Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kuinka ns. 'taivaassa' kommunikoidaan?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 12.08.11 - klo:21:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Minulle jäi nuoruudestani lause 'taivas maan päälle' kovin mieleeni...

Olosuhteista johtuen ja onnella olen jo kuin ns. 'taivaassa' täällä maan päällä...

Täällä asuva tietää - maan päällä asuva - miten kommunikoidaan jos ei aivan nuorena niin myöhemmin...


Elämäni on kohta ohi - oletan että elän 'täällä maan päällä' viellä muutaman vuoden... Ikäni On 69 vuotta.

Minulla on sellainen tuntu, että tarinat tarinoina, todet totena... Tarinat opettavat, todet tunnetaan...

Minun tarinani On:

"Elä täällä maan päällä kuin 'taivaassa eläisit'..."
On toinekin mahdollisuus: Elää kuin helvetissä tai nk. välitilassa... En suosittele!

K.K.

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Canardian

#1
Musta tuntuu että kuolema on kuin ikuinen uni. Ja unethan ovat mukavia, ellei nyt satu näkemään painajaisunta.
Voi olla että aluksi se on kuin uni, ja tietoisesti näkee sitä, vaikka eihän aina uniakaan tietoisesti näe, vaan ei tiedä onko itse mukana siinä, vai mitä se on.
Näin kuolemakin hiljaa hiipuu uneen, ja et edes huomaa kun uni muuttuu ikuiseksi rauhaksi.
Tämmöistä rauhaa ei edes kaiken maailman rahalla saa, ei ole stressiä, ei huolia, ei tarpeita, ei puutteita, on vain täydellinen rauha ikuisesti.

Elämä on kuin vuoristorata, on hyviä ja pahoja hetkiä, ja koko elämänsä sitä pyrkii rauhaan ja onnellisuuteen, mutta sitä ei välttämättä tajua että vain kuolema voi antaa sen.

Älkäämme siis pelätkö kuolemaa, mutta älkäämme myöskään unohda elämän iloja, sillä ne ovat ainutlaatuisia ja sinä voit kokea ne vain kerran elämässä, ja tätä ainutlaatuisuutta kannattaa varjella niin kauan kuin voi, sillä ikuisuus sen jälkeen on ikuista, siihen ei ole mitään kiirettä.

Jos silti pelkää kuolemaa, voi ajatella mahdollisia jatkomahdollisuuksia, kuten reinkarnaatiota. Kristinuskon taivas ja helvetti ovat varsin negatiivisia fantasioita, joten unohtaisin ne kyllä ensiksi. Reinkarnaatio on ehkä jopa mahdollista, koska jos sielu on vain ruumiin ohjaaja, niin se voi aina ottaa uuden ruumiin haltuunsa. Muistot varmaan katoaa, mutta niitäkin voi palauttaa hypnoosilla sitten, jos näkee siihen tarvetta.

Toinen positiivinen ajatus on Nirvana tai Amenta. Nirvanassa jäät kellumaan elämän ja kuoleman välimaastoon, ja voit itse miettiä mitä teet seuraavaksi. Amentassa kuolema on elämän tavoite, joten tuskin haluat enää takaisin sieltä.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Muisto Keijo Kullervo

Kukaan ei tiedä ihmisistä sitä varmasti, mitä tapahtuu kuolemassa ja sen jälkeen - eikö totta?

Tarinat ja tarut ovat mainioita opetuksellisesti... Ne viitoittavat kuuntelijan ja lukijan oikeaan suuntaan... Kohti maanpäällistä taivasta...

Kukin pitää erilaisia tieteellisiä tai tarinallisia juttuja joko totena tai stoorina... Kaikki on siitä kiinni  'mitä tarina tai tieteellinen tosiasia on vaikuttanut ko. elämään'.
Minusta paras tapa elää on yrittää tehdä täällä maan päällä elämä niin hyväksi kuin mahdollista? Tuonpuoleiset ovat vilkkaan mielikuvituksen aiheuttamia - silti tärkeitä kasvatuksellisesti monelle.

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Paha setä

Minun tyhmä ja ymärtämätön vastakysymykseni on, etteikö taivaassa ole kännyköitä? Onko taivas niin köyhä mesta?
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Jolly Jumper

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 06.10.11 - klo:22:01
Minun tyhmä ja ymärtämätön vastakysymykseni on, etteikö taivaassa ole kännyköitä? Onko taivas niin köyhä mesta?
Jollyllä on vahva epäilys että taivaassa saattaa hyvinkin olla kännyköitä. Jolly on nähnyt hurskaita saarnamiehiä jotka kauan sitten soittelivat taivaaseen kahvimyllyllä. Jolly ei kylläkään kuullut vastasiko Jumala. Jos teknologia kehittyy taivaassa edes lähimainkaan samaan tahtia kuin täällä maan päällä niin luulisi siellä jo siirrytyn kännykän käyttöön. Tai ehkä jonkin muun taivaallisemman keksinnön.

-JJ-


risto

.
Pääseeköhän Ilkka Kanervan kännykkä taivaaseen. Se on ihan pursunnut rakkautta.

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: Rrrape - 14.10.11 - klo:21:30
.
Pääseeköhän Ilkka Kanervan kännykkä taivaaseen. Se on ihan pursunnut rakkautta.

Todennäköisesti SER-pisteeseen, kun rakkaudesta huolimatta se on ongelmajätettä. Niinkuin Tuksu tai Matti.

7-päivää kertoo miten kävi kunkin kohdalla.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus itseltäni:
"Taajuussanastot joita minäkin tutkin, kertovat ihmisenä olemisesta ns. keskimäärin... On kohtaloita ja kokemisia monenmoisia... Ko. taajuussanasto On keskimääräinen tilannearvio vuosien 1970 - 1980 tilanteesta Suomessa... Näin asian ymmärrän... Olen myös tutkinut Raamatun sanakirjoja ja siellä On  - ymmärtääkseni - aivan samoin keskimääräinen tulos Raamatun tapahtumista niinä aikoina jolloin ko. kirjat kirjoitettiin... Silti ne suorastaan säteilevät ylimaallista viisatta halki vuosituhansin...

Minusta myös 1979 ilmestynyt Suomen Kielen taajuussanasto kertoo ja säteilee omaa viisauttaan aina näihin päiviin saakka?"

On siis ymmärrettävää että hyvin toimeentulevat ihmiset - ei sairauksia, ei puutetta, ei ruumiin eikä sielun traumoja - harvoin tunnistavat että 'Jumalaa tässä jotenkin tarvitaan'.
Tunnettu opettaja historian lehdiltä sanoikin aikoinaan:
"Ei terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat."

Pidän ilmausta "kultainen  leikkaus" tarkoittamaan ainakin tutkimustuloksiini verraten sellaista, että sanotusta ja puhutusta saadaan ko. sanakirjojen avulla keskiarvo joka kertoo yhteiskunnan sen hetkisen henkisen tilan...

Yksittäinen ihminen peilaa tekemisiään ko. keskiarvoon ja saa avun henkiseen hätäänsä...

Itse ainakin kuin yllä koen saaneeni...

Miten sitten hyödyntää sanojen numeraalisia arvoja?

Olen muutaman kerran kertonutkin, mutta ehkä paras tapa on verrata oman viestin päivämäärää kuukautta vuotta ja tunteja ja minuutteja ko. taajuussanaston sanojen numereelisiin arvoihin?

Ajastaan utelias löytää oman menetelmänsä... Ainakin olen itse löytänyt ihan kelvollisen menetelmän..

PS. Yllä oman sanaristikon rakennustyötä parhaimmillaan...
Esimerkiksi näin:
"Johtopäätös 1619"

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

AveLazio

Taivaassa tietoisuus voi olla yhterinen niin, ettei kommunikointia tarvita.

Kuka olet, Paha Setä?
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

#9
.
Elä heittäydy tietämättömäksi. Olethan Jumalan soturi.

(bannattu)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä