Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Punasta niskaa ja muuta rahvaanomaisuutta

Aloittaja Ekisetä, 01.03.18 - klo:14:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ekisetä

Tosta "kiusaamisesta" vielä. Niin ei tulis mieleenkään vetää letistä tussua tai normaa. Ne on liian herkkiä siihen.

Ekisetä

Räkälässähän puhutaan usein henkeviä, jopa tuntemattomille, avaudutaan.

Ite pyrin elämään niin että voin kuolla tänään tai huomenna. Se ei tarkoita että elää kuin viimeistä päivää vaan että elää niin että on valmis kuolemaa jos sen kohtaa.


Amanda

..19 vuotta nettifoorumeilla ja vasta ihan viime vuosina olen kirjoitellut henkilökohtaisia asioita, sitä oltiin oikeastaan kaikki ihan tuppisuita sen suhteen. Tarkasti varottiin, ettei vaan voi yhdistää RL henkilöön.

Nyt alkaa olla aika laittaa jarrut päälle..  kun perheestänikin olen nostanut häntää tuolla toisella foorumilla, en olisi uskonut koskaan tekeväni 8)

Muuten "elää kuin viimeistä päivää" on sanatarkasti, mitä aioin kirjoittaa viime sunnuntaina foorumille.

Pojan perusterve nuorehko kolleega (ei sama työpaikka, mutta samat hommat) ja korttirinkinsä jäsen oli ottanut viikonloppuloman ja mennyt snorklaamaan Punaiselle merelle, kun sääkin on juuri sopivan viileä.

Tuli tieto, että olisi hukkunut!
Kohta sen jälkeen kerrottiin kahden muun mukana olleen huomanneen hänen olevan eloton. Lääkärit sanovat, että oli todennäköisesti aivohalvaus, kun keuhkot olivat täynnä vettä.. sydänkohtauksen kaverit olisivat huomanneet. He siis eivät sukeltaneet vaan pintavedessä uiskentelivat.

Pitäisi elää niin, että voisi lähteä koska tahansa.

Ekisetä

Juu. Ei kuolema paha oo. Se tulee kun aika on. Pitää elää niin että ei tarvii katua tai surra tekemätöntä.

Tänään istuin sohvassa. Vaimo levytti siinä sortsit jalassa ja otin sen jalat syliin. Musta sillä on tosi kauniit jalat. Silittelin sen jalkoja ja mahaa. Nuuhkin niitä ja halailin.
Mä en ymmärrä niitä joilta rakkaus kuolee vuosien saatossa. Mulla se vaan kasvaa, ja himo hanssa. Mulla meinaa suorastaan kyrpä räjähtää kun oma vaimo on liki. Ei samaa tunnetta tuu jos joku random muija siinä istuu. Ihme juttu.

Ekisetä

Kuolema on itseasiassa monella tapaa kiehtova. Se ja mitä sen jälkeen.
Ite uskon että sielu ei kuole.


Ekisetä

#75
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 15.03.18 - klo:09:25
..19 vuotta nettifoorumeilla ja vasta ihan viime vuosina olen kirjoitellut henkilökohtaisia asioita, sitä oltiin oikeastaan kaikki ihan tuppisuita sen suhteen. Tarkasti varottiin, ettei vaan voi yhdistää RL henkilöön.

Nyt alkaa olla aika laittaa jarrut päälle..  kun perheestänikin olen nostanut häntää tuolla toisella foorumilla, en olisi uskonut koskaan tekeväni 8)

Muuten "elää kuin viimeistä päivää" on sanatarkasti, mitä aioin kirjoittaa viime sunnuntaina foorumille.

Pojan perusterve nuorehko kolleega (ei sama työpaikka, mutta samat hommat) ja korttirinkinsä jäsen oli ottanut viikonloppuloman ja mennyt snorklaamaan Punaiselle merelle, kun sääkin on juuri sopivan viileä.

Tuli tieto, että olisi hukkunut!
Kohta sen jälkeen kerrottiin kahden muun mukana olleen huomanneen hänen olevan eloton. Lääkärit sanovat, että oli todennäköisesti aivohalvaus, kun keuhkot olivat täynnä vettä.. sydänkohtauksen kaverit olisivat huomanneet. He siis eivät sukeltaneet vaan pintavedessä uiskentelivat.

Pitäisi elää niin, että voisi lähteä koska tahansa.

Se on ittensä peliin pistämistä. Se on avoimuutta. Se on sitä että on oma persoonansa. Joku luikkii ja kuikuilee. Ei ikinä kerro itsestään mitään. Asioita saa maailmassa pelätä jos sille linjalle lähtee. Mulle on aika yhdentekevää mitä musta ajatellaan, kun en oo tavallaan kenestäkään riippuvainen.

Toiset on sulkeutuneempia kuin toiset. Se että kertoo itsestään tai elämästään ei välttämäti ole narsismia vaan sitä että on avoin ja uskaltaa laittaa oman persoonansa peliin. Kyllä sillä pisteitäkin kerää ja ystäviä löytää.

Ekisetä

"Ekisetä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta"

Ekisetä

Mun vaimo saa mut tuntee itteni "ihmissudeksi", voittamattomaksi.
Kun mä oon sen sisällä niin mä nään tähtiä ja haluun ulvoo kuuta.

Ekisetä


Ekisetä

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 17.03.18 - klo:09:37
Lainaus käyttäjältä: Ekisetä - 15.03.18 - klo:12:05
Kuolema on itseasiassa monella tapaa kiehtova. Se ja mitä sen jälkeen.
Ite uskon että sielu ei kuole.

Olisit tullut foorumille muutama vuosi sitten ja tästä olisi syntynyt vilkas keskustelu, kun et ole ainoa outomaalaisten joukossa, joka noin ajattelee..!

Tiedän, olen nähnyt. Kuoleman jälkeen on elämää. Täällä maanpäälläkin on toinen taso.