Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Treffipalsta

Aloittaja Frux, 27.09.07 - klo:08:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"
Rakas Ankela olet pärstäkkeesi perusteella liian pahan näköinen, jotta kukaan meistä mies oudoista voisi harkita syvempää tuttavuutta kanssasi.... ja sitäpaitsi tuo lompakko puoli rajaa kaikki muut paitti Rapen ulos....   :lol:

Tustapa juohtuikin mieleeni, että jonkun edellisen tai edellisten kolliensa kanssa, on Angelalla ollut aika kovia matseja, purukalustokin on siinä kunnossa, että vain pullamososa voi mutustaa ja isoreikäisellä pillillä vellinkiä imeskellä. Juomapuoli on on ilmeen perusteella edelleen hoidettu peraatteella: Pottu iloon ja toinen murheeseen, pitää päivän balanssissa ja kropan vaa'assa.
Niin, tuo ei nyt ollut varsinainen kummasteluni aihe, vaan se, että kun tuo Angelamme on sentään vielä noinkin kovassa iskussa, niin miltäköhän näyttävät ne täystyrmäyksen kokeneet ex-kumppanit? Lienevät raudoissa tai laudoissa.

Ystävällisesti,

Aaron

Outomaan Universtaalla alkaa perehdyttämiskurssi "Miehen iskussa". Hanskat talon puolesta. Paljaalla nyrkillä ei saa lyödä, eikä muullakaan kättä pidemmällä.

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Angela December"
Lainaus käyttäjältä: "Aaron"
Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
No voi helkkari :lol:  Toivon vilipittömästi ja hyvällä mielellä,että nyt Angelalla tärppäis :wink:
Tärppää, tärppää, kun tulee Outomaan Universtaan preppauskurssille. Siellä on komioita kolleja odottamassa noutajaansa.
Hopoti, hopoti ilmoittautumaan, Angela. :lol:
Täällä sitten heti ku*******n ienoja naisia!
Kävin siellä outojäsen Aaronin preppauskurssilla, joka muuten oli Iisalmen Osuuspankin alakerran kerhohuoneessa, eikä siellä ollut mitään komeita kolleja! Ei ollut ketään Aaronia, Eeronia, Assuania eikä K:ta tahi sitten muita.  Yksi ladonkokoinen mies istui hajareisin kovalla puutuolilla ja edessään lastulevypöydällä oli tietokone ja vanhempi kannettava tietsikka. Sitten sillä oli puutuoleilla lisää kannettavia ja äijä näppäili työnkänsittämillä, leipälapion kokoisilla kourillaan niitä vuoronperään kauhea virne naamallaan.
Ai niin, oli siellä yksi risupartainen, saapasjalkainen ukko, josta levisi aivan hirveä saapashiki! Kuka hitto se oli?!

(Tuota Sinun ei olisi tullut kertoa julkisesti! :evil:  

Tulemme lähettämään agenttimme residenssillesi ja siitä ei ole kiveä kiven päälle jäävä, ei tikkua ristiin, ei ristin sielua suruvirttä veisaamaan.

SUOpoliisi )

Valhetta, valhetta, valhetta, moderaattorit!Sensuroitava, heti!


Ystävällisesti,

Aaron

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Kikka"
Voi Angela sä etit prinssiä.Ei niit oo :o Oishan se ihan jees,kun joku toisi joskus aamukahvit vuoteeseen eikä kaataisi niitä syliin.Miehet on ihan höhliä.Ne tuottaa vaan pyykkiä,tiskiä ja mieliharmia :P

Joillakin naisilla on sellainen tuottoisa pystyviiva, mutta tuottoisimilla ihmisillä, miehillä, on viiva, jonka alle jää joka sekuntti paljon rahaa, hyvin paljon, niin, oikein - paljon.

Ystävällisesti,

Aaron

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Kikka"
Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Samaa mieltä, että  palvonta ei kuulu ihmisten väliseen suhteeseen. Tietysti pitää tietää mitä se tarkalleen tarkoittaa.Mitä palvominen on :shock:

Tarvitseeko sitä tilittää?Minä ainakin kaipaan huomiota mieheltäni.Palvokoon vaikka patsaita tai moottoriurheilua,kunhan sulkee telkan kun minä olen läsnä.

Tuosta päättelen, että et ole esiintyvä taiteilija, et usein esiintyvä julkimo, et hyvä urheilija, menestyvä poliitikko, et hyvien tai huonojen uutisten syy tai seuraus, et mediahenkilö, niin jotakin tavallisenpaa, arkisempaa, mutta hiukkasen omaat suuruudenhulluutta, tai asennetta: "Minä vien, sinä vikiset."

Ystävällisesti,

Aaron

Outomaan Universtaassa on perehdyttämiskurssi juuri tällaisten asioitten haldaamiseksi. Join baby, join.

Ystävällisesti,

Aaron

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Kikka"
Lopettakaa, mitä p...koja olettekin.Perustakaa oma surkuhupaisa ketjunne. Loukkaatte minua.

No hätä, Kikka! Täällä on laastaria joka lähtöön, vaikka V-vitoseen.

Ystävällisesti,

Aaron


Kikka

En viitsi.Huumorinne on korkeintaan vaipanvaihtoa.Ei se ole niin ylevää.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Kikka"En viitsi.Huumorinne on korkeintaan vaipanvaihtoa.Ei se ole niin ylevää.

Älä leikistä suutu...oudot on outoja ja sellaisena pysyvät :lol:
Kyllä täällä kaikkien "omalle" huumorintajulle tai -tajuttomuudelle tilaa löytyy  :thumleft:

S

Todellakin tajuissaan olemiseenkin tarvitaan välillä tajuttomia juttuja, eikä tilaa mielen syövereistä löydy ellei sitä sinne erikseen raivaa. Outoilu on ihan oma huumorin haaransa, joka pitää iskostaa selkärankaan. Tai sitten se on jo joillakin oudoilla valmiiksi myötäsyntyisenä pääkoppaan jämähtäneenä.

Tämä vierashuonekin muuttui sitten yllättäin vapaaksi vyöhykkeeksi 'omillekin' mitä se  on tietenkin ollut jo tämän alustan kyseessä ollen alusta asti. Omat on kuitenkin aina omia, vaikka vieraitakin voi välillä kokeilla. Treffipalstankin luonne muuttui hetkessä vähemmän vakavaksi, vaikka pientä toraa tuntuikin olevan välillä ilmassa. Eiköhän se kuulu taudin kuvaan, kun ollaan kuitenkin osto- ja myyntiaikeissa parisuhdemarkkinoita silmällä pitäen?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Indigo

Ai kauhiaa,  :shock:  olikos tämä joku parinetsintäpalsta!
Olen jo vanhuuttani niin huononäköinen, että en ollenkaan huomannut. Ilmankos nuo pojat juttelivat yöllä ihan outoja, ei ollenkaan niin sivistyneen korrektisti kuin heidän tapoihinsa yleensä kuuluu. Minä olen itse kiinnostunut luonnonläheisyydestä, maanviljelystä ja Suomen omavaraisuudesta elintarviketuotannossa; näinollen myös keinoista pitää maaseutu vireänä ja elinkelpoisena. Maissinviljely voisi olla oiva keino. Lipputankohan on suuri suomalaisuuden symboli; sen aktiivinen ja ylevä käyttö liputtaa maailmankartalle Suomen itsenäisyyttä ja isäntien jykevää omanarvontuntoa. Globaalissa taloudessahan se ei ole ollenkaan itsestäänselvyys, vai mitä Kikka?


Lainaus käyttäjältä: "Kikka"En viitsi.Huumorinne on korkeintaan vaipanvaihtoa.Ei se ole niin ylevää.

Niin katsos, kun me ollaan vaan tällaisia tavallisia outoja. Ei me niinko sillai tiäksää oikeesti olla kauhee sivistyneitä ja kultivoituneita. Mutta me kyllä toisaalta tykätään toisistamme ja siksi kai täällä notkutaan vaikka pään sisässä ei niin kovasti mitään oliskaan.
Mitä luulet, Kikka, voisko se johtua lapsuudesta? Se siis että on jäänyt jotenskin vaipanvaihdon tasolle?
Minä ainakin ajattelin sivistää itseäni ja aloitin juuri syksyllä kansalaisopiston kurssin. En mitään hianoo ja vaikeeta tietenkaan, mutta ajattelin opetella kankaanvärjäystä batiikkikurssilla. Noin opistotasolla se on kyllä aika vaikeeta ja vaativaa.
...mutta kuule, Kikka, voin sitten kun olen onnistunut jonkun kukkasen tai muun saamaan aikaseks kankaalle niin laittaa tänne palstalle näytille jos tykkäät!? Katoku, vaikka toi sivistys ja kaikenlainen kulttuuri ei olekaan vahvapuoli meikäläisen persoonassa niin piirtämisestä minä tykkään kovasti. Tykkäätkö sinä?


Indigo

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Angela December"
Aloittaisin nyt sitten sinkkuihmisenä tänne sellaisen ketjun, jossa voi hakea seuraa tai vaikka olisi varattu, kertoa, millaisen seuranhakuilmoituksen laittaisi tänne, jos olisi vapaa. Ainahan sitä voi vaikka löytyä parempikin...

Olkaa hyvät!

Jos etsisin seuraa, miehen tulisi:

Hänen pitäisi olla niin iso, että kun pökkäisin häntä olkapäähän oikein kovasti, hän ei kaatuisi. Niin iso, että jaksaisi nostaa minut maasta ja en voittaisi häntä kädenväännössä. Ei mikään beibifeis, mutta ei niin rumakaan, että kakarat pelkäävät. Parempi työmiehen kädet kuin sliipattu imelyys.

Hänellä pitäisi olla nauravainen mieli, mutta ei hänen tarvitsisi kaikkia asioitaan koko kylälle kertoa.
Totinen torvensoittajamieli olisi parempi kuin kylän juorukello. Parempi siltä väliltä. Kun juotan hänet humalaan, voin hänen kanssaan edelleen liikuskella. Velat eivät muutu saataviksi, eikä unohdu naisten seurassa oma peilikuva.

Ehdottomasti peukalo ei saa olla keskellä kämmentä! Jos auton renkaiden vaihtokin ja kodin pienet korjaukset pitää vieraalla teettää, niin mies tulee liian kalliiksi pitää. Naisten hommiakin pitää osata tehdä, mutta voin hänen huushollinsa hoitaa, kunhan osaa silittää itse vaatteensa ja osaa kaupasta ostaa muutakin kuin kaljaa ja makkaraa. Jos olen työmatkalla tai muuten poissa, en mielelläni pyydä vanhaa äitiäni kotimieheksi, vaan voisi mies olla ihan itsekseenkin toimeentuleva.

Jos aikoo minut lämmittää, pitää jo aamulla muistaa sytyttää kynttilä.

Varakas pitää olla. Ei siksi, että rahalla olisi sinänsä merkitystä, mutta jos minun ikäiseni mies vielä elää vuokralla, eikä hänellä ole omaa taloa ja muuta omaisuutta, on hän saamaton, kunnianhimoton nahjus.
Minua ei tarvitse ruveta elättämään, mutta kun minun kanssani yhteen rupeaa, niin se maksaa, jolla sattuu sillä hetkellä olemaan kukkaro lähimpänä.

Miehen pitää olla talossa isäntä, mutta minun kuningatar ja talon sydän.

Lapset ja perhe pitää olla miehelle tärkein asia. Ja kun leikkaan sappikiveni tai jään auton alle, hän on varmasti tukena.

Hänen mielestään elämä on kovaa, mutta ei niin kovaa, ettei aina voisi uskoa parempaan.

Hei Angela, hakukriteerisi ovat varmaan monen naisen mielestä ihan passelit. Surkeelta vaan näyttää tilanne ja markkinat tuossa iässä. Jos mies on sopiva niin taatusti se on jo varattu, jos ei ole kenenkään muun omistuksessa niin on se jotenkin muuten kelvoton. Tämän olen huomioinut justiinsa saman vuosikerran kokemuksella kuin sinullakin on. Ainahan tietty voi tupsahtaa joku onnenkantamoinen ja jos tilaamaan alkaa niin kannattaa laittaa ihan riittävät perusteet sitten samantein, ettei tarvii heti alkaa miettiä vaihtoa tai palautusta lähettäjän osoitteeseen.

Taidan lisätä tähän omat vaatimattomat toiveeni, joita olen pitkään ja tarkasti harkinnut ja karsinut.  


1.
Älykäs (niinko esim Einstein) - Tunneälykäs (semmone filosofi ja runoilijan yhdistelmä ei olis huono) - Empaattinen ( ei tarvi olla kauheen sosiaalinen koska olis kiva kun olis joskus kotonakin) (sitäpaitsi haluan usein olla rauhassa ja yksin) - Verbaalinen ja taidetta rakastava - (ymmärtämisestä ei ole niinkään väliä koska silloin voin itse selitellä sydämeni kyllyydestä) - Idealisti (uskoo maailman ja ihmisten hyvyyteen) - Käytännön kädentaidot omaava - (osaa kaataa ja pilkkoa puut ja rakentaa oman tuulimyllyn) - Taitaa metsässä selviytymisen taidot ja viihtyy nuotiolla - Yksityisyrittäjä - Vasemmistolainen - Omistaa omat taskunsa (muusta omaisuudesta ei ole niin väliksi, sitä voi aina menettää ja hankkia lisää) (osaa korjata sen tuulimyllyn)

2.
Rakastaa minua eniten maailmassa ja maailmankaikkeudessa - Minä rakastan häntä.

3.
Tummatukkainen - Ruskeasilmäinen - 184 cm pitkä - Sytyttää minulle nuotion jo heti aamusta. Tai kokon.




Näiden kaikkien kolmen yhdistelmä on vielä vähän hakusessa, lieneekö sellaista enää olemassakaan? Ykkösiä saattaa löytyä sillointällöin, kakkosiakin joskus ja kolmosia on helpoin löytää. Jos on jo kerran sattunut löytämään ja menettänyt niin onko kohtuullista toivoa toista kertaa?

.....sitäpaitsi tuo kakkonen on semmoinen, joka tärvää ihan kaikki muut toiveet ja ne unohtuu nopeammin kuin nuotio sammuu.


Indigo

ps. unohdin yhden, Tuo minulle kuun taivaalta -  Minä annan sitten vastalahjaksi auringon.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä