Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Treffipalsta

Aloittaja Frux, 27.09.07 - klo:08:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perjantai

No täytyy myöntää,että huonot on kokemukset sulla :roll:  Enkä vastaavaan ole törmännyt omassa elämässä.SUlla on ollut kyseessää ne ihan väärät "rinssit"...jossakin ... :wink: kuitenkin... :wink:

PusiSusi

Sori, tämähän olikin treffiketju. Eksyin aiheesta. Ruuhkaa päässä, sanoi jo näkijät, nääs.
Ei kai mua nyt bannita?

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "PusiSusi"Sori, tämähän olikin treffiketju. Eksyin aiheesta. Ruuhkaa päässä, sanoi jo näkijät, nääs.
Ei kai mua nyt bannita?

Höh..no ei varmasti.....ketään bannata...ei :shock:

Kikka

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Samaa mieltä, että  palvonta ei kuulu ihmisten väliseen suhteeseen. Tietysti pitää tietää mitä se tarkalleen tarkoittaa.Mitä palvominen on :shock:

Tarvitseeko sitä tilittää?Minä ainakin kaipaan huomiota mieheltäni.Palvokoon vaikka patsaita tai moottoriurheilua,kunhan sulkee telkan kun minä olen läsnä.

PusiSusi

Katselin jälleen kerran elokuvan; Geronimo.

Hän kohdatessaan alistajansa, kuunnellen tuulta ohi tyhjien puheiden, sanoi, nyt tunnen sydämesi.


Kikka

Lopettakaa, mitä p...koja olettekin.Perustakaa oma surkuhupaisa ketjunne.Loukkaatte minua.

PusiSusi

Lainaus käyttäjältä: "Kikka"Lopettakaa, mitä p...koja olettekin.Perustakaa oma surkuhupaisa ketjunne.Loukkaatte minua.

Ok. Sori. Täällä kaikki on outoa. :oops:
Manselaisittain: ei paree nääs hiiltyä joka kerta, kun joku ja jokin menee ööveriks  :)

Kikka

Niin niin ja seli.Voisitko poistua,haluaisin keskustella Angelan kanssa?

PusiSusi

Lainaus käyttäjältä: "Kikka"Niin niin ja seli.Voisitko poistua,haluaisin keskustella Angelan kanssa?

Keskustele vaikka kristallipallosi kanssa.

Kikka

Lainaus käyttäjältä: "PusiSusi"
Lainaus käyttäjältä: "Kikka"Niin niin ja seli.Voisitko poistua,haluaisin keskustella Angelan kanssa?

Keskustele vaikka kristallipallosi kanssa.

V..ttuiletko?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä