Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hipit löi "turpaan".

Aloittaja JukriS, 07.08.10 - klo:10:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 09.08.10 - klo:20:06

Jos olisin Nörttinero menisin ja kaataisin heidän koko sivustonsa.

Mikä ihme estää olla?

Kirjasto on väärällään atk-kirjallisuutta.

Jotkut hipinketaleet juhlii, kun et toimi!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 09.08.10 - klo:20:12
Lainaus käyttäjältä: postman - 09.08.10 - klo:20:06

Jos olisin Nörttinero menisin ja kaataisin heidän koko sivustonsa.

Mikä ihme estää olla?

Kirjasto on väärällään atk-kirjallisuutta.

Jotkut hipinketaleet juhlii, kun et toimi!


Niin toisaaltaan olen jo paljastanut itseni ja minut tutkittaisiin ensimmäiseksi. Mutta mene sinä se, sinulla saattaa olla jo valmiiksi tietämys ja keinot., ainakin viihdyt kirjastoissa.

Vai onko siellä enemmän kauniita naisia, kuin muualla keskimäärin., siis tilastollisesti., että sen takia kulutat siellä kaiken liikenevän ajan?

Hyvillä mielin kuitenkin ;)

THL tiedottaa

Keskimäärin naiset ovat kirjoja nuorempia.

Jos se yhtään sua lohduttaa ja kirjastoon houkuttaa.


Niin, tietysti, sä käytkin siellä sarjakuvaosastolla...


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 09.08.10 - klo:20:23
Keskimäärin naiset ovat kirjoja nuorempia.

Jos se yhtään sua lohduttaa ja kirjastoon houkuttaa.
Niin, tietysti, sä käytkin siellä sarjakuvaosastolla...

Viimeksi olen lukenut sarjakuvasankareista v. 1957. On ollut niin paljon muuta puuhaa ja tehtävää.

Kirjoja luen kyllä aivan omiksi tarpeiksi, mutta en tähtitieteellisiin jaksa paneutua, ne kirjat jätän sinulle ja kaikenlaisen Kvanttifysiikan, sekä Logaritmit., sekä "Lokarytmit", nämä Lokarytmit taas ovatkin syksyn paritansseja.


Unitiede täällä on jo kaluttu loppuun, alkoikin väsyttää, lähtisinkö kirjastoon tutkimaan sitä lisää siis nukkumaan, siellä nuokkuu aina  muutama vanha kutale, jotta voi leuhkia käyneensä Kirjastossa.




S

Todellakin, asioista voi olla edistyksellistä tietämystä, myös omaehtoista perehtyneisyyttä takanaan, ilman että hakee 'tietoa' vanhoista pölyttyneistä kirjoista, tai edes uusista sellaisista. Samojen vanhojen juttujen uudelleenkierrätystä niiden kansien välistä usein miten löytyy - tämän olen pannut muiden puheista merkille, vaikka en itse mikään lukutoukka olekaan.

- Päässäni liikkuu siis muutakin olennaista, kuin joitain laskukaavoja, numeroyhdistelmiä, tai muita arjelle/järjelle vieraita, osin merkityksettömiä asioita. Mutta ehkä jotkut saavat näistäkin jutuista omanlaisiaan kiksejä itselleen. Jämähtäneet kuviot toimivat kuitenkin vain yhtenä ihmismielen pakoreittinä todellisuudesta. Jotkut turvautuvat niihin, kun eivät kykene luomaan omaa todellisuuttaan maailmasta.

- Itse taas tutkin omakohtaisen empiriikkani avulla olevaisuuden ilmiöitä, eikä siihen mitään 'kirjaviisautta' tarvita, sillä elämänviisauteni tulee ihan muuta kautta, kuin valmiiksi puresketujen oppien edesauttamana. Voidaankin sanoa että; lahjattomammat opiskelee asioita useimmin kirjoista, sekä toistaa sitten oppimaansa kuorossa, muiden mukana. Lahjakkaampi yksilö taas oppii itsenäisesti asioita, omaa tietopohjaansa käytännönäheisti soveltaen - omaten lisäksi kykyjä, joita vähäisemmän kyvyn omaavilta ei löydy.

- Mutta mitäpä näitä sen kummemmin todistelemaan - jokainen toimikoon omien kykyjensä sekä taitojensa mukaan. Kaikilla on oma tehtävänsä täällä maan päällä, joillakin se vaan poikkeaa hyvinkin erikoisilla, jopa ainutkertaisilla tavoilla muiden vastaavista tavoista. Kukin käy siis näin omannäköisensä elämäntiensä läpi, parhaaksi katsomallaan tavalla/tyylillä - luottaen joko yleiseen totuuteen, tai sitten omaansa - sen mukaan minkä elämässään on todeksi havainnut/todennut!  

- Tiedon jyvät versovat viisautta -


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 10.08.10 - klo:12:23


- Itse taas tutkin omakohtaisen empiriikkani avulla olevaisuuden ilmiöitä, eikä siihen mitään 'kirjaviisautta' tarvita, sillä elämänviisauteni tulee ihan muuta kautta, kuin valmiiksi puresketujen oppien edesauttamana. Voidaankin sanoa että; lahjattomammat opiskelee asioita useimmin kirjoista, sekä toistaa sitten oppimaansa kuorossa, muiden mukana. Lahjakkaampi yksilö taas oppii itsenäisesti asioita, omaa tietopohjaansa käytännönäheisti soveltaen - omaten lisäksi kykyjä, joita vähäisemmän kyvyn omaavilta ei löydy.



aivan uutta lukea, nerokasta!!! 
Tarzan oppi ihan itse viidakossa englannin kielen. Hän löysi kuolleiden vanhempiensa raamatun ja alkoi lueskella sitä. Luulen että simpanssit auttoivat Tarzania. Eihän sitä muuten yksin opi.

Sittemmin Tarzan käänsi raamatun zimpanssien kielelle.

Kuvaus alkaa. Hinatkaa Tarzan leipäpuuhun!


.

.


THL tiedottaa

Hieno kuva muutoin, mutta Tarzanin lannevaate on ehkä hieman ruma.
Onkohan se tehty sarvikuonon nahasta?

Entä tuo Tarzania kannatteleva liaani?
Se näyttää kyllä aivan terästeollisuuden tuotteelta.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.



Entä noi hankahousut! Kyllä niissä munat hautuu niin ettei Janelle jää mitään muuta kuin hirvikärpästen kutinaa.

vihreäkaupunki

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 07.08.10 - klo:10:32
Näin hipit.fi sivuja mainostetaan.

"Terve,

Oletko hippi? Vapaamielinen? Hyväntuulinen? Jos kaipaat hippimielistä seuraa, liity seuraamme osoitteessa hipit.fi!

- Suomenkielinen keskustelupalsta kaikille hippihenkisille ihmisille @ hipit.fi -"

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8837235

Minä jos kuka olen avoin ja hyväntuulinen. Kaipasin seuraa joka ei heti ole ohjaamassa hoitoon, vaan antaa kertoa ajatuksistaan avoimesti jne.

Odotin että hipit.fi sivuilla minut otetaan vastaan halausten kera jne.

Vaan sainkin virtuaalisesti "turpaan" eli viestini tyrmättiin alta aika yksikön.

Minulle oli kerrottu, että jos kaikki ihmiset olisivat kuten hipit, ei maailmassa olisi enää sotia jne.



Avasin aiheen nimellä 21.12.2012

http://hipit.fi/hippi-keskustelu/21-12-2012/

"Millaisia ajatuksia teillä on päivästä 21 . 12 . 2012

Itse en tiedä tapahtuuko silloin mitään ihmeellistä (täytän tosin silloin 46 vuotta), mutta olen kuullut että ihmiskunnan tietoisuus tulisi kasvamaan silloin tai siihen mennessä jotenkin harppauksen omaisesti.

Omalla tavallaan se voisi loogisesti ajatellen olla ihan ajankohtainen aika ymmärtää jotakin syvemmin.

Ihmisen kehittyminen on nopeutunut kiihtyvällä vauhdilla.

Teknologia kehittyy kiihtyvällä vauhdilla jne.

Voisi olettaa että olisi olemassa omanlaisensa kliimaksi kehittymiselle.

Voihan se teknologia kehittyä kiihtyvästi paljon vuotta 2012 ylikin, mutta onko niin, että silloin ymmärrys siitä että meillä on jo ns. utopiaan vaadittava teknologia olemassa ja näin meidän ei enää kannattaisi tuhlata aikaa ja energiaa rahan käsittelyyn?

Jos olisimme yhtä perhettä ja tekisimme kaikki asiat ilman rahaa, niin miten paljon aikaa ja energiaa säästyisikään?

kaupan kassat, pankkialan, vakuutustoimistojen, erilaisten virastojen, kirjanpitäjien, tilintarkastajien, markkinoijien (olipa hankala sana eli markkinoinnissa (kuten mainoksia tekevien ihmisten) olevien ihmisten) ym. rahan kanssa työskentelevien työaika saataisiin sellaisiin töihin joissa syntyy jotakin mitä ihminen oikeasti tarvitsee.

Raha on turhaa työtä ja turha työ tuhlattua aikaa ja energiaa.

Onko niin, että tietyn ulottuvuuden kautta olemme yksi?

Jos, niin silloinhan kaikki asiat jotka teemme toisillemme, tulee tehtyä ikäänkuin itsellemme."



Viestin oli lukenut vajaan vuorokauden aikana yli 30 hippiä, mutta kukaan ei ollut vastannut viestiini.

Toisessa viestissäni totesin ettei aihe ilmeisesti kiinnostanut sillä hetkellä niin paljon että olisi syntynyt keskustelua, mutta koska aiheen oli kuitenkin lukenut yli 30 hippiä, pistin linkin muutamaan aiheeseen jotka liittyvät 21.12.2012 keskusteluun ja näin aiheesta kiinnostuneet olisivat voineet seurata kyseisiä aiheita, vaikka eivät itse olisi halunneet osallistua keskusteluun.

Nyt avoimiksi kutsuttujen hippien moderaattorit osoittautuivat ei niin avoimiksi ja poistivat viestini.

Minusta erittäin erikoinen tapa lähestyä aihetta jonka oletin kiinnostavan varsinkin avoimiksi luultuja hippejä.

Tässä linkit jotka hippimodet poistivat omilta sivuiltaan / sivuiltamme.

http://www.tiede.fi/keskustelut/tahtitiede-ja-avaruus-f6/tila-ei-laajene-t46662.html

.

http://www.onesimpleprinciple.com/forum/viewtopic.php?t=2590&sid=dec6d88319f27e59577eecf8b9823cd8

.

Ps. Rakkautta kaikille, myös hipeille.

En ole menettänyt uskoani siitä että kaikista löytyy hyvää ja varmasti hipeistäkin löytyy ja paljon hyvää.

Kaiken minkä teemme toisillemme, teemme kenties ikäänkuin itsellemme.

Kaikelle on ehkä tarkoituksensa ja ehkäpä silläkin, että sain hipeiltä virtuaalisesti "turpaan".

Rakkautta.

:)

Hei,

minä, tai kukaan muukaan moderaattori ei kokenut antavansa millään tavoin "turpaan" viestiäsi poistettaessa. Pohdimme viestisi poistoa moderaattorien kesken, ja tulimme lopputulokseen, joka näkyy poistetun viestisi kohdalla osoitteessa http://hipit.fi/hippi-keskustelu/21-...g2402/#msg2402 .

Sain käsityksen yksityisviestistäsi jonka lähetit minulle, ettet ole tuohtunut viestisi poistosta, mutta käsitin ilmeisimmin väärin. Kirjoitin sinulle yksityisviestin vastaukseksi:

"Moikka,

viestisi oli aivan siinä rajamailla teemmekö sille mitään... Mutta lopulta päädyimme lopputulokseen että se on parempi poistaa, sillä emme toivo että samanlaiset viestit otetaan yleiseksi käytännöksi. Nyt kun kukaan ei vastannut, viesti olisi voinut olla alunperin muotoa:
"Minulla on tällainen asia, ja jos tämä kiinnostaa, seuraa keskustelua täällä tai täällä.", joka on selvä mainos. Nyt se oli vain muotoiltu kahdeksi eri viestiksi.

Mutta tämä oli näitä rajatapauksia, eikä niistä pidä ottaa itseensä. :) Johonkin vain raja pitää asettaa. ;)

Lämmöllä,
Vihreäkaupunki"

Viestisi siis poistettiin siksi, että koimme sen mainostukseksi, eikä linkkejä toisille foorumeille ollut tarpeellista antaa, koska keskustelu voitiin käydä yhtä hyvin aloittamassasi aiheessa. Esimerkkinä: jos foorumilaisia kiinnostaa jalkapallo, keskustelua siitä voidaan käydä foorumilla. Mutta jos kommentoidaan: "Ne joita jalkapallo kiinnostaa, voitte käydä seuraamassa keskustelua [linkki]", se on mielestämme mainostusta. Joka ikisestä aiheesta voitaisiin luoda samanlainen viesti. Haluamme pitää keskustelun käyttäjäystävällisenä, emmekä halua täyttää sitä suosituksina eri sivuille.

Ja haluamme tähdentää että ensimmäinen viestisi on edelleen foorumillamme, ja siihen saa kuka tahansa rekisteröitynyt käyttäjä edelleen vastata. Kyse ei ollut aiheestasi tai sen kiinnostavuudesta.

Viestissä, joka nyt on poistettu, on teksti poistetusta sisällöstä: http://hipit.fi/hippi-keskustelu/21-...g2402/#msg2402
Siinä mainitaan lause:
"Kaikki sääntöjä koskeva keskustelu, kehityskeskustelu ja kysymykset:
http://hipit.fi/kehitysehdotukset/"

Kehitysehdotuksiin saa antaa palautetta moderaattorien toimista, foorumin toimivuudesta, säännöistä, sekä kaikesta jota voisimme foorumilaisten mielestä parantaa. Tänne kuitenkaan emme ole saaneet viestiäsi, joten meidän on ollut mahdotonta löytää kaikkia miellyttävää ratkaisua asiaan.

Keskustelupalstamme säännöissä todetaan:
"Pyritään selvittämään asiat keskustelemalla, jos jotakin epätoivottavaa tapahtuu. Haluamme että jokainen viihtyy foorumilla, ja ongelmatilanteissa on hyvä ymmärtää että me kaikki, myös moderaattorit, olemme ihmisiä, jotka teemme virheitä."

Toivomme että kaikki foorumilla kirjoittelevat muistaisivat tämän.
Keskustelemalla asiat selviävät.

Ystävällisin terveisin,
Hipit.fi
Vihreäkaupunki ja muut moderaattorit

Vastaus on laitettu myös neljään muuhun aloittamaasi aiheeseen jotka löytyvät täältä:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?p=4130985
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9246516
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9246540
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9247234

rapevainaa

. Pyhä Sylvi, olemme keskellä ulkopoliittista selkkausta. Mayat ennustivat maailmanlopun päivämäärän ja hipit eivät vaivaudu edes googlesta kattoon, mistä on kysymys: napasiirtymä.
Miten Jukris onkin löytänyt tuollaisen voiko-vähempää-kiinnostaa -porukan.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä