Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Huumoria

Aloittaja Samja, 27.09.09 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: se - 03.10.09 - klo:16:15Mistä ihmeestä ne tikut ovat tulleet Vanhasen kynsien alle.

On stressaantuneena raapinut päätään.

S

Onhan tästä sotkusta nyt rakennettu jo melkoinen valtakunnallinen nähtävyys. Taitaa vaan käydä niin, että niitä rakennuspuita ei riitä enää kovinkaan pitkäksi ajaksi. Koko hökötys sortuu vähin erin kuin hapero korttitalo.

- Tätä jupakkaa on nyt hiottu sekä höylätty pitkin & poikin edestakaisin -  kansalaisiakin on sahattu aika pahasti silmään, mutta päämiehemme se vaan vetelee tyynenä hirsiä. Pokkaa siis ainakin hänelläkin riittää - kun pokasaha puisevasti soi...?!   
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Aakku

Huumoriteema pisti minut etsiskelemään netistä jäänteitä takavuosien kulttuurilehti Pahkasiasta - näinollen ajauduin Banana Expressin sivuille ja sieltä edelleen pilailuvälineisiin ... Lönäosastolle.

Rape jossain ketjussa haaveili persauksen pyyhkimisestä rahalla - nyt se on mahdollista, sillä ko. putiikista saa raha-WC-paperia !


Oma suosikkini tuolla on tietysti pieruspray --> esim. hissiin tupsahdus ja odottelemaan uhreja ...


Banana Express löytyy osoitteesta :

http://www.bananapress.fi/index.php

Tämä on tietysti varsin karua huumoria, mutta heikkomielisempiä taatusti shokeeraavaa ...

THL tiedottaa

.
Ihan vaan tästä sivusta heittelen, että tollanen huumori on tooooosi ala-arvosta.

Noin tylsä 'huumori' ei yhtään kosketa ainakaan mun aivonystyröitäni.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: se - 04.10.09 - klo:19:00Ihan vaan tästä sivusta heittelen, että tollanen huumori on tooooosi ala-arvosta.

Noin tylsä 'huumori' ei yhtään kosketa ainakaan mun aivonystyröitäni.

Olen samaa mieltä - ala-arvoista, mutta toisaalta olisi ehdottomasti tuota sprayta kokeiltava jossain julkisen tilan hississä vaikka... ihan vain "tutkimusmielessä".


rapevainaa

Aakku on tosi lapsellinen.
Ja se setelillä pyyhkiminen oli vitsi, eikä edes mun kehittämä.
Voisko ässä viksuna miehenä syväluodata aakun käytöstä.

S

Eiköhän jätetä tässä ketjussa ansiokkaiden jäsenten arvioiminen sikseen. Se kun ei edusta ainakaan omassa katsannossani kovinkaan hyvää huumoripitoisuutta, tai muutakaan fiksuutta. Olen ehkä muutenkin väärä ihminen työntämään nokkaani syvemmälle kenenkään juttuihin. Tässä kaikessa haiskahtaa nyt pahemmanlaatuinen alatyylinen vedästysmentaliteetti, joten pesen käteni puhtaasti pyyhkien tästä kuvioista.

- Kuitenkin itse tuohon setelijutskaan voisin pykätä sellaisen pointin & moton että; vaikka raha edustaakin itselleni lähinnä välttämätöntä pahaa, niin sillä ei ole elämässäni sen isompaa väline/itseisarvoakaan. Enkä nyt esitä tämän johdosta sen kummempaa haisevaa vastalausetta. Oli tämä nyt taas niin pitkää & paksua!!!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Aakku

Lainaus käyttäjältä: S - 04.10.09 - klo:21:26Tässä kaikessa haiskahtaa nyt pahemmanlaatuinen alatyylinen vedästysmentaliteetti, joten pesen käteni puhtaasti pyyhkien tästä kuvioista.

;D

Kakkahuumori toimii aina - joko suuntaan tai toiseen...

Samja

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 04.10.09 - klo:22:29Kakkahuumori toimii aina - joko suuntaan tai toiseen...

Minua liikuttaa kyllä hissihuumorikin.  Siitä saisi monia hyviä tilanteita piilokameraan :)

Toisaalta tunnen niin paljon myötätuntoa hissimatkailua kohtaan, että voisin jättää pilat vähemmälle.

Rajansa noloissa tilanteissakin?

S

Alapää/erite-huumorissa mennään usein mauttomuuksiin, joka ei taas pidemmän päälle oikein maistu. Siitä katoaa hyvin äkkiä tehot, kun efekteillä mässäillään, tai mennään muuten liiallisuuksiin. Tämäkin tyylilaji muuttuu myös hyvin nopeasti tympeäksi, jos sitä viljellään liikaa.

- Tuo hieman edellä oleva testimielessä kokeilemani puujalkavitsailukin on tiettyyn rajaan asti hauskaa, mutta sekin kääntyy itseään vastaan, kun sitä liiaksi pitkitetään. Jutun juju terävässä huumoripläjäyksessä onkin tarkka ajoitus, jolla on lisäksi omat tarkoin harkitut nousunsa/laskunsa, sekä tietenkin ne osuvat huippuhetkensä...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä