Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Punasta niskaa ja muuta rahvaanomaisuutta

Aloittaja Ekisetä, 01.03.18 - klo:14:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Ekisetä

Juu, tää Ekin baari nyt on semmonen räkälä.

Ekisetä

Kaikki tekee joskus virheitä, mut mä oon eläny sijottamisella viimeset 12 vuotta. Eli kai sitä jotain osaa. Aina kun remppaan niin suunittelen asunnon itelleni, en vuokralaiselle.
Se yleensä toimii.
Mulla on asiakkaita jotka on ollu vuosikausia. Tarjontaa on eri hintahaarukoissa, mut liian kallis on vaikeeta vuokrata joten ei kannata laittaa ferraria ladan talliin.

Ekisetä

Mä oon oikeesti ihan kiltti setä.
Tytöt tietää, että mä oon halinalle.
Tykkään aidosti ihmisistä, enkä pyri käyttämään ketään hyväkseni.

Ekisetä

Mä tykkään suorista naisista.
Se henkinen kauneus kyllä helposti paistaa. Toi anneli joulukuukin on luultavasti hyvä ämmä.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - 12.03.18 - klo:13:21
Mä oon oikeesti ihan kiltti setä.
Tytöt tietää, että mä oon halinalle.
Tykkään aidosti ihmisistä, enkä pyri käyttämään ketään hyväkseni.

Jatkumon tytöt näyttävän olevan eri mieltä.

Mutta perheelliset ovat yleensä niitä, varsinkin, jos on pikkuprinsessa polvella, joka kietoo isin pikkusormensa ympärille.



Frux

Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - 12.03.18 - klo:13:23
Mä tykkään suorista naisista.
Se henkinen kauneus kyllä helposti paistaa. Toi anneli joulukuukin on luultavasti hyvä ämmä.
Joo, LVV suoritettu myös

Ekisetä

#66
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 12.03.18 - klo:19:21
Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - 12.03.18 - klo:13:21
Mä oon oikeesti ihan kiltti setä.
Tytöt tietää, että mä oon halinalle.
Tykkään aidosti ihmisistä, enkä pyri käyttämään ketään hyväkseni.

Jatkumon tytöt näyttävän olevan eri mieltä.

Mutta perheelliset ovat yleensä niitä, varsinkin, jos on pikkuprinsessa polvella, joka kietoo isin pikkusormensa ympärille.

Eihän tytöt mua ollu häätämässä vaan kikujuha. Kikujuha yritti kalastella femalepisteitä ja sai kuivan foorumin.

Safiiri taas tykkää leikkiä kissaa ja hiirtä. Se on semmonen piiskatäti. Mä kyllä taisin olla ainoo joka siitä aidosti oli huolissaan.

Xantte taas on vähän hönö vänkyttäjä, varsinki kännissä, ni siltä on vaikee saada loogisia vastineita. Siks sen kanssa ei edes kannata keskustella loogisesti.

En mä kiusaa kaikkia. Vedän letistä niitä jotka tykkää.

Mulla on 2v pikkuprinsessa. Se kyllä käärii torillaki kaikki sormensa ympärille.

Ekisetä

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 12.03.18 - klo:23:32
Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - 12.03.18 - klo:13:23
Mä tykkään suorista naisista.
Se henkinen kauneus kyllä helposti paistaa. Toi anneli joulukuukin on luultavasti hyvä ämmä.
Joo, LVV suoritettu myös

Mikä se on, liikevaihtovero?
Niitä joutuu makselee jos ero tulee.
Toiselle kierrokselle kun menee niin omaisuus puolittuu ja kolmannelle niin on enää neljäsosa jäljellä.
Liike ja vaihto ei aina verotuksen kannalta kannata.
Voi sillä kai tienatakki...

Ekisetä

Tää "tosimies" rooli on hauska. Sillä saa helposti porukan kimppuunsa. Sitte on muutama harva jotka näkee sen läpi. Ne näkee oikeen persoonan jostain syystä. Niitä oon tapaillu livenäki ja fb-kavereinaki on. Yks tuli jopa tänne taikamaahan juhlimaan viiskymppisensä.

Mä oon löytäny tän roolin avulla hyviä tyyppejä. Se myös karsii tehokkaasti.

Ekisetä

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 12.03.18 - klo:19:27
Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - 12.03.18 - klo:13:23
Mä tykkään suorista naisista.
Se henkinen kauneus kyllä helposti paistaa. Toi anneli joulukuukin on luultavasti hyvä ämmä.


Angelasta voin mennä takuuseen!

Mit ihr kann man Pferde stehlen.. käykö suomeksi.. sellainen, joka lähtee kanssasi hevosvarkaisiin, käyhän se.

Toi on aika hyvä vertaus. Eli vaikka vähän pikkutuhmaa niin reilu peli kuitenki.