Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Lehmärotujen synty

Aloittaja rapevainaa, 15.01.08 - klo:22:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Rönkkösen patsaspuistosta olen joskus ennenkin nähnyt kuvia. Hienon näköisiä patsaita. Jostain syystä kun niitä katselen tulee sellainen yksinäinen-perusviritys-tunnelma... kummallista sinänsä kun porukkaa on noin paljon...   se johtu varmaan siitä, että ne eivät näytä kohtaavan toisiaan, ovat vain kukin omassa liikemaailmassaan sisällä.

Ihan sama tunnelma kuin kuntosalilla ..... minun mielestä.
Jokainen keskittyy vain itseensä.

Saunassa on sitten jo ihan eri tunnelma ........ kuntosalin saunassa siis ....... ja pukuhuoneessa.


Lainaaps. Miina Äkkijyrkkä on kuulemma alkanut Marimekolle suunnitella jotain. ? Ehkä saamme kohta lehmäkuoseja tjms.     ....no pahus, Miina ei selvästikään tiennyt, että Minä olen suunnitellut perustavani tuonne alakertaan marimekon!  

Meinaatko alkaa ompelemaan?

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Rönkkösen patsaspuistosta olen joskus ennenkin nähnyt kuvia. Hienon näköisiä patsaita. Jostain syystä kun niitä katselen tulee sellainen yksinäinen-perusviritys-tunnelma... kummallista sinänsä kun porukkaa on noin paljon...   se johtu varmaan siitä, että ne eivät näytä kohtaavan toisiaan, ovat vain kukin omassa liikemaailmassaan sisällä.

Onko siitä useitakin vuosia aikaa ? Kävin joskus serkkuni kanssa [freelace-toimittaja] siellä ... hän jututti Rönkköstä ja minä otin kuvia puistosta :) Rönkkönen ei halunnut itseään kuvattavan ... vähän sellainen erakko, jollaiseksi minäkin kai alan tulla pikkuhiljaa. Kuvia en voi laittaa kun myin negatiivien käyttöikeudet lehdelle, jonka nimeä en nyt saa mieleeni. Aikaa siinä meni, kun piti etsiä sopivat kuvakulmat ja odottaa hyvää valaistusta, sellaista puolipilvistä - raaka auringonpaiste on vaikea, liikaa kontrastia.

rapevainaa


Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"
Ihan sama tunnelma kuin kuntosalilla ..... minun mielestä.
Jokainen keskittyy vain itseensä.

Saunassa on sitten jo ihan eri tunnelma ........ kuntosalin saunassa siis ....... ja pukuhuoneessa.

Voin kuvitella tuon pitävän paikkansa, itse en käy koskaan kuntosalilla. Noissa patsaissa on kuitenkin varmaan yksi ero... ne ovat kaikki menossa samaan suuntaan; siksi vertaisin tunnelmaa oikeastaan joogaharjoituksiin.

Lainaa
Meinaatko alkaa ompelemaan?

:)
kai se on jonkinlainen haave vain tosiasiassa.
Oikeasti minua kiinnostaa kankaanpainanta ja sen suunnittelutyö. Nyt pitäisi vain keksiä mistä saan rahat uuteen tietokoneeseen, siis macciin. Suunnittelutyö ja originaalit tehdään koneella. Mutta ei sen puoleen, kyllä tuonne kellariin mahtuisi jo melkoisen pitkä painopöytäkin. Jos ei ikä ja tarmo lopu kesken niin ehkä vielä sen marimekon perustankin.
Ompelussa en ole kovin loistava. No tein tosin kaikkien meidän vaatteet silloin kun vanhemmat pojat olivat pieniä koska ei ollut rahaa ostaa valmiina, mutta en olisi siinä varmaankaan kovin tehokas. Suunnittelu on kyllä mukavaa.

Indigo

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Indigo". Noissa patsaissa on kuitenkin varmaan yksi ero... ne ovat kaikki menossa samaan suuntaan; siksi vertaisin tunnelmaa oikeastaan joogaharjoituksiin.

Minun tuli mieleeni patsasnäkymästä laavan alta kaivettu kylä luurankoineen tulivuoren juurella, Pompeiji vaikka. Aika vaikuttava takapiha...

Minä en muuten tykkää niistä Miinan Marimekolle suunnittelemista kankaista. Ne ovat sellaista sotkuista piperrystä...jotenkin. Enkä sen puoleen piittaa isommin hänen romulehmistäänkään. Ne ovat suorastaan rumia. Mutta kyyttöjen suojelu taas on tietenkin tosi viisasta. Josta tuli mieleeni anoppi-vainaan kertoma tarina appiukkovainaan lapsuudesta. Hän oli Karjalan poikia ja koulussa opetteli tavaamaan lehmä-sanaa, jonka lopputuloksena suusta tupsahti KYYTTÖ  :P .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.


Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"
Lainaus käyttäjältä: "Indigo". Noissa patsaissa on kuitenkin varmaan yksi ero... ne ovat kaikki menossa samaan suuntaan; siksi vertaisin tunnelmaa oikeastaan joogaharjoituksiin.

Minun tuli mieleeni patsasnäkymästä laavan alta kaivettu kylä luurankoineen tulivuoren juurella, Pompeiji vaikka. Aika vaikuttava takapiha...

Minä en muuten tykkää niistä Miinan Marimekolle suunnittelemista kankaista. Ne ovat sellaista sotkuista piperrystä...jotenkin. Enkä sen puoleen piittaa isommin hänen romulehmistäänkään. Ne ovat suorastaan rumia. Mutta kyyttöjen suojelu taas on tietenkin tosi viisasta. Josta tuli mieleeni anoppi-vainaan kertoma tarina appiukkovainaan lapsuudesta. Hän oli Karjalan poikia ja koulussa opetteli tavaamaan lehmä-sanaa, jonka lopputuloksena suusta tupsahti KYYTTÖ  :P .

Minä en pidä marimekosta enkä alvaraallosta enkä juurikaan suomalaisesta nykymuotoilusta enkä nykykirjallisuudesta.  


Tykkään vanhanaikaisesta arkkitehtuurista, kirjallisuudesta ja muotoilusta.

Mikähän minussa on vikana.

Niistä Miinan kantturoista kyllä tykkään ....... elävinä   ja miksei pihvinäkin.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"

Tykkään vanhanaikaisesta arkkitehtuurista, kirjallisuudesta ja muotoilusta.

Mikähän minussa on vikana.

Niistä Miinan kantturoista kyllä tykkään ....... elävinä   ja miksei pihvinäkin.

Sinussa on se "vika", että uskallat tunnustaa olevasi vanhanaikainen. Lehmät edustavat myös Wanhaa aikaa.
Mutta taidetta eikä suojelukohteita ei saa syödä  :evil:. Miten barbaarista ajattelua.....
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

rapevainaa


rapevainaa


rapevainaa


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä