Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kaipausvihko

Aloittaja Slörde, 23.09.07 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aaron

Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"

Kilttiä teiltä että olette muistelleet ja kaipailleet, se lämmittää syräntä.


kunnioittaen
Alien Weird


Terwehdys Sinulle wanha Weikkosein!

Eipä aikaakaan, kun muistelin muutamia ajatustemme vaihtoja siellä kaukana jossain, muutama vuosi sitten. Arvuuttelin itseäni, että missä mies luuraa, ettei vain Jallu olisi vienyt, äimistelin.
Mutta siinähän Sinä olet, ilmivirtuaalisena!

Iloitsen paluustasi outojen ilmoille.

Ystävällisesti,

Aaron

Ztara

Ah, olen sisällä, moi vain taas kaikille  :P !
Täällä näyttää ihan kummalliselta...ihan kuin olisi vaihdettu tapetit ja maalattu seinät...kaikki vanha on kärrätty kaatopaikalle ja porukka on käynyt ottamassa uudet valokuvatkin itsestään. Indigokin on vaihtanut väriä sinisestä punaiseksi, hmmm... Ehkäpä itsekin vaihdan naamani  tai siipeni uusiin. Mutta lomanjälkeinen eka työpäivä vei voimat niin tyystin, että nyt on mitä pikemmin mentävä siestalle. Krooh .....ZZzz.....
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Mitä! =(  Heti rupes nukkuun!

Ei tänne, Starseeti nukkuun oo tultu, vaan kukkuun!
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: ""hullu se on!""Mitä! =(  Heti rupes nukkuun!

Ei tänne, Starseeti nukkuun oo tultu, vaan kukkuun!

Suokkis!
Mitä sulle on tapahtunut? Toivottavasti vain pelkkää hyvää...hullunahan on kuulema hyvä olla  :P
En tosin ole lukenut kuin tuon yhden viestisi, mutta olen voittanut jo niin monta arvauskilpailua, ettei vainuni voi olla väärässä.

Siis planeetta katosi taas altamme mustaan aukkoon, tosi kurjaa.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Mulleko? Tapahtunu?

Ei mitään. Ainakaan mitään ihmeellistä.

Vai onko mun nimmari muotoa: "hullu minä olen"  ?   :lol:
Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Ztara

Lainaus käyttäjältä: ""hullu se on!""

Vai onko mun nimmari muotoa: "hullu minä olen"  ?   :lol:

Ah, menin helppoon! Nyt sait ihan liikaa tasoitusta, mutta voin yrittää vedota sitaatteihin.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Niin, kyllä sen vois noinkin ymmärtää, että joku olis tuon tokassu mulle. Heh, mistät tiät vaikka oliskin!?

Helposti semmonen nääs käy!   :D
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"

Sitäpaitsi ei ne hoitsut ole muutenkaan saaneet koulutusta nettikatarrin hoidosta, niin että senkin takia minä olisin niille hankala potilas ja veisin hoitohenkilökunnan aikaa monin verroin enemmän kuin joku normaali lonkkanivelpotilas tai hirvikolarissa loukkaantunut.  

kunnioittaen
Alien Weird

Tiedäthän sinä, AW, että Outomaalla on parhaat ja ystävällisimmät hoitajat ja virtuaalinen hoitotakuu on ihan varma.

Indigo

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"

Tiedäthän sinä, AW, että Outomaalla on parhaat ja ystävällisimmät hoitajat ja virtuaalinen hoitotakuu on ihan varma.

Indigo

Minä ainakin vaadin tuplalisät jos alan tuota pipopäätä hoitamaan.
Se näyttää niin pahalta tapaukselta että joudumme kuitenkin konsultoimaan koko ajan ylilääkäriä, jonka takia myös täysi puhelinetu on oltava hoitosopparissa mainittuna. Sitäpaitsi täällä on nyt niin puhdasta ja paikat juuri remontoitu, arvaako noin vaikeaa tapausta edes yrittää ottaa sisälle, hajottaa vielä paikat  :roll: ? No, jos pidämme kaksoismiehitystä ympäri vuorokauden, voimme joten kuten saada hänet kuiville  :sunny:
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"
Minä ainakin vaadin tuplalisät jos alan tuota pipopäätä hoitamaan.
Se näyttää niin pahalta tapaukselta että joudumme kuitenkin konsultoimaan koko ajan ylilääkäriä, jonka takia myös täysi puhelinetu on oltava hoitosopparissa mainittuna. Sitäpaitsi täällä on nyt niin puhdasta ja paikat juuri remontoitu, arvaako noin vaikeaa tapausta edes yrittää ottaa sisälle, hajottaa vielä paikat  :roll: ? No, jos pidämme kaksoismiehitystä ympäri vuorokauden, voimme joten kuten saada hänet kuiville  :sunny:

Älä nyt Starseed mitään supervaatimuksia haaveile, mehän voidaan pitää AW vaikka sellaisena testihoidokkina.. ei, ei, en siis tarkoita koekaniinia... , hänen kanssaan on kuitenkin turha alkaa taksoja korottaan, tinkii mokoma -  ja lopulta luultavasti mietimme, että miksi oikeastaan ME maksetaan hoitolisää kerran kuussa HÄNELLE!  :roll:
Mitäs testejä meillä vielä olikaan tekemättä?

Indigo

Pikavastaus

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä