Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Käyttekö vieraissa muilla foorumeilla?

Aloittaja Paha setä, 24.02.08 - klo:18:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jcs

No, toki käyn... tosin eipä tätä Outomaata vielä ole voitettu, tässä siis linkki miehille: http://www.tosimiehet.com/forums/ (saa naisetkin lukea ;) )

Ja tässä naisille: http://www.tosimiehet.com/tenaiset.php (saa sitä miehetkin selailla...)


allekirjoittanut


Ajatusmyllyfoorumille ei ole näinä päivinä menemistä, sillä siellä heilutellaan jo "kirjoituskielto-kortiakin". Jos kuitenkin joku rohkenee niin varoituksena sanana että, voi tulla vatsa kipeeks, nauramisesta meinaan.


Amanda

Viime päivinä olen piipahtanut Myllyllä muutaman kerran. Eilen kauhistelin sen pikkuporukan riitaisuutta ja tänä aamuna meinasin laittaa jo viestiä .. jotain, että koittakaa nyt tulla toimeen, kun uuden fooruminkin perustitte. Norma otti lomaa enkä ihmettele ollenkaan.

Ei ole tullut paljoa seurattua.. Eilen keksin Suokkiksen Kela-kertomuksen, mutta jotain tuli väliin ja jäi lukematta kokonaan. 
Jäi epäselväksi, onko tosissaan vai koeluettaako uusinta romaaniaan :P  ? ? ?


allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 03.02.10 - klo:20:36


Ei ole tullut paljoa seurattua.. Eilen keksin Suokkiksen Kela-kertomuksen, mutta jotain tuli väliin ja jäi lukematta kokonaan. 
Jäi epäselväksi, onko tosissaan vai koeluettaako uusinta romaaniaan :P  ? ? ?



Minäkin sitä alkua lueskelin, kunnes arkistoista paljastui ebisodi, jonka mukaan KeLan virkailija antoi kertojalle kirjakuoren jonka sisällä oli 200 €uroa, ja kehoituksen matkustaa pohjoiseen erääseen hotelliin jossa naispuolinen virkailija kertoisi sitten lisää.

Ooooon se varmaan totta, mutta mulle tuli ihan Humphrey Bogart mieleen.  ::)

on se äijä, ainakin kertomuksiensa mukaan  ;D

Jokaisessa meissä asuu pieni humbhrey bogart, epäilevä kyyniikko joka ei usko kaikkea mitä kuulee puhuttavan

Suora lainaus tarinasta

"Virkailija ojentaa minulle kirjekuoren. Kuoressa näkyy olevan 200 euroa.

– Minä lähden ylihuomenna Saariselälle. Majoitun siellä Riekonlinnaan. Pääset tuolla rahalla sinne perille. Annan sinulle sitten perillä uusia ohjeita."


THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 03.02.10 - klo:21:01

"Virkailija ojentaa minulle kirjekuoren. Kuoressa näkyy olevan 200 euroa.

– Minä lähden ylihuomenna Saariselälle. Majoitun siellä Riekonlinnaan. Pääset tuolla rahalla sinne perille. Annan sinulle sitten perillä uusia ohjeita."



helvetti. Miksi Suo on unohtanut minut. Olihan minäkin siellä. Aina se vaan kehuu itseään.
Kelan kuntoutusrahaa se oli. Pois silmistä pois mielestä.

THL tiedottaa

Heh, kerro sä omalta kantiltas vaikka hela stoori.
En kai mä ny lähtis runoileen sun puolestas.
Osaat helvatan hyvin kertoo ihan itekin.

Jaa, olikos siinä jotain salailtavaa?
Multa meni muisti siinä vaiheessa, kun siirryttiin shamppanjasta viskin kautta konjakeihin.
Sulla kun on mua parempi tuo seurustelupää, niin kerro!





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut



Niin no joo, ei olisi ehkä pitänyt puuttua sen kela-paljastuksien mahdollisiin irrationaalisuuksiin, of tobic.

Voimmehan me ajatella että kyse on kertojan vapaudesta värittää oman elämänsä kokemuksia lisäämäällä muisteloihinsa hieman eroottista eksotiikkaa, sillä mitäpä nainen ei tekisi, jotta voisi olla yhteydessä milenkiintoiseen könsikkääseen virka-aikansa ulkopolella.

Muisteloita seuranneet ovat jo ehkä oivaltaneet, kuinka siinä lopulta käy.


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 04.02.10 - klo:11:03

Voimmehan me ajatella että kyse on kertojan vapaudesta värittää oman elämänsä kokemuksia lisäämäällä muisteloihinsa hieman


Ei se estä että lukijankin vähän samaistuu sinne , missä se nyt olikaan, ja värittää vähän muistiaan.

Aina kun tulee KELA-paperi postiluukusta, siellä on pelkää hyvää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Rape - 04.02.10 - klo:12:01
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 04.02.10 - klo:11:03

Voimmehan me ajatella että kyse on kertojan vapaudesta värittää oman elämänsä kokemuksia lisäämäällä muisteloihinsa hieman


Ei se estä että lukijankin vähän samaistuu sinne , missä se nyt olikaan, ja värittää vähän muistiaan.

Aina kun tulee KELA-paperi postiluukusta, siellä on pelkää hyvää.

Aivan, on se äijä vaikkei kaikki sen tarinat totta olisikaan   ;)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä