Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi kirjottelette tänne

Aloittaja hinaaja, 02.06.16 - klo:20:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Suti

Jos omistaa Suokkiksen kirja tietää kyllä etunimen.

Suokkista olen kaipaillut minäkin.

Tapaus Ave on kiinnostava. "Tunnen" Aven pariltakin foorumilta enkä oikein pidä nykyistä imagoa totena.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Suti - 18.06.16 - klo:12:59
Jos omistaa Suokkiksen kirja tietää kyllä etunimen.

Suokkista olen kaipaillut minäkin.

Tapaus Ave on kiinnostava. "Tunnen" Aven pariltakin foorumilta enkä oikein pidä nykyistä imagoa totena.

Ave on kuitenkin meistä ainoa hklö, joka tietää aavikkosodasta enemmän.

Jään odottelemaan onko vielä elävien kirjoissa ?

Balthazar

Muistinpas salasanan! Sen ihka ensimmäisen tunnuksen, joka oli muuten samalla nimellä, taisinkin hävittää joskus paremmille laidunmaille bittiavaruuden lämpimään syleilyyn.

Pitäisiköhän tätä kummallista paikkaa seurata jälleen hieman intensiivisemmin. Nyt kun voi taas virallisesti sanoa olevansa elävien kirjoissa, mitä se ikinä tarkoitaakaan!

Niin ja hyvää alkavaa viikkoa Oudot!
Haukkuvat laiskaksi, vaikka mitään en oo tehny!

Suti

Onpa kysyttävä.
Jostain syystä koen, että "Oudot" viittaa johonkin varhaiseen aikaan. Voihan se tarkoittaa vain Outomaalla kirjoittelevaa, mutta eikös siinä ole kuitenkin viittaus johonkin kultaiseen aikaan jolloin oltiin nokkelia, kilttejä ja pidettiin toisistaan.

Siis kuis on?
päivä kerrallaan

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 17.06.16 - klo:22:36
Lainaus käyttäjältä: Posiella - 15.06.16 - klo:15:55
Miksi kirjoittelemme tänne?

Meitä on näköjään syyskuussa 2007 pöllähtänyt tänne parkymmentä outoa. Tulikivijärviepisodin jälkeen nuo perusoudot, joista muutama on jo paremmissa bileissä, taitaa kirjoittaa tänne aina joskus. Tai ainakin kurkkii.
Mutta miksi? No kai siksi, kun täällä hyvinä hetkinä on mukavia keskusteluja ja huumori lentää. Pikkuhiljaa samanhenkistä porukkaa on tullut lisää ja osa on poistunut.

Itselläni on nyt aikaa välillä olla täällä, mutta huomisesta ei tiedä kukaan.

Niin kauan tänne voi epäsäännöllisesti kirjoitella, kunnes nätti perushoitaja sitoo leuan nauhalla kiinni ja lykkää kylmiöön. Tai mistäs sen tietää...

Posi, älähän kirjoittele tuollaisia  :-\
Olet niin mukava ihminen ja huumorintajua on muillekin jaettavaksi.

Hengailehan mukana, ja positiivisia aaltoja täältä sinnepäin!

Ei minulla ole tällä hetkellä mitään hätää, mutta kolme hyvää ystävää on lykätty kylmiöön ja sitten polttouunin kautta uurnaan kevään aikana. Se on vain fakta, että esim. syöpää on joka puolella, ja kukaan ei voi olla varma huomisesta.

Toisaalta se, että ei voi itse loppupeleissä ohjata elämäänsä, on karuudessaan mielestäni helpottavaa! Täällä me painetaan niska limassa ja luodaan uraa (miksi ja ketä varten?), juostaan oravanpyörässä, murehditaan jonninjoutavia asioita. Sitten, kun pannaan kuoleman kanssa nokatusten, asiat yksinkertaistuvat. On ihan turhaa murehtia liikaa asioita, kun se ei auta pätkääkään. Se vain välillä mietityttää, että millä logiikalla tuo viikatemies täällä kulkee...Mutta sellaiset ajatukset on tietysti lopetettava ihan alkuunsa, kun siihen ei kukaan pysty antamaan vastausta.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)


Posiella

Lainaus käyttäjältä: Suti - 20.06.16 - klo:12:58
Onpa kysyttävä.
Jostain syystä koen, että "Oudot" viittaa johonkin varhaiseen aikaan. Voihan se tarkoittaa vain Outomaalla kirjoittelevaa, mutta eikös siinä ole kuitenkin viittaus johonkin kultaiseen aikaan jolloin oltiin nokkelia, kilttejä ja pidettiin toisistaan.

Siis kuis on?

Joo, hyvä ajatus, Suti. En todellakaan halua palata ajassa taaksepäin ja asemoitua johonkin poteroihin aikaan silloin joskus. Ok, muutama hullu perusti tän paikan aikoinaan, koska heidät heitettiin pois Näkökulmalta. Syynä liika huumorin viljely. Ei pysytty asiassa. Mutta maailma on muuttunut ja tämä paikka myös.

Jotenkin naisen vaisto sanoo, että täällä on viriämässä taas sellainen positiivinen kutina. Tosi kivaa, kun vanhoja tuttujakin nimiä ja uusia kirjoittajia on ilmestynyt tänne.:)



Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Suti

päivä kerrallaan

Armas Ryssiväinen

Lainaus käyttäjältä: Posiella - 20.06.16 - klo:14:30
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 17.06.16 - klo:22:36
Lainaus käyttäjältä: Posiella - 15.06.16 - klo:15:55
Miksi kirjoittelemme tänne?

Meitä on näköjään syyskuussa 2007 pöllähtänyt tänne parkymmentä outoa. Tulikivijärviepisodin jälkeen nuo perusoudot, joista muutama on jo paremmissa bileissä, taitaa kirjoittaa tänne aina joskus. Tai ainakin kurkkii.
Mutta miksi? No kai siksi, kun täällä hyvinä hetkinä on mukavia keskusteluja ja huumori lentää. Pikkuhiljaa samanhenkistä porukkaa on tullut lisää ja osa on poistunut.

Itselläni on nyt aikaa välillä olla täällä, mutta huomisesta ei tiedä kukaan.

Niin kauan tänne voi epäsäännöllisesti kirjoitella, kunnes nätti perushoitaja sitoo leuan nauhalla kiinni ja lykkää kylmiöön. Tai mistäs sen tietää...

Posi, älähän kirjoittele tuollaisia  :-\
Olet niin mukava ihminen ja huumorintajua on muillekin jaettavaksi.

Hengailehan mukana, ja positiivisia aaltoja täältä sinnepäin!

Ei minulla ole tällä hetkellä mitään hätää, mutta kolme hyvää ystävää on lykätty kylmiöön ja sitten polttouunin kautta uurnaan kevään aikana. Se on vain fakta, että esim. syöpää on joka puolella, ja kukaan ei voi olla varma huomisesta.

Toisaalta se, että ei voi itse loppupeleissä ohjata elämäänsä, on karuudessaan mielestäni helpottavaa! Täällä me painetaan niska limassa ja luodaan uraa (miksi ja ketä varten?), juostaan oravanpyörässä, murehditaan jonninjoutavia asioita. Sitten, kun pannaan kuoleman kanssa nokatusten, asiat yksinkertaistuvat. On ihan turhaa murehtia liikaa asioita, kun se ei auta pätkääkään.
.. tai prätkääkään. mun mielestä bike-kulttuuri on yhdellä lauseella sitä että helta tiden pannaan kuoleman kanssa nokatusten, ja asiat yksinkertaistuvat.
Se poikkeaa juuri em.pikkuporvarillisesta elämänmuodosta radikaalisti - ja siksi kai sen saa kukin meistä tuntea nahoissaan; kunnonkansalaiset, media ja kytät kimpussa itikanvitun kokoisista asioista lähtien.
Oli, elämäni kovin bändi, hard rockia soittava pieni kokoonpano, jossa oli soittajana bandidos ja sit hell's angelsien toiminnan Suomessa käynnistänyt karju, samassa. Se oli bändi, joka sai mut ylittämään itsenikin. Hirvee meno, ja sitä antoi vain mennä.



Balthazar

Lainaus käyttäjältä: Suti - 20.06.16 - klo:12:58
Onpa kysyttävä.
Jostain syystä koen, että "Oudot" viittaa johonkin varhaiseen aikaan. Voihan se tarkoittaa vain Outomaalla kirjoittelevaa, mutta eikös siinä ole kuitenkin viittaus johonkin kultaiseen aikaan jolloin oltiin nokkelia, kilttejä ja pidettiin toisistaan.

Siis kuis on?

Voi olla, että jotain mielleyhtymiä itsellänikin kirpoaa ns. kultaisiin aikoihin. En tiedä. Outoa ylipäätään lukea näitä viestiketjuja tovin jälkeen. Vaikkakin vasta viisi vuotta sitten täällä edellisen kerran kävin ja sitä edellisestäkin taisi hujahtaa useampi vuosi. Muutama vanha nimimerkki on vilahtanut edelleen "aktiivisina", joten olkoot "Oudot" tarkoitettu heille. Tasapuolisesti myös kaikille muillekin.
Haukkuvat laiskaksi, vaikka mitään en oo tehny!

Amanda



Mahtavaa, kun palasit! Meillä et ole näköjään ollut kovin aktiivinen, mutta veikkaan olevan vanhoja näkkisieluja, jotka olivat outoon kurittomaan keskustelukulttuuriin kallellaan ;)

Hei kaikki, kutsukaahan lisää tuttuja tänne!

Mitähän Ztaralle ja Dianoralle kuuluu?
(Laitoin s-postilla  pitkään poissaolleille vinkin tulla kurkkaamaan taas tännekin ja noiden kahden osoitteista se tuli takaisin..)


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä