Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jokainen yksilö elää omassa kuplassaan

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 25.06.14 - klo:11:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 26.06.14 - klo:08:19
Minulla ei ole tällä hetkellä mitään ongelmia... Terveyttä, fyysistä On, taloudellinen asema On vakaa...

Foorumin tunnetuin ruikuttaja kuitenkin.


Lainaus käyttäjältä: K.K. - 26.06.14 - klo:08:19
Halusin vain kertoa yksittäisen ihmisen henkisen rakenteesta ja itsestäni sen miten koen oman tilanteeni...

Ja olet ihan varma että kaikki haluavat tietää juuri sinun henkinen rakenteesi. Tyrkytät itseäsi.

Yliminä - yliminä on oidipuskompleksin perillinen  (Wikipedia). Taitaa K.K. olla lukenut Bruntonia.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

#11
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 26.06.14 - klo:08:30
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 26.06.14 - klo:08:19
Minulla ei ole tällä hetkellä mitään ongelmia... Terveyttä, fyysistä On, taloudellinen asema On vakaa...

Foorumin tunnetuin ruikuttaja kuitenkin.


Lainaus käyttäjältä: K.K. - 26.06.14 - klo:08:19
Halusin vain kertoa yksittäisen ihmisen henkisen rakenteesta ja itsestäni sen miten koen oman tilanteeni...

Ja olet ihan varma että kaikki haluavat tietää juuri sinun henkinen rakenteesi. Tyrkytät itseäsi.

Yliminä - yliminä on oidipuskompleksin perillinen  (Wikipedia). Taitaa K.K. olla lukenut Bruntonia.

Ei vaan Sigmund Freudia...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ylimin%C3%A4
Ystävällisesti...
K.K.

PS. "Kukas se kissan hännän nostaa ellei kissa itse?"
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

#12
"-60 luvulla esitettiin TV:ssä suomalainen elokuva 'Yövartija vain'...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Y%C3%B6vartija_vain...
Katselin sen silloin ja liikutuin syvästi koska pääpiirteiltään koin samoja tunteita kuin filmissä esitettävät asiat olivat....

Tänään esitettiin jälleen sama filmi TV1:ssä..Samat tunteet pulppusivat sielustani ja epäilen, että niiden tunteitten olemassa olo On saanut minut pitämään avioliittoni vaimoni kanssa kohta 54 vuotta...

Parhain terveisin kaikille sukulaisilleni...."

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Amanda


Toope

Kuplassa vähän eletään, itsekukin. Viittaan tässä pariin ketjuun:

Pyydän anteeksi muutamaa ikävää kommenttiani noissa muissa ketjuissa, joissa asia on lähtenyt vähän lapasesta monilta kommentoijilta, mukaanlukien Toope. Asiat ovat menneet kovasti henkilökohtaisuuksiin, vaikka pyrkimys on ollut pysyä asioissa. En halua foorumia, jossa vittuillaan jatkuvasti toisilleen, vaan sellaista, jossa asioista puhutaan avoimesti.

Kuten sanoin, olen pahoillani joistakin kommenteistani. Toivon toki myös muutaman kommentoijan, sukupuolesta riippumatta, myöntävän sen, että menivät vähän liian pitkälle minua kommentoidessaan. Ajatuksiani saa kommentoida mielin määrin, perhettäni tai minua ei. Tämä sama asia toki pätee kaikkiin muihinkin kommentoijiin, heidänkin henkilökohtainen elämänsä on pyhä. Puhukaamme asioista, emmekä toisistamme.

Peace
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope


risto

.
epäilyttää kovasti se perheen pyhyys, jos hengaat netissä 2 aikaan yöllä.
Sun pitäisi pyhittää läsnäolosi perheelle, eikä mussuttaa maailman epäkohtia.

karpalo

#16
Lainaus käyttäjältä: Toope - 13.07.14 - klo:02:12

Kuten sanoin, olen pahoillani joistakin kommenteistani. Toivon toki myös muutaman kommentoijan, sukupuolesta riippumatta, myöntävän sen, että menivät vähän liian pitkälle minua kommentoidessaan. Ajatuksiani saa kommentoida mielin määrin, perhettäni tai minua ei. Tämä sama asia toki pätee kaikkiin muihinkin kommentoijiin, heidänkin henkilökohtainen elämänsä on pyhä. Puhukaamme asioista, emmekä toisistamme.

Peace

Miksi sinun pitää halveksia joitain ihmisiä rodun perusteella ?

Se tuntuu hyvin loukkaavalta varsinkin sellaisista ihmisistä joillä on lämpimät, aina ihmisen eliniän pituuteen verrattavissa olevat kiinteät suhteet haukkumasi rodun edustajiin.

Voisitko alkaa puhumaan asioista kokonaan eri tavalla, et löisi leimakirvestä rodun perusteella kehenkään "Jumalan Luomaan"

Tämä "Peace" sinulta on vaikuttanut omahyväisyydeltä, paradoksaalisuudelta. Tavallaan olet Putinin hengenheimolainen. Hänkään ei anna minkäänlaista arvostusta homoille, eikä Venäjän eteläisten alueiden muslimeille.

Muisto Keijo Kullervo

"Ihmisiä erottaa kaksi asiaa, musta ja valkoinen...

sanotaan 'mustaa valkoisella' ja tarkoitetaan kirjoitettua teksitä allekirjoituksineen...

Koen, että homokeskustelu on juuri sitä... Molempia käsityksiä tarvitaan jotta voitaisiin 'ymmärtää' se mistä On kysymys...

Kun tajutaan, että On kaksi täysin poikkeavaa kantaa, on hyväksyttävä erilaisuus ja On elettävä sen kanssa...

Vastustan kirkollista vihkimistä homoparien suhteen, mutta hyväksyn kaikki olemassa olevat oikeudet lakisääteisesti homopareille kuin heteroillakin On...

Nyt näkemiin..."

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 13.07.14 - klo:11:51

Vastustan kirkollista vihkimistä homoparien suhteen, mutta hyväksyn kaikki olemassa olevat oikeudet lakisääteisesti homopareille kuin heteroillakin On...


Minä vastustan kaikkia kirkollisia sakramentteja enkä hyväksy kirkon ajamaa homoparien syrjintää. "Olemassa olevat oikeudet" ovat juuri sitä, siksi niitä halutaan muuttaa.
päivä kerrallaan

Amanda

#19
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 13.07.14 - klo:11:28

Miksi sinun pitää halveksia joitain ihmisiä rodun perusteella ?


Kiitti Karpalo kauniista sanoistasi ja toivottavasti uskot, ettei Toopen heitot minua saavuta ollenkaan, tuskin niitä edes luen, siksi voi vastine myöhästyä tai ei tule ollenkaan . Illalla menee nykyään pitempään, kun elämä tässä kuussa siirtyy tavan mukaan muutamalla tunnilla illan suuntaan.  

Persoona on outo. Ei taida olla kummempaa koulutusta (ei silti huonompi ihminen), tuskin on vaimoa saatikka lasta (eilen ne oli jo kaksi), ja kun iranilaistyttö ei huolinut kaverikseen, niin siitä alkoi Toopen ristiretki..

"Lähiövalas", "ojankaivajaopisto"  ;D    :-X



Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä