Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Treffipalsta

Aloittaja Frux, 27.09.07 - klo:08:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"3.
Tummatukkainen - Ruskeasilmäinen - 184 cm pitkä - Sytyttää minulle nuotion jo heti aamusta. Tai kokon.

1. ja 2. kohdat voin täyttää, mutta silmäni ovat siniset, tukka ruskea ja pari senttiä jää pituus vajaaksi :D Muut, edeltävät, kyllä käyvät...

Lainaaps. unohdin yhden, Tuo minulle kuun taivaalta -  Minä annan sitten vastalahjaksi auringon.

Tuokin menettelee ... aurinko ja kuu ovat sopiva yhdistelmä.

Indigo

:)
Niinkai Aakku! Älähän tuulta pyöritä, sinulla ei ole taskut omassa omistuksessa.
Niin ja kaksi senttiä on kriittinen juttu. Niin ja silmät pitäisi olla ruskeat.

Mutta tilanne ei siis näytäkään niin toivottomalta kun jo noin läheltä liippaa?

Indigo

Perjantai

Indigo nuo sun vaatimukset on aika kovat ja niitä kannattaa karsia, jos ei tärppää.Mutta jos on jo tärpännyt,niin....paljon onneva vaan :sunny:

Näitä kun lukee...niin on tyytynyt paljon vähempäänkin jo usean kymmenen vuoden ajan.
Ja nyt en tiedä olenko kateellinen jollekin,vai enkö  :wink:

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Indigo nuo sun vaatimukset on aika kovat ja niitä kannattaa karsia, jos ei tärppää.Mutta jos on jo tärpännyt,niin....paljon onneva vaan :sunny:

Näitä kun lukee...niin on tyytynyt paljon vähempäänkin jo usean kymmenen vuoden ajan.
Ja nyt en tiedä olenko kateellinen jollekin,vai enkö  :wink:

Onhan ne hippusen kovat, mutta siksi voinkin olla yksin lopun elämääni. Mieluummin yksin kuin kaksin yksin. Niin, että ei kannata olla kateellinen.
Oikeasti tärkeää on vain rakkaus. Se on harvinaista.


Niin ja Aakulle vielä, sinähän olet muuttamassa Perjantain kanssa saareen, että eläpäs muuta tuumi.

Indigo

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo":)
Niinkai Aakku! Älähän tuulta pyöritä, sinulla ei ole taskut omassa omistuksessa.
Niin ja kaksi senttiä on kriittinen juttu. Niin ja silmät pitäisi olla ruskeat.

Tarvitaessa taskut saa omaan omistukseen, tyhjinä luultavasti, mutta kuitenkin. Ruskeat silmät ovat suomalaisilla harvinaisehkoht ja ulkomaaneläjien kanssa tulee vain vaikeuksia, kuten niin monista medioista olemme saaneet lukea :P Itse arvostan eniten suomalaista naista. Vierasmaalaisia saattaa ohimennen vilkaista, muttei enempää.

LainaaMutta tilanne ei siis näytäkään niin toivottomalta kun jo noin läheltä liippaa?

Indigo

Minä asetun mielelläni naisen tahtoon :lol: ... varsinkin jos nainen on jotain tämänkaltaista ... ... Aauuu - ensiviikolla taitaa olla täysikuu, mutta jos on pilvistä, ei se näy.

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Niin ja Aakulle vielä, sinähän olet muuttamassa Perjantain kanssa saareen, että eläpäs muuta tuumi.

Indigo

Siitä asiasta ei ole vähäänaikaan kuulunut mitään, joten asioita voidaan ajatella uusiksi...


Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Siitä asiasta ei ole vähäänaikaan kuulunut mitään, joten asioita voidaan ajatella uusiksi...

Taisin saada kilpailijan...mitenhän tässä käy :wink:
Indigo mainitsi aiemmin täällä jossakin ,että ei saareen muutakuin käymään,ellen ihan väärin muista :roll:

Joten sitten todella kaikki suunitelmat menevät uusiksi,jos muutto maalle onnistuisi :roll:
En kuitenkaan aio kehua itseäni liiemmin,enkä asettua kilpailijaksi,olen kova luovuttamaan,koska mikään kilpailu ei sovi mulle  :lol:

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Tarvitaessa taskut saa omaan omistukseen, tyhjinä luultavasti, mutta kuitenkin. Ruskeat silmät ovat suomalaisilla harvinaisehkoht ja ulkomaaneläjien kanssa tulee vain vaikeuksia, kuten niin monista medioista olemme saaneet lukea :P Itse arvostan eniten suomalaista naista. Vierasmaalaisia saattaa ohimennen vilkaista, muttei enempää.

...voi hyvänen aika, mitens tämä nyt näin..., ilmanmuuta kannattaa pitää omat kädet taskussa ja siellä missä ne nyt ovatkin.

Minä olen niin vissiin leimautunut vain ruskeiin silmiin, että mikään muu ei auta; on se sitten suomalainen tai ei.

Lainaa
Minä asetun mielelläni naisen tahtoon :lol: ... varsinkin jos nainen on jotain tämänkaltaista ... ... Aauuu - ensiviikolla taitaa olla täysikuu, mutta jos on pilvistä, ei se näy.

Siinäpäs se, mies ei saa asettua naisen tahtoon, pitää olla oma tahto.

Minä kyllä muistelen nähneeni kotiin tullessani täysikuun jo keskiviikkona; niin että kyllä sinä nyt taisit myöhästyä.

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Siitä asiasta ei ole vähäänaikaan kuulunut mitään, joten asioita voidaan ajatella uusiksi...

Ei hyviä suunnitelmia noin vain muuteta, eihän Perjantai? Johonkin sentään maailmassa pitää saada luottaa, eikö vain Perjantai, edes unelmiin!?

Indigo

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

Ei hyviä suunnitelmia noin vain muuteta, eihän Perjantai? Johonkin sentään maailmassa pitää saada luottaa, eikö vain Perjantai, edes unelmiin!?

Indigo

No kyllähän minäkin hieman yllätyin tuosta Aakun kommentista ja epäilen,että ei taida kovin luotettava ollakkaan :roll:  Niin hyvät suunnitelmat ja kohta kaikki roskakoriin, ei arvoa millään.
Kyllä !unelmat ne on jotka arjessakin  pitää mukana...ei vaan yksi....vaan monet unelmat :lol:

Ne taitaa sittenkin olla nuo miehet sellaisia "epäluotettavia", eikä pitäis niitä uskoa,mitä korvaan kuiskuttelevat ja kaikkien luettavaksi kirjoittelevat....älä..älä..Indigo kuvittele,että kuun tuovat taivaalta...tai jos tuo...niin älä anna sitä aurinkoa...vaadi takuuaika,että näkee onko puheet olleet luottamuksen arvoiset  :shock:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Minä olen niin vissiin leimautunut vain ruskeiin silmiin, että mikään muu ei auta; on se sitten suomalainen tai ei.

Siniset silmät kelpaavat sinulle - tämä ei ole ehdotus, vaan määräys.

LainaaSiinäpäs se, mies ei saa asettua naisen tahtoon, pitää olla oma tahto.

Jos kuu pitää tuoda taivaalta, on siinä jo alistunut :P [tosin vastalahjaksi saa auringon, jolloin nainenkin on alistunut] vaativaan tehtävään.

LainaaMinä kyllä muistelen nähneeni kotiin tullessani täysikuun jo keskiviikkona; niin että kyllä sinä nyt taisit myöhästyä.

Niinpäs taisin - katsoin kalenterista mennyttä viikkoa :D

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Ei hyviä suunnitelmia noin vain muuteta, eihän Perjantai? Johonkin sentään maailmassa pitää saada luottaa, eikö vain Perjantai, edes unelmiin!?

Indigo

Jos Perjantai on vielä lähdössä saareen, vaikkei ole siihen ketjuun mitään hetkeen kirjoittanut, niin sitten pysytään siinä suunnitelmassa ja Indigo etsii ruskeasilmäisiä miehiä ... tosin voin kertoa, etteivät hekään saa roudattua kuuta taivaalta ja jos vielä ulkomaaneläjiä, saat olla varovainenkin, ettet joudu vaikeuksiin.

Pysy vain kotimaisessa - korkeassa - laadussa.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"No kyllähän minäkin hieman yllätyin tuosta Aakun kommentista ja epäilen,että ei taida kovin luotettava ollakkaan :roll:  Niin hyvät suunnitelmat ja kohta kaikki roskakoriin, ei arvoa millään.
Kyllä !unelmat ne on jotka arjessakin  pitää mukana...ei vaan yksi....vaan monet unelmat :lol:

Ne taitaa sittenkin olla nuo miehet sellaisia "epäluotettavia", eikä pitäis niitä uskoa,mitä korvaan kuiskuttelevat ja kaikkien luettavaksi kirjoittelevat....älä..älä..Indigo kuvittele,että kuun tuovat taivaalta...tai jos tuo...niin älä anna sitä aurinkoa...vaadi takuuaika,että näkee onko puheet olleet luottamuksen arvoiset  :shock:

Eivät miehet ole epäluotettavia - naiset vain ovat kuin tuuliviirejä, alahtelevaisia ja muuttavat mieltään alinomaan ... noin kärjistetysti.

Suomalainen mies on luotettava - kärsivällinenkin jos nainen [kuten tapa heillä on] oikuttelee.

P.S. Perjantai - silmiesi ja hiustesi väri, sekä pituus ... painoa ei tarvitse kertoa, sillä ei ole niin suurta lukua...

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä