Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kaipausvihko

Aloittaja Slörde, 23.09.07 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

Missä kolossa piileskelee Skorppis alias S :?:  


Ja vierashuoneeseen kirjoittaneita pyydämme myös rekkautumaan, tulee mieleen ainakin  Tippa, Tasan, -K.


Laulun sanoin : "... kaikille tilaa löytyy, kaikille paikkoja on ..."

S

Kolosta ollaan ryömitty taas takaisin. Aktiivista hiljaiseloa on vietelty ja nyt on aika pistää tuulemaan,  kunhan energiat saadaan tästä pikku hiljaa tasoitettua.

Välillä on vain raivattava omaa tilaa ja rauhaa, mutta nyt on taas tiedon jyvien ja siemenien kylvölle otolliset olosuhteet. Viisauden määrästä ja laadusta en mene kuitenkaan täysin takuuseen.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Tiistai

Missä on Turisija?! Taideketjussa tuli puheeksi hänen fooruminsa http://www.phpbbplanet.com/turisija/index.php?mforum=turisija
ja sitten jäin lukemaan..  pitäisi rekkautuakin, kun olen sieltä kotoisin :)

Lainaan päivan lauseen sieltä:

"Elämä on tarkotettu elettäväksi ja kulluu mukavammin sillon ku kääntää turkista aina ehijämmän
puolen näkösälle. Kun taas paijjasta kyllä pittää valita aina se puhtaampi puoli ihua vasten."

c. Turisija

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Missä on Turisija?! Taideketjussa tuli puheeksi hänen fooruminsa http://www.phpbbplanet.com/turisija/index.php?mforum=turisija
ja sitten jäin lukemaan..  pitäisi rekkautuakin, kun olen sieltä kotoisin :)

No siellä varmaankin :) on turisija enemmän. tuo osoite menee lyhyemminkin, eli :

http://www.phpbbplanet.com/turisija

Rekkaudutaan vain ... ja käydään turisemassa ...

Ööh - meillä tulee rekkautuessa teksti englanniksi ... koitan etsiä sen tiedoston, missä se on ja pistää suomenkielisen tilalle :) - jos siis löydän sen tiedoston.

Turisija

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Missä on Turisija?! Taideketjussa tuli puheeksi hänen fooruminsa http://www.phpbbplanet.com/turisija/index.php?mforum=turisija
ja sitten jäin lukemaan..  pitäisi rekkautuakin, kun olen sieltä kotoisin :)

Lainaan päivan lauseen sieltä:

"Elämä on tarkotettu elettäväksi ja kulluu mukavammin sillon ku kääntää turkista aina ehijämmän
puolen näkösälle. Kun taas paijjasta kyllä pittää valita aina se puhtaampi puoli ihua vasten."

c. Turisija
Paikalla! (outo runo kyseisellä maalla)
Minä olen aina paikalla.
Tosin paikat vaihtuvat tuhkatiheään.
Olen myöskin opetellut nykyisin
omaan partaani turisemista.

Kyse on ns. tuhnuturinasta,
josta
ei erotu
havaittavaa jälkeä vierailemillani foorumeilla.
Paitaanikaan en olen kääntänyt,
mutta olen vaihtanut sitä aika usein
Muutamilla
turina-alustoille
poikkean tuntemattomaksi pukeutuneena.
* * turisten olisit jo perillä * *


Turisija

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Missä on Turisija?! Taideketjussa tuli puheeksi hänen fooruminsa http://www.phpbbplanet.com/turisija/index.php?mforum=turisija
ja sitten jäin lukemaan..  pitäisi rekkautuakin, kun olen sieltä kotoisin :)

No siellä varmaankin :) on turisija enemmän. tuo osoite menee lyhyemminkin, eli :

http://www.phpbbplanet.com/turisija

Rekkaudutaan vain ... ja käydään turisemassa ...

Ööh - meillä tulee rekkautuessa teksti englanniksi ... koitan etsiä sen tiedoston, missä se on ja pistää suomenkielisen tilalle :) - jos siis löydän sen tiedoston.
Harvemmin turisen nykyisin siellä tantereellakin.
Saan kuitenkin aina tiedon sinne saapuvista viesteistä ja käyn silloin vastaamassa.
Täytyyhän minun kuitenkin sen verran pitää huolta omistani :bball:
:sunny:
On aikoja, jolloin näppäimistö laiskistuu vetämättömäksi.
Merkkejä niiden alta tulee kyllä, mutta eivät pukstaavit ymmärrä mitään ohjesäännöstä eikä sulkeisjärjestyksestä...
oiösdop 97jngbzuiop...
* * turisten olisit jo perillä * *

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Turisija"

Paikalla!
Minä olen aina paikalla.
Tosin paikat vaihtuvat tuhkatiheään.
Olen myöskin opetellut nykyisin
omaan partaani turisemista.

Kyse on ns. tuhnuturinasta,
josta
ei erotu
havaittavaa jälkeä vierailemillani foorumeilla.
Paitaanikaan en olen kääntänyt,
mutta olen vaihtanut sitä aika usein
Muutamilla
turina-alustoille
poikkean tuntemattomaksi pukeutuneena.

Joo, paikalla olet!

Kaikilla kunnon foorumeilla on runoketju!  

Miten on, aloittaako Turisija sellaisen tänne? Minusta ei ole runojen kirjoittajaksi, vaikka sain joskus oppituntejakin .. "runokoulussa" :D

Ztara

    INDIGOOOOOOO!!!!!    

Missä ihmeessä oikein olet, töissäkö koko ajan  :cry: ?
Vai onko sulla jotain mielenkiintoista siellä kotona viemässä kaiken aikasi  :roll:  :roll:  :wink: ?
Mulla on ikävä :x .
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Amanda

Viimeksi Allu kirjoitti julkkisketjussa http://www.outomaa.com/phpBB/viewtopic.php?p=10420&highlight=#10420

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"
Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"
Yhdellä tavalla Suomen ulkoministeri on esimerkki - kuinka moni 60-vuotias on niin kännykänkäyttötaitoinen että kykenee lähettämään 200 tekstiviestiä kuukaudessa, lehti kirjoittaa.

Minusta on sinänsä esimerkillistä että Suomessa vielä löytyy miehiä jotka yleensä jaksavat vokotella naisia, edes nuoria naisia.  Jotkut niistä(naisista siis) saattavat ehkä jopa pitää siitä että miehet ovat kiinnostuneita, ainakin nuoremmat naiset voivat kenties olla kiinnostuneita sellaisesta enemmänkin  fyysisyyteen pyrkivästä kontaktin otosta.  

Vanhemmat naiset hakevat kai itselleen jotain sellaista ihmeellistä henkistä yhteyttä, jollaisesta tavallinen heteromies ei aina oikein ymmärrä sen enempää kuin sika ymmärtää hopealusikasta.

Tämä on wirallinen kaipausviesti Alien Weirdille.

Miksi heitit peltilusikkasi nurkkaan? Tuota ikuisuuskysymystä ei vielä kukaan ole ratkaissut täällä maan kamaralla, olisi liikaa vaadittu odottaa sitä alieniltä ;)

Amanda
vahtimestari

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"
Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"
Yhdellä tavalla Suomen ulkoministeri on esimerkki - kuinka moni 60-vuotias on niin kännykänkäyttötaitoinen että kykenee lähettämään 200 tekstiviestiä kuukaudessa

Minusta on sinänsä esimerkillistä että Suomessa vielä löytyy miehiä jotka yleensä jaksavat vokotella naisia, edes nuoria naisia.  Jotkut niistä(naisista siis) saattavat ehkä jopa pitää siitä että miehet ovat kiinnostuneita, ainakin nuoremmat naiset voivat kenties olla kiinnostuneita sellaisesta enemmänkin  fyysisyyteen pyrkivästä kontaktin otosta.  

Vanhemmat naiset hakevat kai itselleen jotain sellaista ihmeellistä henkistä yhteyttä, jollaisesta tavallinen heteromies ei aina oikein ymmärrä sen enempää kuin sika ymmärtää hopealusikasta.

Hei!  Tuo ei ollut Tiistain sanomaa vaan Iltalehden, mutta saat anteeksi :P
Missä muuten luuraat, muutit nimesikin Alluksi Kesäpupusta ja kun sille olisi ollut hommia.  Kukaan ei löytänyt suklaamunia täällä  :evil:

Pikavastaus

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä