Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Taidetta, valokuvia

Aloittaja Aakku, 30.10.07 - klo:13:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo



Tässäpä Dalin yksi teos

"Dali oli kuuluisa viiksistään, fanaattisesta tuijotuksestaan ja erityisesti lauseesta: ainoa ero hullun ja minun välillä on, että minä en ole hullu. Viiksenkärkiään Dali siveli mehiläisvahalla koska se houkutteli paikalle kärpäsiä  --  hän rakasti puhallella kärpäsiä pois suupielistään"

karpalo


rapevainaa


Sini



Kiitos Amanda ja Aakku! Nyt veikkaan, että maalaukseni 'Muurahaisia suviyössä' tulee framille. Ainakin näkyy jpg.

Tuossa yllä olikin sopivasti 'Muurahaiset kusella'.
Annan TÄYDELLISEN vapauden tulkintaan (pojat, pojat kyllä me tytöt teidän vihjailut Ristilukista ymmärrettiin!)

Olisi kiva jatkaa vielä kirjoittamista. Tai ainakin yksi tärkeä metodi pitäisi selittää tauluissani.

Amanda kysyi, onko maalauksia enemmänkin - ON! Niitä on niin paljon, ettei kaappeihin mahdu.

Sini

JIP-PII! Onnitteluja vastaanotetaan.
Olkoon tämä maalaus vertauskuva Via Dolorosastani Outomaalla.
Tai sen nimi tuntuu nyt 'Voitto'.
'Kruunu'...

Mitä teille tulee mieleen?
Ai niin ja ne muurahaiset vielä...


Matkaleena

Hienoa Sini, harjoitus palkitaan! Nyt sait laitettua ensimmäisen kerran kuvan itse, kannatti yrittää. Pian sinusta tulee mestari siinä!

Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

rapevainaa


...................................Yksi immeinen kyseli, mihin hän laittoi egonsa. Kysyin tiesikö guugle sitä.

...................................

Tiistai


Tämä on omistettu Rouva Ketulle!


Ketunpoika
Sarjavoittaja -nisäkkäät, Jukka Meriläinen
http://www.luontokuva.org/Default.asp?V_DOC_ID=2955

(Löytyi sattumalta, mutta etsimäni henkilö taitaa olla kaima.. )

Tiistai


Minne se Sini4 hävisi?!  Onnittelut foorumisoftan oppimisesta, kun varta vasten niitä halusit :P  Oppia ikä kaikki, en minäkään vielä tätä kaikkea osaa, kokeilemalla onnistuu.. kun vielä osaisi oikolukea höpinänsä.

Siis, kun viivat tauluissasi ovat teitä/polkuja niin muurahaiset taitavat edustaa meitä maan vähäisiä .. mulla on taas sanat hukassa, muttei se mitään uutta ole..         Jotkut polut ovat tummia, huolestuttavan tuntuisia.. ja mielenkiintoista on, että muurahaiset ovat parittain liikkeellä.. ? Sinipunainen väri on mystinen..

Sini

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.03.10 - klo:15:37

Minne se Sini4 hävisi?!  Onnittelut foorumisoftan oppimisesta, kun varta vasten niitä halusit :P  Oppia ikä kaikki, en minäkään vielä tätä kaikkea osaa, kokeilemalla onnistuu.. kun vielä osaisi oikolukea höpinänsä.

Siis, kun viivat tauluissasi ovat teitä/polkuja niin muurahaiset taitavat edustaa meitä maan vähäisiä .. mulla on taas sanat hukassa, muttei se mitään uutta ole..         Jotkut polut ovat tummia, huolestuttavan tuntuisia.. ja mielenkiintoista on, että muurahaiset ovat parittain liikkeellä.. ? Sinipunainen väri on mystinen..

Tiistai kyseli, minne minä hävisin. Tämä on kummallista, mutta foorumisoftan oppiminen otti henkisesti koville. En minä netissä ole näytellyt maalauksiani. Ajatus, että osaan siirtää kuvia Outomaahan oli kuin maanjäristys. Hui, hui, hui! Nyt ne ovat nähtävissä ja ihan oikeat (ei haittaa, että nimimerkin takana) ihmiset katselevat niitä. Jättävätkö maalaukseni ihmiset kylmiksi vai kuumiksi? Ja kuten Raamattukin tietää, että haaleat ihmiset ovat pahimpia.

Tiistai kyseli, mihin katosin. Sana on juuri oikea: katosin. Menin piiloon kuoreni alle.

Eilen maalasin pienen työn (A3). Sen nimi on "Kevät raotti veräjää - Saatana sujahti sieluuni". Tällä hetkellä digikameraani vaivaa joku ongelma. En pysty lähettämään tuota pikkukuvaa.

Kiitos, Tiistai, että herättelit minua.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä