Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Taidetta, valokuvia

Aloittaja Aakku, 30.10.07 - klo:13:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.


Amanda

#311
Suomalaisista näyttelijöistä.. ehkä ne tarvitsevat ammattikoulutusta!

Minä tykkään vain leffoista, joissa on hyvä Uskottava tarina.. sitähän hyvä elokuva on. Huonosti näytellyt tai väärät tyypit väärissä rooleissa eivät kiinnosta, vaihdan heti kanavaa.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 08.11.13 - klo:12:08
Minä tykkään vain leffoista, joissa on hyvä Uskottava tarina.. sitähän hyvä elokuva on- Huonosti näytellyt tai väärät tyypit väärissä rooleissa eivät kiinnosta, vaihdan heti kanavaa.

Eiköhän näitten rainojen/leffojen hyvyys/huonous ole suurimmaksi osaksi ohjaajasta kiinni, huono ohjaaja pystyy pilaamaan rainan jossa hyvä stoori ja näyttelijät.
Ja ohjaaja on myös se joka lopulta päättää tuloksen leikkauksestakin, usein kuulee sanottavan, että olipas helvetin huonosti leikattu leffa, mutta leikkaaja tekee sen minkä ohjaaja käskee tekemään.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

THL tiedottaa

.
Poseeraus ja näytteleminen ovat oma lajinsa.

Jotta saadaan selville, minkälainen ihminen on, pitää päästä tarkkailemaan hänen toimiaan niin, ettei hän tiedä olevansa tarkkailtavana.

Toinen tapa on lyöttäytyä ystäväksi. Sehän ei tunnetusti helposti käy, kun on kyseessä suomalainen.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 08.11.13 - klo:13:18
.
Poseeraus ja näytteleminen ovat oma lajinsa.

Jotta saadaan selville, minkälainen ihminen on, pitää päästä tarkkailemaan hänen toimiaan niin, ettei hän tiedä olevansa tarkkailtavana.

Toinen tapa on lyöttäytyä ystäväksi. Sehän ei tunnetusti helposti käy, kun on kyseessä suomalainen.



J
Jaaha, selvis seki. Varo ny säki, Rape. Mikähän on ollu tarkkailun tulos...
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)


THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 08.11.13 - klo:13:18


Toinen tapa on lyöttäytyä ystäväksi. Sehän ei tunnetusti

SE on vaarallista. Siinä voi saada puukosta.

Amanda


Ystäväksi lyöttäytyminen voi tosiaan olla vaarallista. Mutta siitä puukosta voi myös saada ihan jo pitkään ystävänään pitämältään henkilöltä.. muistin taas, miten pari vuosikymmentä vuotta sitten eräs edelleen-ystävä sanoi, että "paras ystäväsi on vaarallisin vihollisesi",  johon kauhistuneena kaikki, että miten niin?! 
No, kun ystäväsi tietää sinusta asioita, joita vihollinen ei edes aavista ja voi käyttää niitä Sinua vastaan..

Sain vinkin tämän abstraktin taiteilijan Sirpa Häklin tauluihin. Minä taidan olla enemmän käytännön ihminen, jonka lempitaiteilija on Claude Monet, en oikein osaa tulkita abstrakteja tauluja, mutta tämän kyllä ripustaisin seinälleni heti, Hieno!



Amanda

#318
Missä menee taiteen rajat .. ja missä ns. hyvän maun?  
Valokuvaajan tuotoksia, laatu johtunee hyvästä kamerasta ja mallin laadusta..katselkaa omalla vastuullanne.. yök.

Natsit aikoinaan takavarikoivat "abartige Kunst", siinä meni Picassot sun muut puolueelle ja jotkut sitten pelastivat niitä. Kuin se ajankohtainen tapaus Münchenissä, kun yksitysasunnosta löytyi arviolta miljardin euron arvosta taidetoaksia, joista viranomaisilla ei ollut tietoa. Tapaus tuli julki, kun niiden omistajaa kontrolloitiin palaamassa Sveitsistä ja kun tällä oli valtava summa käteistä mukana. Selvisi, että mies oli käynyt myymässä yhden tauluistaan, eikä siitä kaupasta tietenkään aiottu veroa maksaa.. tai jotain.

http://bloguisimo.com/exposicion-de-arte-ojo-del-culo/#
Noita ei voi muualle ripustaa kuin valokuvaajan omalle seinälle ja museoon.. mutta onhan sekin yhteinen seinä, kun verorahoilla ylläpidetään..


Sini

Olen viime aikoina maalannut kuvia, jotka ovat mahdollisimman minimalistisia. Tavoitteena kuvata melkeinpä tyhjyyttä. Onko tyhjyyttä? Eipä kai, niin kauan kuin on elämää.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä