Niinku pinnasit, vastasit ihan tahallas väärin!
Ei toi muutoin oo mahdollista!    

.

En tietenkään vastannut tahallani väärin, minulle on muutenkin kaikki mahdollista :mrgreen:  :mrgreen:  .:mrgreen:

Tiistai

Niin näyttää olevan! Minäkin tein sen testin ja ihan epätoivon vallassa yritin keksiä oikeat vastaukset, silti tuli kohtalainen todistus.

Veikkaan, että jollain ohjelmalla doktoroit tuon todistuksen, photoshopilla tai paint shopilla, laitoit mielesesi arvosanat siihen :P (kun kuvan osoite on omalla sivullasi jossain)


Miten muuten ne kanadanmajavat jaksavat näin kesällä?

Ztara

PERUSKOULUN PÄÄTTÖTODISTUS


Äidinkieli..................... 8
Englanti...................... 10
Ruotsi........................ 10
Matematiikka.................. 10
Fysiikka ja kemia............. 10
Biologia ja maantieto.......... 7
Historia ja yhteiskuntaoppi.... 7
Elämänkatsomustieto............ 6
Liikunta ja terveystieto...... 10
Musiikki...................... 10
Kotitalous.................... 10
Käsityö: tekstiilityö......... 10
Kuvataide...................... 5
Käytös ja huolellisuus........ 10

Keskiarvo.................... 8,8


Parempihan tämä oli kuin oikea  :P
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Heh, hyvältähän tuo(kin) näyttää.

Sun olis vaan kantsinu ottaa suosista se uskonto:

Elämänkatsomustieto............ 6

Kuvaamataidon, siis kuvataiteen vitosen selittää se, että raapustit siihen hyvän kesän toivotuksen kohdalle ihan jotain muuta...    :lol:
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "se"Heh, hyvältähän tuo(kin) näyttää.

Sun olis vaan kantsinu ottaa suosista se uskonto:

Elämänkatsomustieto............ 6

Kuvaamataidon, siis kuvataiteen vitosen selittää se, että raapustit siihen hyvän kesän toivotuksen kohdalle ihan jotain muuta...    :lol:
.

No kun laitoin siihen että hindulaisuus on kristinuskoa yleisempia ...ajattelin että niitä Intialaisia on niin riivatun paljon... :roll: . Ei mun kouluaikana elämänkatsomustiedosta mitään edes tiedetty. Ja sitten kysyttiin jotain kultaisesta kolmiosta  :shock: - se meni ihan arvaukseksi. Mutta se, että laitoin Saksan liittoutuneisiin, oli kyllä pahempi moka.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Stara"

Mutta se, että laitoin Saksan liittoutuneisiin, oli kyllä pahempi moka.

No jo olikin! Ja menit vielä tunnustamaan!    :shock:

Ehkä lieventävänä asianhaarukkana voidaan pitää sitä, että tavallaan Saksakin oli liitossa (akselivaltioiden liitto), muttei siinä liittoutumassa, mitä siellä kyssärissä tarkoitettiin...
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Ztara

^ No, ei mulla ole niin kova tarve antaa itsestäni viisaampaa kuvaa kuin todellisuudessakaan olen  :wink: .
Itse asiassa historiakin on alkanut avautua eri tavalla vasta aikuisiässä. Koulussa se oli vain pitkästyttävä ja turhauttava aine. En ole hyvä hallitsemaan kokonaisuuksia, takerrun aina pieniin mielenkiintoisiin yksityiskohtiin ja jään tutkimaan niitä. En näe metsää puilta- tämä taitaa olla sitä.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Stara"^ No, ei mulla ole niin kova tarve antaa itsestäni viisaampaa kuvaa kuin todellisuudessakaan olen  :wink: .

No ei oo mullakaan, joten samanlaisia ollaan! Päinvastoin...    :lol:
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Jotkut ihmiset antavat itsestään joidenkin mielestä pikemminkin tyhmemmän vaikutelman kuin todellisuudessa ovatkaan, vaikka eivät -' tietenkään' - ole niin tyhmiä miltä päältäpäin näyttävät.

Enkä nyt osoita sormella ketään yksilöä erityisesti, sillä oikeastaan kaikenlainen kategorisoiminen ja luokittelu se vasta onkin tyhmää. Yksiulotteisen tasapäistämisen ( mitä koululaitoskin ahtaimmillaan edustaa) - vaihtoehdoksi tarvittaisiin kunnon särmää ja hallittua poikkeavuutta. Tästä kombinaatiosta ne todelliset nerot ja viisaatkin sikiävät...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Indigo

Minä en ainaskaan uskalla tehdä koko testiä, olen kai koulukammoinen; saisin kumminkin jotain nelosen keskiarvon.


:oops:  8)


Indigo

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä