Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hipit löi "turpaan".

Aloittaja JukriS, 07.08.10 - klo:10:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JukriS

Näin hipit.fi sivuja mainostetaan.

"Terve,

Oletko hippi? Vapaamielinen? Hyväntuulinen? Jos kaipaat hippimielistä seuraa, liity seuraamme osoitteessa hipit.fi!

- Suomenkielinen keskustelupalsta kaikille hippihenkisille ihmisille @ hipit.fi -"

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8837235

Minä jos kuka olen avoin ja hyväntuulinen. Kaipasin seuraa joka ei heti ole ohjaamassa hoitoon, vaan antaa kertoa ajatuksistaan avoimesti jne.

Odotin että hipit.fi sivuilla minut otetaan vastaan halausten kera jne.

Vaan sainkin virtuaalisesti "turpaan" eli viestini tyrmättiin alta aika yksikön.

Minulle oli kerrottu, että jos kaikki ihmiset olisivat kuten hipit, ei maailmassa olisi enää sotia jne.



Avasin aiheen nimellä 21.12.2012

http://hipit.fi/hippi-keskustelu/21-12-2012/

"Millaisia ajatuksia teillä on päivästä 21 . 12 . 2012

Itse en tiedä tapahtuuko silloin mitään ihmeellistä (täytän tosin silloin 46 vuotta), mutta olen kuullut että ihmiskunnan tietoisuus tulisi kasvamaan silloin tai siihen mennessä jotenkin harppauksen omaisesti.

Omalla tavallaan se voisi loogisesti ajatellen olla ihan ajankohtainen aika ymmärtää jotakin syvemmin.

Ihmisen kehittyminen on nopeutunut kiihtyvällä vauhdilla.

Teknologia kehittyy kiihtyvällä vauhdilla jne.

Voisi olettaa että olisi olemassa omanlaisensa kliimaksi kehittymiselle.

Voihan se teknologia kehittyä kiihtyvästi paljon vuotta 2012 ylikin, mutta onko niin, että silloin ymmärrys siitä että meillä on jo ns. utopiaan vaadittava teknologia olemassa ja näin meidän ei enää kannattaisi tuhlata aikaa ja energiaa rahan käsittelyyn?

Jos olisimme yhtä perhettä ja tekisimme kaikki asiat ilman rahaa, niin miten paljon aikaa ja energiaa säästyisikään?

kaupan kassat, pankkialan, vakuutustoimistojen, erilaisten virastojen, kirjanpitäjien, tilintarkastajien, markkinoijien (olipa hankala sana eli markkinoinnissa (kuten mainoksia tekevien ihmisten) olevien ihmisten) ym. rahan kanssa työskentelevien työaika saataisiin sellaisiin töihin joissa syntyy jotakin mitä ihminen oikeasti tarvitsee.

Raha on turhaa työtä ja turha työ tuhlattua aikaa ja energiaa.

Onko niin, että tietyn ulottuvuuden kautta olemme yksi?

Jos, niin silloinhan kaikki asiat jotka teemme toisillemme, tulee tehtyä ikäänkuin itsellemme."



Viestin oli lukenut vajaan vuorokauden aikana yli 30 hippiä, mutta kukaan ei ollut vastannut viestiini.

Toisessa viestissäni totesin ettei aihe ilmeisesti kiinnostanut sillä hetkellä niin paljon että olisi syntynyt keskustelua, mutta koska aiheen oli kuitenkin lukenut yli 30 hippiä, pistin linkin muutamaan aiheeseen jotka liittyvät 21.12.2012 keskusteluun ja näin aiheesta kiinnostuneet olisivat voineet seurata kyseisiä aiheita, vaikka eivät itse olisi halunneet osallistua keskusteluun.

Nyt avoimiksi kutsuttujen hippien moderaattorit osoittautuivat ei niin avoimiksi ja poistivat viestini.

Minusta erittäin erikoinen tapa lähestyä aihetta jonka oletin kiinnostavan varsinkin avoimiksi luultuja hippejä.

Tässä linkit jotka hippimodet poistivat omilta sivuiltaan / sivuiltamme.

http://www.tiede.fi/keskustelut/tahtitiede-ja-avaruus-f6/tila-ei-laajene-t46662.html

.

http://www.onesimpleprinciple.com/forum/viewtopic.php?t=2590&sid=dec6d88319f27e59577eecf8b9823cd8

.

Ps. Rakkautta kaikille, myös hipeille.

En ole menettänyt uskoani siitä että kaikista löytyy hyvää ja varmasti hipeistäkin löytyy ja paljon hyvää.

Kaiken minkä teemme toisillemme, teemme kenties ikäänkuin itsellemme.

Kaikelle on ehkä tarkoituksensa ja ehkäpä silläkin, että sain hipeiltä virtuaalisesti "turpaan".

Rakkautta.

:)
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

AveLazio

Niin - kai hipeistä jotain hyvää löytyy. Kai. Ehkä. 8)
Ota opikses, JukriS, äläkä enää ota niihin yhteyksiä. Muuten oot kohta Leppävirralla punomassa pärekoreja ja odottamassa maha kurnien seuraavaa bambunoras-mässäilyä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

.
hipit haluavat jutella mukavia ja jukriksella oli iloinen aihe: maailmanloppu tulee runsaan vuoden päästä ja se on uuden alku.
Luulen ettei hipit ymmärrä realiteetteja eikä fysiikan lakeja.
minä ihmettelen sitä, miksi maailmanloppua pitää märehtiä kaiket ajat ja pakottaa muutkin siihen mässäilyyn.
Outomaassakin joka toinen ketju kertoo maailmanlopusta. Samjan vuodatus oli puhdas näyte siitä ja ässä luki loitsut päälle.

CIAN agentit perässä ja maailmanloppu edessä.
Pelastus on tiedossa, kunhan ässä suostuu kertomaan miten mustan aukon kautta päästään pakoon. Ässä tietysti haluaa maksun tiedosta, eli tekee bisnestä toisten hädällä. No, ei auta. Kimppakeräys pystyyn.

ja Ave. Älä kerro siitä 3 mrd ilouut4sesta. Pilaat Ässän bisnekset.

S

Minäkin ihmettelen miksi pitää joka toisessa ketjussa märehtiä maailmanloppua - tai pakottaa muutkin siihen mässäilyyn. Eli 'kenen intressissä on maailmanloppu', tai kuinka toimii 'rukouksen voima maailman pelastamiseksi'.

- Siinähän sitä pähkäiltävää itse kullekin, kunhan pitää huolen siitä, ettei yritä tuputtaa tai tyrkyttää omia ajatuksiaan kenellekkään - tai ei vahingossakaan ala tekemään rankkaa bisnestä näillä asioilla. Pois se ainakin minusta.

- Sitä paitsi, kuka nyt loputtomia saarnoja tai julistuksia joka ketjussa haluaa kuulla, en minä ainakaan..?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

Rape tuossa pisti homman pakettiin edellä. Ja S:kin oli nyt rauhallisempi. Eli mitä hemmettiä palvelee jatkuva maailmanlopun pelkääminen. En osaa ottaa semmoisia kauhistelijoita vakavasti ollenkaa..
At a narrow passage there's no brother, no friend


JukriS

Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

rapevainaa


AveLazio

Tyly tiedotus hipeille ja höpöuskoville: Ette voi pärjätä narkkariunienne kanssa Rapen ja Aven rintamaa vastaan. Joten lopettakaa. Ettei tule sit paha mieli...
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Mahtuukohan tähän pussiin kaikki... otan varmuuden vuoksi tuon ison säkin.

Eturivissä on kuulemma paras paikka.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

JukriS

Lainaus käyttäjältä: Rape - 08.08.10 - klo:17:36
.
Mikä se päivämäärä sitten oli?

21.12.2012 oli se päivämäärä jolloin täytän 46 vuotta.

Olen kuullut että silloin tai siihen mennessä ymmärryksemme kaikesta kasvaa harppauksen omaisesti.

Miten tämä liittyy maailmanloppuun?

Miksi otitte maailmanlopun esille tässä yhteydessä, varsinkin jos teitä häiritsee puheet maailmanlopusta?

;D
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä